35🍀

3.9K 255 200
                                    

🌫️

Kutay'dan devam

Sabah erkenden evden tüymüş olan ben çantamda bir dolu hediye ile beraber okula doğru koşuyordum.

Bu arada, kaldırım taşları ne kadar boktan dizilmiş aq
Cidden buna mı takıldın
Simetri hastalığım var, sen nasıl bi iç sessin lan?! Resmen açıklama yapmam gerek

Okuldan içeriye girip anka'nın sınıfına girdim. Çantamdan küçük kutuyu ve çikolataları çıkartıp oturacağı yere koydum.

Brownie, ülker çikolatalı gofret, kinder ve beyaz milka. Hmm kolyeyi de görünce yumuşamasına yeter bence.

Onu cidden çok seviyordum. Nasıl anlatılır? Hani kışın kar yağdığında küçük bi çocuğun gözlerinde mutluluk ışıltısı görürsünüz.

Veya, çayır çimenlik bi alanda onca yeşilin arasında karahindiba çiçeği bulursunuz. O anki mutluluğunuz... Hani dilek dileyip üflerkenki heyecanınız. Öyle saf bi mutluluk o benim için.

Çok doğal, çok güzel, çok ayrı ve özel.

Bir kar tanesi asla başka biriyle aynı olmaz biliyorsunuzdur. İşte o da bem kar tanem gibi...

Eşi benzeri yok ve her bi özelliğine ayrı ayrı aşık oluyorum.

Şuan bir şansım var gibi o yüzden çabalıyorum. Beni sever diye hayalini kurduğum geceler için değmesini umuyorum.

Gerçi sevmesede vazgeçemem orası ayrı.

Onu ilk gördüğüm gün...

Flash back

"Ben arabada beklesem?" diye sordu kutay.

Ailesi ile beraber sinema salonuna geşmişti fakat içeriye girmek istemiyordu. Filmlere bakmıştı ve onun tarzı şeyler yoktu..

"Arabadan in bakalım küçük bey"

"Anne.. 15yaşındayım. Şunu söylemeyi bırak."

"Sinemaya gelirsen neden olmasın"

Annesinin pes etmiyeceğini anlayan kutay arabadan inip önündeki binaya doğru yürümeye başladı.

Babası arkasından "bizi bekle" dese de o daha önce binaya girmişti.

Sinema salonlarının önüne volta atarak anne ve babasını bekliyordu. Tam üç numaralı salonun önüne yürürken birden kapının açılmasıyla geriye doğru sendelenmiş ve düşmüştü.

Kapıyı açan kız önce kutay'a bakıp sonra dalgınlığını kafasından attı. Kız kutay'a "ne bakıyon?" dediğinde kutay "elini uzatırsın falan sanmıştım" diye bi açıklama yaptı.

Kız bu dediğinin üstüne gülmeye başladığında kutay yerinden kalkmış ve hayran hayran kıza bakmaya başlamıştı.

Kız birden gülmeyi bırakıp "çok beklersin" der demez kulaklığını çıkartıp takmıştı. O yürürken arkasından sarışın bi kız onu beklemesini söyleyerek koşuyordu.

Kutay'ın aklında kalan tek şey ise     kızın gülüşüydü...

Flash back end

Eh tabi üstünden iki yıl geçmesi o gülüşünü unuttuğum anlamına gelmediği için yazmıştım.

Gülüşüne aşık olduğum güzel kadın...

Adını bile bilmememe rağmen o an orda hafızama kazındı her bir mimiği.
Aynı okulda okuduğumuzu farkettiğim gün zaten dünyalar benim olmuştu.

Bütün bu düşüncelerimi bir kenara koydum çünkü birazdan okulda olurdu.

Okulun bahçesine doğru ilerlerken gördüğüm kişi yüzümün düşmesine sebep olmuştu. Yanından geçip gidicekken önüme geçmişti. Onu sollamaya çalıştığımda ise tekrardan önüme geçti.

Amacı ne bu kızın?

"Begüm, sana ayırıcak vaktim yok."

"Vardı?"

"Ne"

"Hani her zaman dinlerdin beni?"

"Sen şaka mısın"

"Hayır"

Omzunu tutup kenara iktiricekken kollarını bana sarması daha da sinirimi bozdu.

Onu iktirip geri çekildim.

Tam o sırada okul girişinde bana bakan kişiyle göz göze gelmeyi beklemiyordum...

🌫️🍀

Şey burda bitirmek bir intikamdır qğzmeğqöxğödğqösğeqöağ

Afedersiniz ama ĞQÖSĞDÖQÜXÖÜFWÇ ÖTÜWÇXÜRÇWĞQÖSĞÖFĞWÇS

Hepinizi çoookkk seviyorreee

Muuahhssss❤️

Anka |Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin