~4~

798 45 17
                                    

Yine bir sabah ve yine Aras'ın mesajlarıyla karşı karşıyaydım.

Kalas Aras: Pişşt

Kalas Aras: Çikileyta. Uyandın mııı

Kalas Aras: Laaağgğn uyandın mıııı

Kalas Aras: Uyansana laaaağğn gerizekalııı

Kalas Aras: Niye görüldü attın ki şimdi

Kalas Aras: Yapma dayanamam

Gece: Ne var

Anladığınız üzere hala trip atıyodum ama hak etmedi mi? Etti bence.

Kalas Aras: Ne demek ne var?

Gece: Söyliyecegini söyle git demek kısaca

Kalas Aras: İn lan aşağı yüz yüze konuşalım

Gece: Konuşalım bakalım...

Hızlıca dolabımın karşısına geçtim ve ne giysem diye düşünürken annem odaya daldı.

"Valla uyanmadın sandım sürüye sürüye götürecektim kız" dedi annem şaşırmış bi yüzle.

"Sana da günaydın annecim"

"Günaydin da sen nasıl kalktın ya erkenden"

"Kuşlar senin beni sürüye surüye götürcegini soyledi ben de kalktım gerçi kuş değil ama bi öküz tarafından kaldırıldım" dedim ve telefonu göstererek yapmacik bi şekilde gülümsedim.

"İyi bakalım yalnız bundan sonra ben Arasa soyliyem sabah her gün uyandırsın seni" dedi ve kıkırdadı. Gözlerimi devirdim ve dolaba bakmaya devam ettim.

Annem o sırada aşağı mutfaga inmişti. Dolabımdan kırmızı V yakalı kazak ve biraz bol siyah bi kot geçirdim üstüme.

 Dolabımdan kırmızı V yakalı kazak ve biraz bol siyah bi kot geçirdim üstüme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gecenin giydiği)

Saçlarımı taradım ve salık bıraktım siyah kot ceketimi ve siyah sırt çantamı da alıp aşağı indim. Kapının önüne çantamı koyup mutfağa girdim.
Annem kahvaltıyı hazırlamıştı ve babamla masaya oturmuşlardı.

"Günaydııın"
"Günaydın annecim, ne bu enerji"

"Bilmem öyle gelesim geldi" dedim ve hemen masaya oturdum tostumu hızlı bi şekilde yiyip annemi öptükten sonra kendimi kapının önünde buldum.

"Böhh"
"Anneee"

"Yok kız anan değilim" dedi Aras ve kahkalardan ölmek üzereydi.

Bende göz devirdim ve bahçe kapısından hizlica çıkıp kapıyı üstüne çarptım. Arkamdan hızlıca geliyodu.

"Ya tamam ya özür dilerim korkutmak istemedim" dedi Arasa şaşırmış bi ifadeyle döndüm ve

"Kesin öyledir biz zaten bö kelimesini öylesine kullanan insanlardanız dimi"

Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Birazcık sert bi şekilde koluna vurdum. O kolunu ovalarken bi anda Arasa sarıldım.
Muhtemelen beklemiyordu ama ben dayanazdim ki. O da beni kollarını arasına aldı. O şekilde 1-2 dakika sarıldık.

"Niye ağlıyorsun?!" Dedi şaşırmış bi ifadeyle ve ben ağladığımı o anda farkettim. Niye ağlıyorum ben ya.

"Ağlıyo muyum?"

"Yok biz zevkimize gözümüzden yaş akıtırız" dedi beni taklit ederek. Gözlerimi kıstım, kaşlarımı çattım ve o şekilde ona baktım.

"Şaka yaptım ya şaka" dedi ve bi kere daha sarıldı.

Bi kolunun altına aldı beni ve okula doğru yürümeye başladık.

☆☆☆

Okulda 3. Ders bitmişti ve aras hemen benim yanıma geldi.

"Sana bi haberim var"dedi heycanli bi şekilde.

"Ne haberiymiş o"

"Ama gozlerini kapatacaksın. Söz ver" dedi başımı tamam anlamında salladım. Sonra sanki devlet sırrı söyleyecek gibi etrafını kolaçan etti sonra bana doğru eğildi.

"O çocuk, senin anonim. Seni arka bahçeye çağırdı"

"Neeğ"diye küçük çaplı bi çığlık attım. Aras elini ağzıma kapattı.

"Sus gerizekalı. Ama bi şartı var ona bakmayacaksın. Sadece sana bi kere görmek, sarılmak istiyormuş."

"Şu an olmaz arka bahçe doludur"

"Öğlen arasında zaten"
"Ama annem"

"Ben annene söyledim"

"Salah ya" dedim ve kıkırdadım

"Ee geliyo musun ama bakmadan. Bakmiycaksin"

"İyi bakarız" dedim
"Bakmak yok la salak"

"O anlamda demedim gelirim belki anlamında dedim"

"He tamam o zaman"dedi ve defterimin boş sayfasını karalamaya başladı. Üstüme bi heyecan basmıştı.

Neden bilmiyorum ama çok merak ediyordum kim olacağını. Tipe önem veren bi insan değildim ama içini de öğrenmiş değildim. Huylarını, nerde nasıl davranacağını, ya da neye nasıl tepki vereceğini bilmiyordum.

Galiba buna ben engel olmuştum. Onu zorlamıştım sanki biraz. Ama bundan sonra o kadar zorlamayacaktım. Çıkmak isterse çıkardı karşıma. Şimdilik onun bundan haberi olmasa da artık zorlamayacaktım.

Oylamayı unutmayınız...

~Numara Komşum~\TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin