🌫️
3gün sonra~
|whatsaptallar
Denis:selamünaleyküm
Denis:öldünüz mü la
Gurbet:yok ulan
Gurbet:as
Denis: bi sen varsın heralde
Gurbet:galiba, benden iyisi öbür dünyada zaten kanka qpzmeğöwsğl
Denis:qğaösğqüağqüqğüaqğ
Tuana:hellö
Gurbet:anam, kız sen buralara uğrar mıydın?!
Tuana:özlem duygusu knk..
Denis:hoşgeldiniz hoşgeldiniz
Vildamilk:birileri mesajları okusa bile cevap vermiyor o yüzden devam edin
Gurbet:anka bacım gelsene la
Vildamilk: kanka yazmıyo, bunalımda diye düşünüyorum
Denis:kim değil ki
Tuana:ben yine bazı konulardan geri kalmışım🙄
Gurbet:şimdi şöyle ki
Denis:şöylesi yok, bu gün kutay gidiyor
Tuana:nE
Denis: :/
Denis:eşyalarını toplamıştı, taşınıyolar
Gurbet:bak bunu bilmiyodum
Denis:müdür bile gidiyo lan..
Tuana:neden
Denis:kutay istiyormuş🤷♀️
Tuana:gitmek için bi sebebi yok gibi
Denis:işte gel de anlat...
※
Telefonu kapatıp ceketimin cebime koydum ve odamdan çıktım.
Koşar adımlarla kapının önüne gidip ayakkabılarımı giyindim ve bağcıklarımı bağladım. "Anne ben çıkıyorum!" der demez evden çıkıp merdivenleri üçer beşer inmeye başladım.
Apartmandan çıktığımda kapının önünde bekleyen Orkun "hele şükür" dedi ve yürümeye başladı.
Yanında yürürken "sanki ne kadar bekledin sende... Abart abart" diye sitem ederken "ağaç oldum kök salıyordum resmen kızım!" dedi.
Dediğine güldükten sonra "nerdeler?" diye sordum.
"Biz parktayken özgür kamera kayıtlarını getiricek. O sıra Kutay'ı arar konuşurum"
"Ya doğru çıkmazsa?"
"Beni de ikna eden sensin, bu denli kararsız olanda. Delirticeksin beni."
"Allah korusun"
"Korusun, senden"
"Alınmalı mıyım?"
"Kafana göre ot beyinlim benim"
Gözlerimi kısıp "ıspanak surat seni" drdiğimde küçük bi kahkaha attı.
Orkunla küs olduğum günler hayatımın en boktan günleriydi cidden...
1gün önce~
Anka son günlerde yaptığı gibi odasından çıkmıyor, somurtuyor ve yatıyordu. Tek yaptığı aktiviteler buyken ve yemek bişe yemiyorken belli olur şekilde kilo vermiş, göz altları çökmüştü.
Eh anneside bu durumdan hoşnut değildi. Orkunlara gidip sohbet ederken vesaire Orkun konuşulanlara kulak misafiri olmuştu.
Günlerdir konuşmamalarını es geçip dolapta annesinin hazırladığı kısırı alıp evden çıktı ve alt kata indi.
Anka'nın annesi Orkunlarda olduğunda kapıyı baygın gözlerle bakan kendisi açmıştı. Orkun'u görmeyi beklemiyordu..
'Ne var?' diyen bakışlarına karşılık Orkun yüzünü buruşturup ayakkabılarını çıkardı ve içeriye girdi. Salona oturup koltuğa yayıldı. Önünde dikilen kıza baktı "çökmüşsün lan" diyip aklına geleni dile getirdi.
Âdeta bi zombiye benzeyen yürüyüşüyle kendini Orkun'un karşısındaki koltuğa attı.
"Kısır?"
"İstemez"
"Rahmetli neneme benziyorsun"
"sağol"
Aralarındaki bu kısa ve saçma diyalog bittiğinda odaya sessizlik çökmüştü. Orkun böyle ortamlardan hoşlanmadığından "kutayla sahte ilişkin yüzünden küsüz" diyerek bozdu.
"Hayır"
"Evet, açıklama yapmaya nedersin? Üstüne gelmiycem ve sakin karşılıycam?"
Orkun'un bu sözleri ve Anka'nın bıkmışlık hissi olan biteni anlatmasını sağlamıştı. Orkun sinir olsada belli etmedi, dahada üzmek ya da bağırıp çağırmak istemiyordu.
"Öyle işte."
"Direkt açılsaydın"
"Emin değildim ve şunu demeyi bırakır mısınız?"
"Kanka çocuğa yanıkmışsın baya yani.."
"Kanka?"
"He evet. Bu arada bu pek hoşuna gitmiycek ama Kutay haklı olabilir"
"Ne, nasıl?"
"İzlettiği videodaki parkı biliyor musun? İki sokak ötedeki park."
"Orkun cidden başım ağrıyo.."
"Hayır dinle. O parkta kameralar var ne zamandır? Madem bu video çekildi, o zaman kameralar da o anı çekmiştir"
"Kutay'ın sesi yalnız.."
"Onun içinde başkası gelicek. Sen bana güveniyor musun? Ona göre hareket edicez"
"Eh.. Güveniyorum"
Bu şekilde devam eden sohbetleri onları bi plana götürmüştü. Eğer akıllarındaki gibi olursa her şeyi çözebilirlerdi...
Şimdiki zaman~
"Bunlar son beş ayın kayıtları çocuklar, yetki hakkında dürüstsünüzdür umarım."
Orkun bilgisayardan kayıtlara bakarken "illa komiser olan annemi çağırmam mı lazım amcacım" dedi. Yazık esnaf amcam da bir şey demeden arka tarafa doğru yürüdü.
Ben Orkun'un kayıtlara bakmasını beklerken telefonuma bi mesaj geldi.
Özgür:uçağın kalkmasına son iki buçuk saat kaldı sizi kuş beyinliler.
🌫️🍀
Nabersiniz yaf
Daha dün sohbet ettik falan da özlüyorum sizi hemen he
Şimdi gideyim, yarın yine görüşücez. Benden kurtulamazsınız🤭
Eh bi votenizi alırım.
Mucklandınız<3🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Ficção AdolescenteBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana