Naber lağağağağannn
Hadi uzatmıyayım, iyi okumalar;
~Üç ay sonra, 8 Temmuz
Anka'dan
"Kooooorrr korr , çoookkk zorrr! Azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor!
Zorr zooorr, çok zorr.. Ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyoooorr!!"Orkun Vildan'ın arkasından yaklaşıp saçındaki fuları indirdi ve ağzına bağladı.
"SUS ALLAHIN MAYMUNU YA! KAFA BIRAKMADINIZ, SABAH SABAH BÜLENT ERSOY SÖYLÜYORSUN AMK!?" diye bağırırken Vildan hamakta tepiniyordu.
Elini arkasına uzatıp Orkun'un saçını tuttuğu gibi önüne çekince Orkun bağırıp ağızına bağlıyor olduğu fuları bıraktı.
Ben? Ben gülmekten altıma etmek üzereydim.
Şaka bi yana bir aydır bunlarla yazlık falan çekilmiyordu ama gülüp, gülmekten ölüp dirilen ben olduğum için sıkıntı yoktu tabii.
Ben kahkaha atarken Orkun Vildan'ın elinde kalan saçlarlarıyla bakışıyordu.
Aniden "LAN KÖKLEDİN SAÇIMI!?" diye bağırmasıyla yerimde sıçradım. Kalbime iniyordu ama hâlâ kahkaha atıyordum.
Bana dönüp "Gülme sende kezban" dediğinde nefes nefese gülmeye devam ediyordum. Soluklanıp tam gülmeyi bıraktığım an Orkun Vildan'ı sırtından iktirdi ve Vildan totosunun üstüne hamaktan düştü.
"Hiihhh-" diyip yine kahkahalara boğulmaya başladım. Gülerken yerimden kalkıp Vildan'ın yanına gittim ve kollarından tutup kaldırdım.
"Gitti çanak.." diye mırıldandı.
"Derdini sikiyim, gitsin boşver" dedim.
Orkun hamağa kurulurken "Çanak önemli kanka" dedi. "Ondan düşürdün zaten it" dedim ve yanına oturdum.
Vildan karşımızda dikilmiş bize bön bön bakarken "Neden yerimden edersiniz ki beni?" dedi. Masanın kenarına oturup telefonunu şortunun cebinden çıkardı ve yine dış dünya ile bağlantısını kesti.
"Girdi yine telefonun içine peç" diye söylendim kendi kendime.
Vildan yüzüme bile bakmadan "Bütün gece uyumadan manitasıyla konuşan telefon kurduda ebemdi zaten" dediğinde gözlerimi bulutlara diktim.
Orkun yanındaki sehpaya uzanıp bir dilim karpuzu eline aldı. Hapur hupur yerken "Ne bok yomoyo konoşoyon o sarı kofoyla" dedi.
"Ağzındakini yut aq çekirdekleri yüzüme tükürüceksin. Iy"
Ağzındakini bitirip bana döndü, "Ne konuşuyonuz anasını satayım?" diye sorununu tekrarladığında "Sal enişteni" dedim.
"Kafasını kırıcam onun."
"Naptı sana top!?"
"Sensin top, aslına bakarsan..."
"He kanka?"
"Canım istiyor aw uğraşıcak kimse yok"
"Piç ya"
"Sus saygılı davran abine"
"3ay büyüksün köpke"
Orkun tam ağzını açmış bir şey diyecekken Vildan araya girip "Üç ay yaşlı kanka" dedi ve göz kırptı.
Orkun "Aman Allahtan sizin gibi yaşlandım diye ağlayacak biri değilim" dediğinde iki elimi havaya kaldırıp "Ben ağlamam" dedim.
"Yaşlandığım için ağlarım sevgilimle kavga ettim diye değil." dedi Vildan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana