"Yürü artık ne kediymiş ya"
"Ama çok tatlı baksana şuna nasıl bakıyo"He Ayn kesin der gibi baktı bana Aras. Ben de mal lan bu der bakışı attıktan sonra kalktım ve kedi bi oh çekti JSJFJ.Arasla birlikte okula gidiyoduk. Ve onu sinir ediyordum.
"Bisey sorcam. Sen dün akşam niye mal mal sırıtıyordun telefona"
'Ne' der gibi baktım. Sorar gözlerle bakıyordu bana.
"Şey ya arkadaş mesaj atmış ona güldüm. Hem niye sordun ki" dedim kısaca
İnanmayarak göz devirdi ve önden önden ilerlemeye başladı.
"Küsün mü?" Dedim tatlı olduğunu düşündüğüm bakışımla
"Gerçek ortaya çıkacak neyse yürü hadi geç kaldık"
☆☆☆
Öğle arasında bizim okulun yanında ki kaydırakta saklanıyordum çünkü Aras beyin en sevdiği kazağına bilerek çikolatalı süt dökmüştüm. Beni bulursa kesinlikle ölürdüm. Karşı kaldırımdan gelen Toprağı görünce uzaylı görmüş köylü gibi baktım. Etrafta Aras gözükmüyordu temkinli bir şekilde Toprağın yanına geldim.
"Ne yapıyorsun Ge-"
diyemeden sırtımda hissettiğim elle çığlık atıp koşmaya başladım"LAAN kazak katili ya kendin gelirsin yada ben tuttum mu öldürürüm. Gece kaçmaaaa" ehehehe ben mal değildim topukları götüme vura vura kaçıyordum. Arkama baka baka koşuyordum ama birden okulumun basketbol kaptanı Kayaya pardon ayıya tosladım. Arkamda gördüğüm Arasla Kaya'nın arkasına saklandım.
"Sana bir daha çikilatalı süt alırsam adım da Aras olmasın. Gel lan buraya kazak katiliii"
"Biri bana da anlatabilir mi ne oluyo burda"
"Şimdiden özür dilerim ama bunu yapmak zorundayım" diyip Kaya'yı Aras'ın üstüne ittim.
Onlar üst üste yuvarlanırken fırsattan istifade kaçmaya başladım.Kaçarken tek duyduğum Toprak'ın kahkahası ve Aras ile Kayanın böğürmesiydi.
Kızlar tuvaletine girmemle Arasa pis bakışı atmam bir oldu.
"Arascım, canım kankam, küçük pandam pasta alayım sana konuyu kapatalım"
"Pastanın yanında 2 tane çikilatalı süt alırsan olabilir"
"2 çikilatalı süt bir pasta. Hmm. Tamam hadi çekil çıkayım şurdan"
Aras beni kolunun altına alırken cebimin titrediğini farkettim.
"Kanka sen sınıfa git ellerimi yıkayacam"
"Tamam çabuk geğll"Tuvalete tekrardan geri döndüm ve telefonumu çıkardım.
*****1208: Bugün de duydum kokunu. Şükürler olsun
Gece: Ne zaman ya. Benim niye haberim yok? Toprak sensen külahları değişiriz haberin olsun
*****1208: Toprak? O KİM LAN. Allahım lütfen Arasın ikinci adı Toprak olsun lütfen
Gece: Ne saçmalıyorsun ya. Anladım ben Toprak değilsin.
Gece: Bisey soracam doğru cevap ver
*****1208: EVET. EVET. EVET. EVLENİRİM SENLE EVET EVET.
*****1208: Ne zaman nikah masasında ayağıma basarsın. Ne zaman alnından öperim seni.
Gece: Hiç bir zaman. Onu sormayacağım.
Gece: Konuya dönebilir miyiz bi şey sorcam
*****1208: Sor iki gözümün çiçeği
Gece: Kız mısın erkek misin?
*****1208: Gece Aras sana salaklık bulaştırıyor sanki. Tabiki de erkeğim.
Gece: Oki
Gece: Sınıfa gitmem gerek Aras bey gelir yoksa Nyse.
Gece: Bb
*****1208: Bb iki gözümün çiçeği
(Görüldü) 12.48Oylamayı unutmayın...
Medyayı dinleyebilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Numara Komşum~\Texting
Teen Fiction*****1208: Naber cınım ben amcınım Gece: What dedin gülüw *****1208: Bir akımmış bu *****1208: Numara komşuna selam Gece: İşine bak gardaş Her şey böyle başladı. Numara Komşum'a hoş geldiniz. Yorumlarınız bizim için değerlidir. ☆'a basmayı unutmayın...