🌫️
A:güzelim sinirli biri olduğumu söylemiş miydim?
A:o sikimsonik varlığın yanında ne işin var minik serçe'm?
A:anka?
Anka:ne var?
A:mal mal amiplerin yanı-
A:LAN?!
A:y-yanağından öptü...
Anka:evet öpebilir?
A:kızım sen beni sinir hastası etmek için mi geldin dünyaya
Anka:bi bok bildiğin yok, saçma salak konuşma benimle.
A:saçma salak hareketler yapma.
Anka:kes. Salağın tekisin.
A:belkide özüm budur?
Anka:özünü siktirtme.
A:tamam.
A:onun bunun öpmesine izin ver aynen.
Anka:aynen.
A:iyi.
Anka:güzel.
※
Telefonumu siyah montumun cebine koyduktan sonra deniz'in yanından ayrıldım.
Lavaboya gidip tuvalete girdim ve kapıyı kitledim. Tuvaletin kapağını kapatıp üstüne oturdum.
İyi değildim.
Üstüne birde şu gerizekalı anonimle uğraşmak istemiyordum.
Sinirden gözyaşlarım akarken telefonumu çıkartıp A'yı engelledin.
Yumruğumu sıkarken tırnaklarım avcumun içine batıyordu.
Aptal insanlar.
Gerizekalının biri gelip hatırası olan kar küremi paramparça etmişti.
Zeten okula ne bok yemeye getirirsin ki
Beynimi sikeyim.Kar kürem kırıldığında deniz cam kırıklarını toplamama yardımcı olup benimle dertleşmişti.
Yine gözlerim doldu.
O kar küresi dedemden bana kalan önemli bir şeydi. Ölmeden bir hafta önce dedemle beraber gittiğimiz sinema filminden sonra bana almıştı.
Bu günde aptalın biri gelip paramparça etri.
Gözümden akan yaşları sweatimin koluyla sildikten sonra sakinleşmeye çalıştım.
Tuvaletin kapısı tıklandığında "dolu" dedim.
"Kızım aç şunu, deli etme beni."
Vildan gelmişti.
Kapıyı açtığımda beni kolumdan tutup kendine doğru çekti. Gözlerim dolduğunda "şş ağlamak yok." dedi sarılırken.
"O orospu çocuğunun sülalesini belliycem."
"Kızım bi sakin"
"Ne sakini ya?!"
"Gününü berbat etme bak bu gün konser de var"
"Asıl dövmezsem içimde kalır"
"Döversen disiplini boylarsın"
"Banane"
"Baban duyarsa konsere izin verir mi sence anka?"
Sıkıntıyla oflayıp lavabodan hızlı adımlarla çıktım. Vildanda arkamdan gelip bana yetişmişti.
Orkun'un oturduğu merdivenin oraya gittik. Henüz tenefüs bitmemişti. Ben orkun'un yanına otururken vildanda ayakta durup duvara yaralanmıştı.
Orkun kolumu omzuma koydu ve "minik anka sinirini atamadı mı bakalım" dedi.
Kafamı iki yana sallarken "yarın ağzını burnunu dağtırım o itin, sıkma canını"
Burukça gülümserken orkun'un göğüsüne yasladım kafamı.
"Ha size söylemem gereken şu şey..."
Vildan "bi söyleyemedin lan"
"Harbi..."
Orkun kolunu omzumdan çekip bana bakarken "söyle bakalım sümüklü" dedi.
Gözlerimi devirip "bana biri yazıyor" dedim.
Vildan "taş gibi gacısın tabi yazarlar" derken
Orkun "kızım bi saçmalama allah için, kim yazıyor lan sana?" diye sormuştu. Ben omuzlarımı indirip kaldırırken "ne bileyim" dedim.
Orkun kaşlarını çatarken 'ne demek ne bileyim' bakışı attı.
"Ya işte anonim olarak yazıyo"
Vildan "oha çok heycanlı" derken ellerini çırptıı.
Orkun vildan'a garip bi şekilde bakarken "çocuk çocuk hareketler yapma, be heyecanı amına koyayım? Dümdüğün biri yavşıyo"
"Ya sohbeti sarıyo aslında ama engelledim zaten"
Vildan "engeli aççç"
Orkun "manyak mısın vildan? Açma engeli falan, belki organ masyası?"
"Sende iyice anneanneme bağladın.."
Orkun "tamam böbreğin çalınırken hatırlatırım ben sana bu lafları" dediğinde gülüp telefonumu çıkarttım ve ikisinede mesajlaşmaları okuttum.
Vildan "kim lan acaba.." diye sesli düşünüyorken orkun'un tepkisi "kim olcak, lavuğun biridir." oldu.
"Kimse kim bebeklerim, ben kantine gidicem. Kurt gibi acıktım valla"
Orkun "gelelim mi seninle?" dediğinde hayır anlamında kafamı salladım. Ayağa kalkıp merdivenleri çıktım ve bi üst kattaki kantine girdim.
Tenefüsün bitmesine on dakika falan kaldığından sıra yoktu. Kantinci yasemin ablaya tost istediğimi söyliyecektim ki "anka kızım naber" dedi
"İyi ablam nolsun, sen nasılsın" dediğim sırada elime hamburgeri ve kolayı tutuşturdu.
"İyi bende kızım, bunu bi yakışıklı senin için ödedi"
"Ne?"
Hamburgerin arasını açıp bakıcakken "mayonez ve marul yok kuşum, öyle hazırlattı" dedi yasemin abla.
Şaşırmış bi haldeyken etrafıma bakınmaya başladım. Anonim mi yapmıştı acaba...
🌫️🍀
Vote sınırı; 10oy
Mucks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana