~11~

508 32 7
                                    

Arkamı döndüğümde Ateş sırıtıyordu. Bi adım geriye geldiğimde o da bana iyice yaklaşmıştı.

"S-senin ne işin var burda"

"Geçen gün dirsek atmış olabilirsin ama artık öyle bi şansın yok" dedi ve kollarımı sıkıca tutup sarıldı.

"Kimsin lan sen!!"

"Dokunma lan o kıza!"

"Ateş lan ebeni!"

"Gece! Ateş lan seni s-"

"Gecee!"

5 sesi duymam kolumun acısını az da olsa dindirmişti. Kayanın beni kenara ittirmesiyle Ateşin suratına sayısız yumruk atması bir oldu. Aras ve Toprak ise bana sarılıyorlardı. Doğukan ise kayayı sakinleştirmeye çalışırken Mert abimi gördüm. O daha sert vuruyordu Ateşe. Doğukan istese de durduramazdı.

"Aras git ayır şunları ben Gecenin yanındayım" dedi Toprak.

En sonunda Mert abim ve Kaya çocuğu bayıltmıştı. Doğukan ve Aras ise onu uzak bi yere banklardan birinin önüne atıp geri gelmişlerdi. Ben ise hala ağlayıp titriyordum. Bi parka gelmiştik ama daha önce gelmediğim bir yerdi.

Mert abim yanımda bana sarılıyor Toprak ise önüme oturmuş elimi tutuyordu. Aras ve Doğukan ise Ateşin sıktığı kolumu ve Kaya beni yere ittiginde vurduğum bacağımdaki yaraları temizliyorlardı. Kaya ise hala sinirini alamamış gibi ağaçları yumrukluyor ve gözleri dolmuştu.

"Bana bakın bidaha bu kızı yanlız görmeyeceğim. Hele o çocuktan uzak tutmayanı alır o çocukla bir döverim" dedi Mert abim sonra kalktı ve Kayanın yanına gitti. Aras ise Mert abimin kalktığı yere oturdu.

"Bal özür dilerim" dedi ve bana sarıldı Aras. Yemin ederim kıyamıyorum bu çocuğa

"B-ben özür diler- Aaahh" diye bağırdığımda Aras Ateşin sıktığı kolumu tutmuştu ve acıtmıştı.

"Gece!! Noldu!?!" Dedi Mert abim ve Kaya bize doğru gelerek

"Ahh ölüyorum naparız ki" dedim ve gözlerimi devirdim. Kaya ve Mert abim hariç hepsi kahkaha atıyorlardı.

"Gece ah diye bağırmanın bi sebebi vardır umarım" dedi Mert abim

"Off Aras yanlışlıkla koluma değdi ondan. Allah Allah sabır ya yemin ederim."

"Sus kız Toprakla kaç gardiyanın oldu haberin var mı senin" dedi Aras ve kollarını birbirine bağladı.

"Kaçmış Aras bey" dediğimde bana döndü sonra parmaklarıyla herkesi gösterdi.

"Yanımda durmazsan gardiyana ihtiyacın kalmaz bela buluyorum her yerde" dedim ve güldüm.

Daha sonra biraz oturduk ve Mert abim ise gideceğini söyledi ve gitti. Doğukan ve Toprak ise simit fln almaya gittiler. Okul da kaynamıştı JSJDJSKDKSK gülün de basınıza gelsin. Aras da meyve suyu alacağını söyleyip gitti.

"Özür dilerim" dedi Kaya sessizce

"Ne için"

"Bilmem seni yalnız bırakınca başına gelmeyen kalmıyo o yüzden" dedi. Ben ise güldüm. Güldüğümü görünce sırıttı.

"Merak etme suc sizde değil bende" dedim ve yine güldüm. Gülmem yavasladiginda konuşmaya başladım.

"Kaya sen niye Ateşe bu kadar öfkeli bakıyordun"

"Sabah konuştuk diye hatırlıyorum"dedi sorar gözlerle

"Neredeyse hiçbir şey anlatmadığını hatırlıyorum ben de"

~Numara Komşum~\TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin