A:dünyadan uzak bir yer bulucam ikimiz için:) (21.08)
Anka:ben öyle demek istememiştim.
(24.37)Mesaj attığım an çevrimiçi olmuştu.
A:açık ve net bi sesli kayıt attın
Anka:demek istedim ki; yine gözün yükseklerde. Hayal kuruyorsun ama boş.
A:hıhı...
Anka:sonra dedim ki; duydum artık bana müsade. Aşka inancım yok, yetti artık.
A:kim bitirdi aşka inancını?
Anka:seni ne alakadar eder?
A:sormadım say.
A:küçük Alemdaroğlu
Anka: -_-
A:eve gittiniz değil mi?
A:orkun ve vildanla çıktığımızı gördüm ama eve kadar takip edemedim
Anka:yuh! Etme bi zahmet.
A:sanki daha önce yapmadığım şey wğzösğqözğwş
Anka:engel atmak üzereyim
A:alıştım... Ama atma
A:yani bu gün yeterince engel yedim
Anka:tamam gidiyorum ben.
A:nereye?
Anka:uyumaya.
A:ha.. İyi uykular güzelim
A:bu yakışıklı çocuğa görüldü atmadan çıkarsın heralde:)
Çevrimdışı
A:neyse..
A:bir gün gelicek aşkım diyeceksin
A:çok zorlamıyım aqüaiüqiaüqiqü
※
Ertesi gün, okulda; yazardan
"Gezi için hazırlıklarınızı yaptığınızı varsayıyorum"
Gözde hocanın dediğine karşılık orkun "hocam ne gezisi allah için.. İlk okul muyuz biz?" dediğinde gözde hoca gülümsedi.
"Ne gezisi olduğunu bilmeden böyle demen garip orkun bey"
"Müze felandır"
Vildan araya girip "falan olcak gerizekalı" dediğinde gözde hoca vildana uyarıcı bi bakış attı.
Arka sırada oturan umut "nereye gidicez hocam?" diye sorduğunda gözde hoca "önce kız kulesi daha sonra üsküdardaki büyük çamlıca tepesine uğrıyıcaz. Yemek molası da olucak. Sabah 9da okuldan servis ile yola koyulucaz ve akşam 9da herkes servisle eve bırakılıcak."
Orkun "akşam dokuza kadar teplerde otlanıcaz mı hocam" dediğinde sınıftaki kızlar gülmeye başlamıştı.
"Sessizlik! Saat beş gibi lunaparka geçiş yapıcaz orkuncuğum, sen otlanmak istersen kal tabi"
Bu sefer bütün sınıf gülmeye başladığında gözde hoca da tebessüm etmişti. Herkesten sıra ile isim alırken gelip gelmeyeceğini sorma sırası anka'ya geldiğinde ofladı.
"Anka?"
Orkun yanında oturan anka'nın kolunu cimcirirken anka sayıklamaya başlamıştı.
"Ya bak sıçıcam ağzına! Mıncırma aq"
Sınıftakiler aralarında fısıldaşıp gülerken gözde hoca anka'nın masasına gelip koluna dokundu.
"Kızım yine mi derste uyuyorsun?"
Anka yavaş yavaş kafasını kaldırırken "hocam boş yapıyosunu-" sözünü tamamlayamadan saçlarını düzeltip gözde hocaya gülümsedi. "Hocam dalmışım öyle.."
Gözde hoca çantasından ıslak mendil çıkartıp anka'ya verirken "üzerinde düşündüğün çok soru var galiba canım" dedi ve yanağını gösterdi.
🌫️🍀
Kısa bi açıklama;
Vote sınırı demek 30kişi okuyup heçsin demek değil 10KİŞİ OY AYMADAN YENİ BÖLÜM ATMIYCAM demek yani bilmem anlatabildim mi.Gerildim.
Bari siz üzmeyin.
Vote sınırı; 10oy
Mucks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana