~14~

375 27 11
                                    

Berke'ye bakıp gözlerimi devirdim.

"Benden sonra bu olur mu Gece ya" dedi ve bana baktı. Berke daha önce bana çıkma teklifi eden şahıs olur kendisi. Tabii ki ben kabul etmedim.

"1. Olarak senden sonra diye bisey yok, biz hiç olmadık. 2. Olarak Kaya benim sevgilim değil" dediğimde Kayanın kolumu tutan eli kolumdan indi. Benim moralim bozulmuştu resmen ya.

"Ama olabilir" diye fısıldadım kendi kendime. Kaya gözlerini bana dikti ve öylece baktı.

"Berke siktir olup gider misin? Bisey konuşuyoruz burda" dedi Kaya ve kolumdan tutup kendine çekti.

"Rahatsız olmayın giderim ben" dedi Berke ve gülerek gitti.

"Neden öyle dedin? " dedi ve bana soran gözlerle baktı.

"Bilmem" dedim. Bana sırıttı ve tam konuşacaktı ki

"Bilmem der-"

"Tamam boşver. Beni dinlediğin için teşekkür ederim" dedim tam gidecektim ki beni kollarımdan tuttu ve kendine çevirdi.

"Önemli değil... her zaman.... b-burdayım ben... yani... a-anlatmak istersen" kıkırdadığımda onun da dudağının kenarı kıvrıldı.

Aras'dan

Gece ve Kaya konuşmaya gittiklerinde bi planım vardı aslında. Onları gizlice dinleyip ne konuştuklarını duymak 😈.

Arka bahçeye doğru giderken Berke'nin arka bahçeden geldiğini gördüm. Kolundan tutum ve öldürücü bakışlarımdan attım.

"Ne var Aras" dedi

"Gece'yle uğraşmıyorsun inşallah yoksa sana zararı var kardeşim" dedim kafasını tamam anlamında salladı. Daha önce Gece'ye çıkma teklifi etmişti. Ben de ağzına sıçmıştım. O yüzden benden korkuyordu KSJDKDN.

"Uzak dur!.. Yandan yandan ön bahçeye koçum" dediğimde tamam anlamında kafasını salladı ve gitti. Arkama bakarak ilerlerken önümde bi çığlıkla ödüm koptu.

"Ya biraz dikkat etsene! önüne bak! " Dedi önümdeki kız. Çok güzeldi. Ay dur noldu banaaağ.

"Ş-şey özür dilerim... K-kusura bakma" dediğimde önüne gelen saçını kulağının arkasına itti ve bana baktı dikkatlice.

"T-tamam... kusura bakma... B-ben önüme bakmıyordum... özür dilerim..." dedi ve benden cevap bekledi. Ben cevap verecek halde değildim. Kız tek kaşını kaldırdı ve bana baktı. Ben ise kendime gelmeye çalıştım.

"Ş-şey tamam o zaman... g-görüşürüz" dedi kız

"Görüşür müyüz?" dedim ve sırıttım. Kızın dudağının kenarı kıvrıldı.

"Bilmem" diye fısıldadı ve yanımdan geçip gitti. Galiba az önce romantik bi sahne yaşadım lan. LAAAN kalbim sakin ol lütfen sakin ol. İsmi neydi acaba? Kendi ismimi söylesem. Oluuur benceğ.

Arkamı döndüm ve biraz yüksek sesle
"Bu arada Aras ben" dedim. Kız arkasını döndü ve bana doğru gelmeye başladı.

"Beste" diye fısıldadı resmen kız. Utanmış mıydı.

Arkasını döndü ve gitti. Gidişini izledim bildiğin olduğum yere çakıldım dedikleri bu olsa gerek.

Gece'den

Kaya'yla birlikte ön bahçeye doğru yürümeye başladık. Aras orada dikilmis bi kıza bakıyordu. Kaya sırıttı ve Arası gösterdi.

"Aşık oldu galiba ha?" dedi. Omuz silkdim.

~Numara Komşum~\TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin