🌫️
A:güzelim? (16.03)
Anka:cezadaydım, yeni gördüm mesajını... (17.38)
A:gördüm.
Anka:neyi?
A:özgür ve kutayla dip dibeydin.
Anka:wtf
Anka:cezam onlarlaydı
Anka:ayrıca napıyım yani okuldan kaçarken de sana mı mesaj atıyım
A:tamam bir şey yapma sen
Anka:trip mi atıyorsun amk
A:hayır
Anka:nah.
Görüldü*
※
"Gerizekalı..." diye mırıldanırken kaldırımda yürüyordum.
Git gide yaklaşan tekerlek sesini dumamla beraber sol tarafıma döndüm.
"Adı anka olan atarlı kız yüzüme öyle bakmaya devam etmezsen sevinirim"
Yanımda kaykay süren kutay'a bakıp "arkadaşının yanına gitsene sen" dedim.
"Öyle yapıyorum"
"Tamam defol?!"
"Yo"
"İlla diyorsun ki gel kaykayı çek ayağımın altından..."
'Yiyosa yap' bakışı attığında ayağımı kaykayına uzatıcaktım ki mesaj geldi.
Telefonumu elime aldığım sırada "şanslısın" dedim. Omuz silkti.※
A:o sümsük herif neden hâlâ yanında?
※
"Beni düşürmene engel olucak mesajsa kim bilir kimden gelmişti-" cümlesini bitiremeden ayağın altındaki kaykayı iktirdim.
Yere sırt üstü düştüğünde küfür mıdıldandığını duydum. Ayağının altından kayan kaykayını alıp sürmeye başladığımda arkamdan bağırdı, bense sırıtıyordum.
※
A:kime diyorum?
A:görüldü atmasan daha iyi olucak bence.
※
Tam sesli mesaj atıcaktım ki kaykay ayağımın altından kaydı.
Ben gözlerimi sımsıkı kapaymış yüzümün üstüne kaldırıma yapışmayı beklerken belimi saran el beni geri çekti.
Kutay "Dersini aldın bence." derken nefesi kulağımın arkasına çarpıyordu.
Dirseğimi karnına geçirip beni bırakmasını sağladım. Elindeki telefonumu alıp ondan bir kaç adım uzaklaştım.
"Ya sen manyak mısın!?"
"Evet?"
"Lan boynuzu olmayan gaddar öküz sana burdan bi çarparım allahına kavuşursun. Gerizekalı kaldırımla ilişki yaşamak üzereydim! Hayvan herif!"
Dediklerime gülmeye başladı birde üstüne "hakettin kızım, kaşınmıyacaktın." dedi.
Ona iyice yaklaşıp yukarıya yani yüzüne bakmaya başladım. Üstündeki tişörtünü iki elimle bir kavrayıp kaşlarımı çattım ve "bak o tipini kaydırırım adam olucaksın." dedim.
Kafasını tam karşıya dikmiş bakarken ben 1.50 boyum sağolsun aşağıda kalıyordum.
"Hani göremiyorum seni? Nerdesin ki minik şey seni" diyip kahkaha atmaya başladı.
Bu sefer daha da sinirlenmiştim.
Tam küfür edicektim ki "bak burda beynini siktiğim" diyen orkunun sesini duydum. Orkun kutay'ın kafasının arkasından tutup aşağıya eğdirdi ve dizlerinin arkasına vurdu. Kutay otamatik olarak eğildiğinde tuttuğum yakasından kendime çekip kafamı tam alnına geçirdim.
Geri çekilip yüzüme zafer gülümsemesi yerleştirirken kutay kanayan alnını tutmakla meşguldü.
Orkun'un yanına geldiğimde "adam olucaksın bu kıza bulaşmıyacasın arkadaşım falan demem kutay" dedi.
Canımın içi bea...
Orkun spor çantasını kaldırımdan alıp koluna astı, diper kolunu benim omzuma attı ve eve doğru yürümeye başladık...
🌫️🍀
Vote ve yorum atın lütfen asklarım:)
Muahs!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana