15🍀

5.1K 376 60
                                    

🌫️

Kapıdan içeriye girerken kulaklarımı dolduran yüksek müzik sesi ve fazla kalabalık ortamdan dolayı olsa gerek yüzümü buruşturdum.

Sağ tarafımda duran orkun'un koluna girip yürümeye devam ettim.

Orkun bana bakıp 'noldu?' bakışı attığında omuz silktim.

Ne bileyim.. Orkun'a yakınken daha çok güvende hissediyordum.

İlerlediğimiz koltuğa baktığımda orkun'a dönüp "orası olmaz" dedim.

Ortamda okulun zengin popiler çocukları vardı aq asla oraya gitmem. Hepside kendini beğenmiş tiplerdir allah bilir.

"Kızım benim arkadaş ortamımı bi sal"

"Sıçmık gibi senin arkadaş ortamın"

Vildan "hepsinin de maşşalahı var ha" derken onun koluna dirseğimi geçirdim.

Orkun "kanka haklı olunca dayak yiyoruz boşver" dediğinde ona bakıp "geliya seninde kafana şaplak" dedim.

Ellerini havaya kaldırıp bi suçum yok demeye çalışmasına güldüm.

U şeklindeki koltuğa geçip boş bi yere vildanla yan yana oturduk. Orkun da çaorazımızda kalan yere geçip arkadaşlarıyla tokalaştı.

Su karşıdan gelip hiç bir şey umrunda olmayan ve telefonla uğraşan çocuğun yanına oturduğunda bize bakıp "ooo en sevdiğim üçlü gelmiş, nabersiniz?" dediğinde gülümsedim.

Bi süre su ile sohbet ettikten sonra hediyeleri uzattık.

S-bende sizi burdakilerle yanıştırıyım çünkü aynı ortamda olmanıza rağmen baya kopuksunuz..

O-benim arkadaş ortamımdan kopuklar direkt

Su "belli..." diye mırıldanıp en başta orkun'nun yanında oturan kutay'ı gösterip "kutay'ı tanımayanınız yoktur zaten" dedi.

Kutay salağı telefonuyla ilgilenip elindeki şarap bardağını kafasına dikerken biz umrunda bile değildik. Peh sanki kendisi çok umrumuzda aq

Daha sonra orkun'un diğer tarafında oturan kumral saçlı çocuğu işaret edip "denis bunlar anka ve Vildan, kızlar denis okulun oyun kulübünde" dediğinde kafasını kaldırıp bize baktı adının denis olduğunu öğrendiğim çocuk.

Kafasını kaldırdığında neşe saçan kahverengi gözleriyle bana baktı "memnun oldum" dedi.

"Oyun derken?" diye sorduğumda "ps falan, hani tunruvalar var ya.." dedi.

"Haa.." derken biraz utanmıştım. Daha okulda olan tunruvaları bilmiyor diye düşünmesini istemezdim. Gülümseyip su'ya bakmaya devam ettiğimde yanında oturan çocuğu işaret etti "bu da özgür" dedi.

Özgür denen çocuk kafasını bile kaldırmadığından su omzuna dokunup "bunlarda anka ve vildan" dedi.

Çocuk omuz silkip yüzümüze bile bakmadan "banane" dedi.

Vildan böyle şeylere sinir olurdu...

V-Sananeyse kalk başka yere otur

Ö-keyfim ve kahyası burda oturup sizi görmezden gelmek istiyor. Ne yapabilirsin ki?

V-seni..

Vildan'ı sakinleştirmeye çalıştığımdan cümlenin devamını getirmeden sustu. Özgür denen çocuk kafasını telefonundan kaldırıp bize baktı "hiç bir şey, tahmin ettiğim gibi" dedikten sonra ayağa kalkıp yanımızdan uzaklaştı.

Vildan aniden elini sıkmaya başladığında benim kolumun morarıcağından adım kadar emindim çünkü şuan benim kolumu tutuyor...

"Bi sakin mi olsan.."

"Öldürücem onu!"

Kolumu vildan'dan kurtarıp telefonumu elime aldığımda mesaj geldiğini farkettim.

A:bu günde bütün ışıklar kıskançlıktan kendilerini yitirip patlıyacaklar ve her yer karanlık olucak

A:ve bunun nedeni;

A:fazla güzel olman...

Üç dakika önce yazmıştı. Kafamı kaldırıp etrafıma bakındım. Telefonla oyalanan çok kişi vardı.

Anka:nerdesin?

A:tam gözünün önünde

Anka:kimsin?

A:bilmem

Anka:tanışıcaz derken yalan mı söyledin yani?

A:yo

Anka:beni sinir etme!?

A:eğlenceli:)

Anka:sorularıma net bi cevap vermezsen elimde kalıcaksın

A:İWÖDĞÖWİSÖDĞWŞSĞ

A:nasıl olucak o?

A:karşında olmama rağmen göremediğin beni mi dövüceksin cidden?

Anka:komik değil.

A:öyle:)

Anka:sinirliyim.

A:seni sinirlendirmek eğlenceli güzelim

Anka:siktir git.

A: :)

Görüldü*

🌫️🍀

Ya ciddi misiniz

50okunmayı geçiyor ve siz bi vote bile atamıyor musunuz!?

Eğer bu bölüme 20vote gelirse anonimin kim olduğunu beş bölüm içinde net bi şekilde tahmin edebiliceksiniz

Gelmiyeceği için rahat ve üzgünüm:'/

Bye

Vote atanlara* muck♥

Anka |Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin