🌫️Sinirimle aniden ayağa kalktığımda Vildan garip davrandığımı ima eder gibi bana bakmaya başladı.
"Nereye?"
"Iı" bi süre etrafına bakınıp düşündükten sonra "lavaboya gidip gelicem" dedim. Bir şey söylemesine fırsat vermeden ordan ayrıldım ve içiceklerin dağıtıldığı tarafa doğru ilerledim.
Su'yun annesi ile karşılaştığımda içicekleri onun dağıttığını farkettim.
"Merhaba.."
"Yine mi kızımın etrafında dolaşıyosun"
"Afedersiniz be-"
"Küçük hanım size su ile takılmamanız hatta selamlaşmamanız bile gerektiğini kaç kere söyliyicem?"
"Yanlış bir şey yapmadığımın farkında mısınız?"
"Kızımı kötü yollara sokuyorsun"
"Ne?" derken sinirden gülüyordum. "Zaten sizin yüzünüzden görüşemiyorduk"
"Bu ne cürret?"
"Afedersiniz ama gereksiz yere insanları azarlayan birine az bile."
"Babasız kaldığın günleri ne çabuk unuttun canım"
Sinirden gözlerim dolmaya başladığı için koşarak ortadan kayboldun ve partinin olduğu evden dışarıya çıktım. Arka bahçeye varır varmaz koşmayı bıraktım ve sırtımı duvara yasladım.
Su ile arkadaşken babam suçsuz olduğu halde hapse girmişti ve ben aylarca bu sebepten dolayı odamda ağlamıştım. Annesi ise su ile olan bağımı babam hapiste ve böyle birinin kızıyla görünmemek için kesmişti.
Şimdi beni bu yanımdan vurması çok...
Alt dudağımı ısırıp yanağımdan süzülen yaşladı kolumun tersiyle sildiğim sırada "ağlamaya devam ediceksen başka bi yer bul" dediğini duydum bana mendil uzatan kişinin.
Mendili alıp gözyaşlarımı silerken özgür'e baktım.
"Burda ne işin var?"
"Seni ilgilendirmez" diyip telefonuyla ilgilenmeye devam etti.
Omuz silkip başka bi yere yürüyecekken önüme geçip elindeki çikolatalı süt dolu bardağı uzattı bana.
"İçicek alman zor olur."
"Hı.. Teşekkürler" diyip çikolatalı sütü elime aldım.
İçerideki davranışları aklıma gelince kolundan tuttum.
"Neden bana iyi davranıyorsun?"
"Umrumda olduğun falan yok. Bi arkadaşım için." diyip elimden kolunu kurtardı ve gözden kayboldu.
"Bu kadar belli etmeseydin bari.." diye mırıldanıp sırtımı evin duvarına yasladım.
Telefonumdan gelen bildirimle boştaki elime telefonumu alıp whatsapp'a girdim.
A:bir daha ağlama.
Biliyodum.
Anka:ağladığımı nerden çıkarttın?
A:gördüm.
Anka:tm, sanane?
A:beni sinir etme ve boş şeyler için üzülmeyi bırak.
Anka:birincisi sen beni sinir ederken ben tam olarak şuan bulunduğun sıçmık duyguları yaşıyordum.
Anka:YAZMAYI BIRAK ,SÖZÜMÜ KESME YOKSA ENGELLERİM.
Yazıyor yazısı kaybolduğunda kendim klavyeme davrandım.
Anka:ikincisi boş bir şey için ağlamam. Burda boş bir şey varsa o da senden ibaret sok bunu kafana.
Anka:son olarak beni oyalama, gel tanışıcaksak tanışalım. Öyle bir şey olmıyacaksa yol al.
"Her zaman ki gibi gerginsin?"
Kafamı telefondan kaldırdığım gibi "kutay git başımdan!" diye bağırdım.
※
A:biz bu gün zaten tanıştık minik serçe'm
※
"Hop hop sakin. Bana patlama bide senle uğraşmıyım"
"Olum git dedim neyini anlamıyorsun?"
Ben kutay ile konuşurken bir mesaj daha geşmişti.
A:ben sana demem gerekenleri söyledim zaten. İnanıp inanmamak sana kalmış. Sevgime de inanmıyorsan sen kaybedersin
Çevrimdışı*
Anka:ne alaka be
Anka:konu bu mu aq
Anka:tamam amk git, sende git.
※
"Şu telefonu elinden bırak da içeride seni arayan orkun'un yanına git.."
"Sen neden burdasın aq sanane ki"
"Asabımı bozma kızım, orkun'un arkadaşıyım. Rica etti aradık bütün evi sayende."
Göz devirip arkamı döndüm ve hızlı adımlarla yürümeye başladım.
🌫️🍀
Şok şok şok!
Vote atan ölmüyor!?
Yıldıza basıp yüz güldürebilirsiniz, bazı insanlar küçük şeylerle mutlu olan merhametli kişilerdir!?
Bilgilendirme bölümü bitmiştir tsködbb
Muuahhhss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana