🌫️
"Gitti." diyip belimdeki elini çekti. Benden bir iki adım uzaklaşırken uğradığım hayâl kırıklığını dile getiremiyordum.
"Sormadan söyliyim iyilik istedin yaptım."
"İyi oyuncuymuşsun."
"Evet."
Övöt
"Diğerleri nerde"
"Gelirler şimdi."
"Dışarda beklemek daha iyiydi."
"Körsün, konuşma."
"Ne"
"Yok bir şey." diyip yanımdan ayrıldığında tek kaşım havaya kalkmış arkasından bakıyordum.
Körsün derken? Asıl sen körsün. Gözlerine bakarken gözlerimin büyüdüğünü göremiyecek veya kalp atışlarımın göğüs kafesini delmek üzere olduğunu duyamayacak kadar körsün hemde.
Şey bunu dışından söylesen-
Bir de sen darlama be!Anka'dan devam
Kutay ile beraber partinin olduğu yere girer girmez bizi Begüm karşılamıştı.
Kız kuyruk gibi peşimizde aq
"Nasılsınız en sevdiğim çift?"
Iy yalaka
Kutay "kalbim bana yakınken iyiyim" diyip romantik bi cevap verirken Begüm'ün yüzü düşmüştü, ben ise utanç ve sevnç karışımı bir şey yaşamaktaydım.
Bi masaya geçmiş üçümüz bir oturmuştuk. Bu pis şıllık neden geliyor en ufak bi fikrim yoktu.
Kutay kulağıma eğilip "sana atıştırmalık alıp geliyorum güzelim" dediğinde başımı salladım. Gittiğinde Begüm "iyi oyun" diye mırıldandı.
"Oyun?"
"Evet, Kutay'ın seninle oynamasını kastediyorum"
Alaycı bi şekilde gülüp "kıskanınca böyle senaryolar kuruyorsun galiba" dedim.
"Ah canım benim.. Soğuk bir şeyler ister misin? İçicek falan"
"Kutay getirmeye gitti zaten"
"Duyucaklarının üstüne içersin artık" diyip telefonunu çıkardı.
Ne dediği veya ne yaptığı umrumda değildi, açtığı videodaki sesleri duyana kadar...
"Doğru yol?"
"Evet, bir kaç iltifat güzel söz ve ona özel hissettirecek şeyler söyledikten sonra tak! Avcuma düşer"
"Anka'yı hafife alma derim kutay"
"İddiasına var mısınız? Kızı bir ay içerisinde elde edicem ve bi kenara atıcam"
"O da buna kanıcaktı zaten"
"Bana aşık olunca kandırmak daha kolay olacak inan bana"
Telefonu kapatıp cebine koyduğunda öylece durmuş masaya bakıyordum.
"Gerçekler acıdır canım.." derken otuz iki diş sırıtıyordu karşımda.
Begüm "Neyse ben sizi biraz baş başa bırakıyım" diyip giderken yanıma gelen Kutay'ı gördüm. Elindeki çikolatalı sütü bana uzatıp gülümsüyordu.
Kafam karmakarışıktı.
Çikolatalı sütü elinden alıp "teşekkür ederim." dedim.
"Ne demek güzelim"
Kutay'a bakarken "sıkıldım" diye mırıldandım.
"Ne yapalım istersin?"
"Bilmem, gidelim bence"
"Gidelim?"
"Evet yalnız kalalım"
"İyi misin?"
"Süperim"
"Peki.."
Elimdeki çikolatalı sütü kafama dikip masaya boş bardağı koydum. Kutay'ın elini tutup dışarıya sürüklerken nereye gittiğimizi sorup duruyordu.
"Sevgiline güven" dediğimde birden susmuştu. Dışarıya çıkıp yürümeye başladık. Elini bırakıp yürümeye devam ettim.
"Galiba konuşmak istiyorsun?"
"Evet"
"Dinliyorum güzelim"
"Hayır, şeyden bahset mesela. Nasıl inandırıcı şekilde seviyor taklidi yapılır?"
"Neyden bahsediyorsun?"
Yürümeyi bırakıp yüzümü ona döndüm. Alaycı bir şekilde gülüp "pardon ya, aşık olunca sana kanmak daha kolay olurdu değil mi!?"
"Sen ne- bak sana ne izlettiler bilmiyorum ama gerçek değil"
"Ya bırak plavrayı" diyerek sesimi yükselttiğimde kolumu tutmak için bana yaklaşmıştı. Kendimi geriye çekip "dokunma." dedim.
"Minik serçe-"
"Sus! Kes sesini istemiyorum duymak! Ben konuşucam."
Havadaki elini indirip gözlerime bakmaya başladı. Alt dudağımı ısırdım. İçime attıklarımı söyleyecektim.
"Noldu biliyor musun? Alıştım sana. Tebrikler beni kendine bağladın alçak puşt seni! Ben sevmekten korkarken gelip sana bağlandım ya.. Tam kabullendim derken bu pisliğin ortaya çıkıyor"
"Anka-"
"Adımı ağzına alma aq, neymiş kendine aşık edip atıcakmışsın bi kenara. Ne var biliyor musun? Ben seni siktir ediyorum. Defol."
"Açıklama yapmadık bile"
"Kutay. Defol."
Gözlerimin içine masum masum bakması sinirime dokundu. "SENİ TANIDIĞIM GÜNE LANET OLSUN YA GİT!" diye bağırdığımda arkasını döndü.
Adımları onu benden uzaklaştırırken ben tuttuğum gözyaşlarımın yanaklarımdan süzülmesine izin vermiştim.
Kaldırımda dururken arkamdaki duvara dayandım. Taşlara oturup dizlerimi kendime çektim. Hiç bir şey düşünmek istemiyordum, biraz durmak dinlenmek lazımdı sanki.
Onu aklımdan çıkaramamak işkence gibiydi...
🌫️🍀
Salak başrolümüz burda anka oluyor
He bu arada bölüm günlerini düzenledim, panomdan bakabilirsiniz:)
Umarım düzenli bölüm atarım
Neyse sizi seviyore
Vote ve yorum atmayanın kafasını ısırcam
Muck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana