Konuşmaya girdi.
"Ben sizinle pelin'in dans kursuna katılması ile ilgili konuşmak istiyorum.
"Ben bu konu hakkında konuşmak istemiyorum gitmeyecek"
"Ama ben konuşmak istiyorum pelin'in bunu ne kadar istediğinin farkında mısınız. Onun en büyük hayali idol olmak ve eğer eğitim almasına izin verirseniz dahada yetenekli olacak.
"Yeteneklerinin farkındayım ama okulunu etkileyecek, ve hayatınının müzik üzerine kurulu olmasını istemiyorum"
O an umudum azaldı ikna edemeyeceğini düşünmeye başladım.sonra bana ona güvenmem gerektiğini söyleyen bir bakış attı ve konuşmaya başladı.
"Bakın ben pelin'in derslerini aksatmayacağına eminim , zaten siz onun gitmesine izin verirseniz onu mutlu edersiniz ve derslerine daha fazla önem verir . Şimdi siz söyleyin izin verecek misiniz vermeyeceksiniz.
O an Emir'le birlikte annemin vereceği son kararı heyecanla beklemeye başladık.
Ve annem konuşmaya girdi."Bak oğlum ben kızıma neyin ona iyi geleceğini bilirim sonuçta annesiyim ama...
Annemin sözünü kesen şey Emir'in konuşmaya başlaması oldu."Bakın emin olun sizi çok iyi anlıyorum ama sadece bir kez olsun kızınızın ne istediğini düşünürmüsünüz.
Geleceği hakkında endişe etmenize gerek yok bakın şu an Kore'de staj gören ve idol olmaya hazırlanan bir sürü arkadaşım var. Okul konusunda hiçbir sıkıntıları olmadı aksine okul yetkilileri tarafından el üstünde tutulmaya başladılar. Bu kursa bende gidicem ve hiçbir kötülüğü olmayacak. evinize ilk kez geldim bana henüz güvenmemiş olabilirsiniz ama emin olun benim tek amacım Pelin'in hayallerine kavuşması ve siz izin verirseniz kısa bir sürede bunu başarabilecek yetenekte lütfen ama demeden önce iki defa düşünün en azından sadece birkaç gün deneme süresi verin herhangi kötü bir şey olursa onu kurstan alın"Bu kadar şeyi benim için konuşmuştu ve bende annemin yüzünde bir yumuşama görmüştüm dudakları arasından kelimeler dökülmeye başladı.
"1 hafta sadece 1 hafta deneme süren olacak eğer derslerinde herhangi bir aksama olursa, normal hayatını boşlarsan hiç çekinmeden idolluk hayalini başlamadan bitiririm"
Bir saniye ne ? nasıl? Anlamadım? tamam bu an gerçek miydi başarmışmıydı evet cidden başardı beynim yavaş yavaş idrak ettikten sonra ayağa kalkıp anneme sarıldım ve teşekkür ettim.
Sonra aynı şekilde Emir de teşekkür ettikten sonra odama çıktık."Emir ben gerçekten çok teşekkür ederim benim için yaptığın bu şeyi aslağa unutmıycam"
"Ne demek bu kadar çok istediğini gördükten daha doğrusu okuduktan sonra sana nasıl yardım etmezdim"
Dedi ve telefonu çalmaya başladı konuşması bittikten sonra bana hemen aşağı inmesi gerektiğini ve 5 dakika içinde geleceğini söyledi.
Ve öylede oldu tam 5 dakika sonra elinde kocaman bir hediye paketiyle odaya girdi.
Paketi bana uzattı .
Ben başta anlam veremesemde elinden aldım ve açtım .
Nasıl yani... Bana tam benim tarzında pembe bir gitar almıştı.
"Sen bunu banamı aldın""Tabiki sana aldım beğendinmi "
Allah'ım deliricem bide beğendi mi diyor."Tek kelimeyle bayıldım çok teşekkür ederim . Bu benim için çok anlamlı bir hediye"
",Beğenmene sevindim gitarının kırıldığını öğrendiğimde gerçekten çok üzüldüm ve almaya karar verdim bide arkasına bakmalısın bence"
Şaşkın bir ifadeyle gitarın arkasına baktım ve inanamadım güzel bir siyah yazıyla Emir 'den pelin'e yazıyordu.
"Vaovv ben sana bugün bininci kez söyliycem ama çok teşekkür ederim bu kadar şey yaptın daha yeni tanışmamıza rağmen"
"O zaman sende benim için bir şey yap"
"Ne yapmamı istersin"
"Doğruyu söylemek gerekirse sesini çok merak ediyorum şarkı söyleyebilirsin"
Başta biraz utandım ama sonra başımı onaylar bir şekilde yükarı aşağı salladım.
Gitarı kucağıma aldım ve çalmaya başladım Ufuk Baydemir'in ay tenli kadın şarkısını söyledim biraz utanarak söyledim çünkü genelde tek başıma söylüyodum bu benim için alışılmadık bir durum.
Şarkıyı bitirdim ama Emir hala beni hayranlıkla izliyordu ve konuşmaya başladı."Sana şunu söylemeliyim ki bir çok konsere gittim bir çok şarkıcı dinledim ama senin sesin kadar etkilenmedim"
Aslında hayatımın bu dönemine kadar hep yalnızdım ama artık bu durum değişecekti bunu biliyordum.
Yeni bir hayata başlayacaktım ve bu yolda en büyük destekçim Emir olacaktı.
Arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz ?
Ve sizce kursa gittiğinde Pelin'in başına bir şey gelecekmi?
Bol bol yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|
Fanfictionİdol olmak isteyen bir kız, başına ne gelebilir ki. [06.11.2021]// #1 İdol olmak ✓ [19.12.2020]// #1Pes etmemek ✓ [02.12.2020]// #1Seoul ✓