🌫️
Vildan ve orkun'la beraber koşarak okulun önündeki otobüse doğru ilerliyorduk.
Ucu ucuna yetişmiştik resmen, erken gelemememizin sebebi vidan'ın salatasıydı!
Adımlarımı yavaşlatıp otobüse bindiğimde boş olan bir kaç yer olduğunu farkettim.
Kötü olan şey sınıfları karma yaparak üç otobüse dağıtmışlardı ve şuan otobüsün yarısına gıcığım aq.
Boş olan ikili koltuğa cam kenarına yerleştiğimde ünal hocanın sesi kulaklarımı doldurdu.
"evet çocuklar, bu otobüsdeki öğrenciler gezi boyunca benim gözetimim altında olucak. Eğer tuvaletinizi varsa dışarıya adım dahi atamazsınız gidene kadar tutun. Sorunuz varsada olmasın"
ÜNAL HOCA GELMİCEK DİYEN MÜDÜRÜN AQ
Ünal hocanın arkasında duran dörtlünün arasındaki vildan ve orkun'a bakarken yanıma gelmelerini işaret ediyordum.
Ta ki ünal hoca ile göz göze gelene dek..."Ayakta kalanlar; eren umut sen anka'nın yanına geç evladım. Kutay sen onun arkasına otur."
HAYIR AQ YANIMA ORKUN OTURCAK YA KAHRETSİN! BOK HERİF!
"hocam ben babamın arabasıyla gelicem yalnız onu haber vermek için geldim."
"Kutay boş yapma çocuğum. Baban bu otobüste olucağını söyledi geç otur yoksa okulda kalırsın."
Kutay salağı oflayıp arkamdaki boş yere geçerken umut eren'de yanıma oturdu.
Orkun "e hocam bize yer kalmadı?" derken masum masum onlara bakıyordum.
Ünal keli "siz arkamızdan gelicek olan 76numaraya binin çocuğum." dediğinde "HAYIĞR" diye bağırdım.
"Kızım illa sözlünü mü girmemi istiyorsun?"
Amınakodumun keli
"Hayır hocam." diyip yerime oturdum. Arkamızdaki otobüse doğru yürürken hüzünlü tv7 müziği böğüren orkuna bakıp dudağımı büzdüm.
Telefonumu elime almıştım ki yanımdaki şahsiyet "bence o kadarda sıkıcı değilim" dedi.
Gözlerimi devirip whatsapp'a girdim.
A:sabah sabah bu kadar da güzel olma be kızım...
Anka:kot pantolon ve siyah kazak giydim nasıl dibin düştü anlayamıyorum.
A:v yakası olan dekolteli sayılabilcek bir kazak*
A:ayrıca ben sana kıyafet olmadanda-lan bu olmadı
A:bi dakika bi dakika toparlıycam
A:ben sana pofuduk pijamanlada düşerim:d
Anka:pofuduk pijamam yok, düz renk eşofman takımlarım var
Dedi ayıcıklı pijaması olan anka
Lanet iç ses.A:her türlü taş gibisin demeye çalışıyorum hanfendi
Anka:abartmak nedir nasıl yapılır
A:şş çarpılcan
Anka:tm
A:tm yazma sohbet bitiyo.
Anka:tm
A:dejavu
Görüldü*
※
"İkide bir mesajlaştığın kişi şanslı olsa gerek"
Yan tarafıma dönüp "sanane?" dediğimde pişkin pişkin sırıtıp "güzel olduğun kadar atarlısın" dedi.
Arka taraftan "kaldırma şunun kıçını." lafını duymamla beraber dizlerimin üstüne oturup arkamı döndüm ve gerizekalı kutay'ın kafasına vurdum.
"Napıyon be!"
"Asıl sen ne diyosun zengin şımarık köpek seni"
"Kızım dön önünü sinirlendirme beni."
"Sinirlendiriyorum aq var mı!"
Umut eren kolumu tuttuğu sırada ünal hoca "anka eğer düzgün oturmazsan anneni arıycam." dedi.
Fısıldayarak "göstericem sana gününü" der demez önüme dönüp oturdum.
🌫️🍀
Vote ve yorum yapın😢
Muck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana