~8~

578 32 3
                                    

Kaya'nın anlatımıyla  

-2 yıl önce-

O gün okulun ilk günüydü. Babam arabayla beni okula götürüyordu. Okula geldiğimde İstiklal Marşı okunduktan sonra 9/ C  sınıfını buldum ve içeri girdim. Hepimiz yeni gelmiştik bu okula ama herkes birbiriyle konuşuyordu.

Boş bi sıra buldum ve oturdum. Yanıma bi çocuk oturdu ve o da çok çekingen davranıyordu. Onu umursamayıp önüme bir defter çıkarıp karalamaya başladım. Yanımdaki çocuk benim defterime bakmaya başlamıştı. Açıkçası arkadaş olabileceğimizi düşünmüştüm.
Defterime 'Adım Kaya' yazdım. Yazıyı okuduğunda bir defter ve kalem çıkarttı ve yazmaya başladı.
'Adım Ateş. Tanıştığıma memnun oldum' yazdı. Daha sonra elini bana uzattı. Elini tuttum ve sıktım. 'Ben de memnun oldum' yazdım ve ders başlamıştı.

☆☆☆

Öğle arasına girmiştik ve o gün öğretmenimizin bi işi çıkmıştı gelemeyeceğini müdürle haber vermişti. Yani kısacası dersler bitmişti ve bahçede oturuyordum. Yanıma biri oturdu ve bana baktı.

"Merhaba ben Aras 9/C deyim yani aynı sınıftayız" dedi ve gülümsedi. Ben de gülümsedim.

"Ben de Kaya ama seni sınıfta görmedim."

"Bütün gün sadece hocaya baktın. Beni görmemiş olman normal" dedi ve gülümsedi.

1 ay sonra...

"Kaya gel işte oğlum"

"Gidin siz ben gelmek istemiyorum" kantine 1 ay boyunca hiç gitmemiştim. Aras ve Ateş ise beni zorla kantine götürmeye çalışıyorlardı.

En sonunda direnemedim kalktım. Ve diğer ikisi kaçmamam için koluma girdi.

Kantine girdik, yemeklerimizi aldık ve masaya oturduk. O sırada arkamızda bi kız bize bakıyordu ve bağırıyordu.

"Araas. Gel buraya sana diyorum"

"Sen gel niye ben senin 'kız' arkadaşlarının yanına geliyorum sen benim 'erkek' arkadaşlarımın yanına gel" kız off dedi ve yanımıza gelmeye başladı.

Üstünde gri bi' eşofman vardı. Üstünde mor tatlı bi sweat vardı. Saçlarını yukardan kalemle topuz yapmıştı. Ellerini cebine sokmuştu ve cidden çok güzel duruyordu.

"Kalk bana çikilatalı süt al hadiii"

"Aras yenge mı yaptın hayırlı olsun" dedi Ateş ve sırıttı.

"Hay yengene. Ben size yenge yapacak olsam bunu mu yaparım bu benim anca kankam olur ben o kadar tipsiz miyim?" Dedi aras o an rahatlamıştım biraz. Kız arasın kafasına vurmuştu ve ben kahkalarla boğulmuştum resmen.

"Sen de mi istiyosun" dedi kız bana.

"Y-yok yani bi anda s-sen Arasa vurunca k-komik geldi" dedim ve yerin dibine batmıştım. Kekeliyordum bildiğin.

"Yok ya ben zaten sadece bu gerizekalıya vuruyorum" dedi ve Arasa bi kere daha vurdu. Aras arkada yakınırken ben kızdan hoşlanmıştım açıkçası.

"Kaya şu kızı al başımdan bi tane çikilatalı süt alıver Allah Rızası İçiiiiğn" dedi Aras. Ben hemen ayağa kalktım ve gelmesi için işaret yaptığımda peşimden geliyordu.

Mehmet abinin yanına geldiğimde 3 tane çikolatalı süt almıştım. Kız ne yapacağımı anlamamıştı ve bana şaşırmış şekilde bakıyordu.

"Kaya..." dedi ve bana baktı Mehmet abi.

"Efendim" dedim

"Güzel kız... al bunlar da sütler" dedi ve kızı gösterip elime sütleri verdi. Ben sütleri alıp parayı ödediğimde kız hala bana bakıyordu.

~Numara Komşum~\TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin