32🍀

4.3K 272 182
                                    

🌫️

Anka'dan devam

"Tamam dedim ya aq"

"Aq mq deme bana kız. Annen dedi ara diye"

"Annem neden aramadı"

"Mercimek çorbası ve baklava yapmakla meşgul"

"Canım çeksin diye mi söylüyorsun..."

"Erken gelirsen sanada kalır kınalı kuzum"

"Ama-"

Dıt dıt dıt seslerini duymamla beraber dişlerimi sıktım. Anneannemin yüzüme kapatması...

Orkun "akşam yemeğinde sizdeyim" dediğinde konuşmamı dinlediğimi farkettim.

V-bende bende

G-ortam mı var la

O-yemek şöleni var

D-hepimiz anka'nın evine geçelim

A-nE

K-hayır lan salın

D-kayınbabasıyla tanışmaya hazır değil yazık

A-şöyle demeyin amk

T-ama öyle?

A-sende mi be tuana'm...

T-ama ne yapıyım ki

A-tamam tamam..

O-konuyu kapatın.

G-kızı sal

O-sen neden hep benle muhattapsın aq

Özgür "boş yapmayın, durağı kaçırıcaz." dediğinde hepimiz kalktık ve otobüsten indik.

Yanıma gelen vildana dik dik bakmaya başladım.

"Ne?" dediğimde kulağıma yaklaştı.

"Bana yardım et de aklımdakini yapalım"

"Neyi?"

"Burdan yolları ayırcaz"

"Daha net anlatsana aq" dediğim sırada enseme vuran sıcak nefes tüylerimin diken olmasını sağlamıştı. Kafamı çevirdiğimde dibimde duran kutay'ı gördüm.

Ben bir şey demeden "bak şimdi güzelim..." diye lafa girdi.

Bayılmamalısın bayılmamalısın bayılmamalısın
Ne saçmalıyosun
Hoşuna gitti kabul et:D?
Yaniiiğ

Elimi narince kavrayıp sözlerine devam ederken diğerlerinden ayrı bi yere gidiyorduk.

"Biz seninle avm'nin başka bi yerine gidicez, tuana Vildan ve özgür de başka bir yere. Böylece gurbet ve orkun yalnız kalıcak. Planım nasıl minik serçem?"

"İyiymiş" dediğimde tuttuğu elimden beni kendine çekti ve koluyla beni sardı.

"Napıyos-" dememe kalmadan boştaki eliyle ağızımı kapattı ve kulağıma arkamdan eğilip "önümüzden geçicekler sessiz ol" diye fısıldadı.

Kafamı salladım. Elini ağzımdan çekicektim fakat vazgectim. Beni koluyla sararken içim bi tuhaf olmuştu. Hatta ne yalan söyliyim bu şekilde bana sarılırken mayışıcak kadar hoşuma gitmişti kokusu.

Orkun salağı elinde telefonla yürürken gurbet etrafına bakınarak yürüyordu. Diğerleri ortalarda yoktu. Bizim bulunduğumuz duvarın arkası rahattı, görebileceklerini sanmıyordum.

Bir süre gözlerimi kapattım.

"Biliyorum parfümüm çok güzel ama artık gidebiliriz?" diyen kutay sağolsun gözlerimi açar açmaz kollarının arasından kurtulup yürümeye başladım.

"Kızdın mı senn?" derken omuz silkip daha hızlı yürüdüm. Yanımda yürürken "kıyamam, gel sana pofuduk bi ayıcık alıyım" dedi.

"İstemez"

Onu başımdan savmaya çalışırken teknosadan içeriye girdim.

Gurbet'den devam

"Şu telefonu bırak ve diğerleri nerde bulmama yardım et koca kafa"

"Koca kafan mıyım cidden"

"Dalga geçme elimde kalırsın"

"Peki, mesaj at bul işte. Uğraşamam ben"

"Sen at olum şarjım bitti"

"En iyisi kafamıza göre dolaşmak. Eninde sonunda karşılaşırız"

"Senle gezmem ben"

"Yanlız gez" diyip beni arkada bırakınca koşarak yanına gittim.

Bana bön bön bakamaya başladığında "kaybolursamda senin ağzına sıçıcam o yüzden yürü ve soru sorma." dedim.

Napıyım, avm aşırı büyük.

"İşte mesela bende çilek severim" diyen orkun'a 'mal mısın?' dercesine bakmaya başladım.

"Öyle bakma-"

"Ne dememi bekliyorsun acaba"

"Seni seviyorum"

"Ne"

Ne diyişimi hayâl edin şimdi. Hani oyun kadar buga girerde hareketimiz tekrarlanır ya. Ya da donakalırsınız. Öyle bi 'ne' dedim.

Ya da annem 'gurbet çöperi çıkart ama kendinide konteynıra at' dedikten sonra 'ne' demem gibi...

"Ha sevgim karşılıklı değil yani?" diyen orkun'a bakarken hâlâ aynı yüz ifademi koruyordum.

"Hâlâ şokta mısın?"

"Senin beni sevmen şey gibi; ceylan'ın aslana aşık olması gibi bir şey"

Dediğimde kahkaha atmaya başladı. Bütün alışverişine rezil olurken "ne gülüyon angut!?" dedim.

"Tamam ceylancık" dediğinde yanından geçtiğimiz tezgahtaki kar spreyini aldım ve yüzünün ortasına sıktım.

Ben yüzümdeki tebessümle sipreyin parasını öderken o yüzünü silmeye çalışıyordu.

Cebimden peçete çıkartıp parmak ucuma yükselip kar sipreyli yüzüne yapıştırdım.

"Şakayada gelmiyorsun ki" dediğinde zıplayıp ensesine bi tane geçirdim.

Bütün gün bunla durursam kafasını yarmamak mümkün değil şimdiden söyliyim...

🌫️🍀

Vote ve yorum yapmadan geçmeyin!

Muahs!


Anka |Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin