🌫️Anonim:günaydın minik serçe'm (06.29)
※
"KIZ GAMZELİ!"
Sabah odaya dalan anneannem sağolsun yataktan sıçrayıp kafamı duvara vurdum.
"Hay ebesini.."
Elim başıma giderken reflek olarak ağzımdan küfür kaçmıştı. Anneannem gözlerini pörtleterek bana bakarken
"Ebesini ne yavrum?" dedi devamını getirmemi ister gibi bakarken.
Alt dudağımı dişleyip "ebesini sevdim! Diye dizi var ya anneannem.. Hani.. Trt'de... İşte o rüyama girmiş ondan şeyettim"
En saçma bahane falan
Gözümü açar açmaz ne dememi bekliyordun aq"Kızım bırak diziyi miziyi, kalk götten bacaklı"
"Anneanne ne diyorsun allah aşkına"
"Okul diyorum geç kaldın kınalı kuşum"
"Kuzum değil miydi o la.."
"Kız kalk! Hâlâ bana cevap yetiştiyor.. Utanmaz..." anneannem uykumun içine edip odamdan cıklayarak çıkarken kapımı carpmayıda ihmal etmemişti.
Onun bu haline gülesim gelirken uyku sersemi halimle yatağımdan kalkıp odamdan çıktım.
Lavaboya girip buz gibi suyla elimi yüzümü yıkadıktan sonra tarağımı aldım ve koyu kahve saçlarımı taramaya başladım. Günlük rutinlerimi hallettim.
Hafif dalgalı olan saçlarımın böyle güzel durduğunu düşünerekten bu haliyle bıraktım. Yüzüme az bir şey nemlendirici krem sürdüm. Böğürtlen kokulu lip balmımı sürüp lavabodan çıktım ve odama geri döndüm.
Üstümdeki pijamalardan kurtulup okul kıyafetim olan beyaz gömlek ve koyu yeşil kareli eteğimi giyindim.
Hazırladığım çantamı ve telefonumu alıp odamdan çıktıktan sonra mutfağa gittim.
"Günaydın saygıdeğer ailem"
Anneannem mutfaktaki televizyonu izlerken "kız sus, adamı buldu ayol" dedi azarlar biçimde. Aha bu yine müge anlı izliyor.
Babam ve annem bana gülümseyip günaydın derken ben yerime oturup anneanneme baktım.
"Ne bakıyon böcek gibi?"
"Anneanne allah aşkına izleme şunu"
"Sus kız"
"Kızın sevsin seni, müge anlı nedir allah aşkına?"
"Müge anlı da seni"
Annem araya girip "anne.." derken anneanneme bakıyordu.
"Ne var kızım?!"
"Denir mi öyle"
"Denir tabi!"
Şaşırmış gibi yapıp "ayıp ayıp" derken anneannem ikimizede gözlerini devirdi.
Ay bu kadın çok fena wpaösiçsğal
Kahvaltımı edip beyaz spor ayakkabılarımı giyindim ve bağcıklarını bağladım. Kapımın önünde bizimkileri beklemeye başladım. O sırada da telefonumu elime aldım.
Anka:günaydın gıcık anonim (07.58)
Bu anonim olayı hoşuma gitmişti aslında yalan yok. Orkun ve Vildan öğrendiklerinde neden dün gece söylemedin diye başımın etini yiyeceklerdir eminim...
Nedeni yok yani gecenin ikisinde üşendim o kadar
Kapıya yaslanmış beklerken merdivenleri dörder dörder inen hayvan orkunu gördüm. Üstüme düşüceğindem endişe edip kenarı çekilirken birden ayağı takıldı ve ben kaçamadan üstüme düştü...
"LAN KALK SIĞIR ÖLÜSÜ!"
Orkun üzerimden kalkarken bana yardım etme zahmetine bile girmeden kendi üstünü silkelemeye başladı.
Yerden kalkıp tip tip bakmaya başladım.
"Odun!"
"Ne var kızım ya?!"
"Ulan hödük! Kaç kere demem lazım şu merdivenleri insan gibi in diye?"
"Zevk meselesi"
Karşı kapı açılırken Vildan'ı gördüm. Sevim ablam bize günaydın der demez vildana sarılmıştı. Sevim ablam içeriye girdiğinde;
Vildan"Fantezine sıçayım orkun" derken elindeki iki büyük çantayı zor kaldırıyordu.
Sevim ablam yine öğretmenlere yemek yapmıştı anlaşılan...
"Kızım sen önce kendi fantezine bak, kambur kalcan lan" diye cevap verirken kahkaha atıyordu orkun.
"Ruh hastaları..." diyip ikisinide arkamda bıraktım ve merdivenlerden inmeye başladım.
Orkun öküzü yüzünden bütün kemiklerim sızlıyordu.
Telefonuma gelen bildirimle beraber açıp whatsapp'a girdim.
Anonim:nasılsınız anka hazretreri..
Anka:sıçmık durumdayım
Anonim:sabah sabah kim bozdu morelini güzelim
Anka:orkun salağı
Anonim:orkun? Orkun peksoy mu?
Anka:orkun'un arkadaşı mısın?
Anonim:kızım dağıtma konuyu.
Anka:sie be nerden kızın oluyorum
Anonim:lafın gelişi
Anonim:ne yaptı o hödük!?
Anka:demi bencede öyle
Anonim:anka.. Ne yaptı?
Anka:her sabah yapıyo amk
Anka:her sabah şu lanet merdivenleri dörder dörder iniyor
Görüldü*
Anka:alo? Hey! Görüldü yemek için mi dert söyledim
Anonim:kızım deli misin Nesin sabah sabah
Anka:ne be?
Anonim:la havle...
Anonim:okuluna git anka
Anonim çevrimdışı*
Anka:lan?!
Anka:interneti kapatman büyük saygısızlık.
Anka:gerizekalı anonim.
Anka:isimsiz pislik.
Anka:yine yazcan amk ne bu atar
Anka:mönök sörçöm
Anka:slk
Anka çevrimdışı*
🌫️🍀
İlk kez yapıcam ama vote sınırı koyuyorum alışın alöŞaöLwla
İlk bölüm vote sınırını geçmedi ama olsn:')
15vote geldiğinde yeni bölüm atıcam kuzularım
Muahs bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana