Arkadaşlar selam yeni bölümü biraz geç attım özür dilerim. Bir de size önemli bir şey söylemek istiyorum önce bölümü okuyun sona yazıyorum.
İyi okumalar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Emir'den:"Eee unuttun bizi görüşemiyoruz."dedi Dong-Hyun.
"Biraz öyle oldu. Ama bildiğiniz gibi Türkiye'de idim ve daha dün döndüm"
"Vallahi biz sana git demedik kendin gittin sebebini de çok iyi biliyoruz." Dedi ve sırıttı.
"Komik bir şey yok ortada, hem neden gitmişim?"
"Hadi ordan. Bir kız için ülkeni değiştirmedin mi sen? Neydi adı... unuttum ya da soyliyemiyorum malûm türk ismi dilim dönmüyor"
"Pelin"
"Hah işte o."
"Yalnız bişey dicem, ismini söylerken bile gözlerinin içi gülüyor. Farkındasındır umarım."
"Önce aklı başında mı diye sor çocuğa. Uçmuş gitmiş vallahi. Şu anda ona yaşını sorsak 3 diyecek kafada. Heeeey burdamısın?"
"Hıh" sanırım benim hakkımda konuşuyorlardı ama cidden hiç bir şey duymamıştım. Ne diyecektim?
"Al işte. Sana diyoruz. Tabi beyefendinin umurunda değilizdir biz şimdi."
"Saçmalamayın söyleyin işte ne var."
"Neyse boşverelim bunu sen şeyi söyle dün ne oldu ?"
"Ne olabilir, normal bir gündü"bu dediğime ben bile inanmadım ama.
Sohbet etmeye devam ettik. Evet arkadaşlarımı cidden özlemiştim ve şimdi uzun zamandır görüşemediğimiz için bunun hıncını çıkartacaktık. Ve öylede yapıyorduk.
Pelin'den;1 ay sonra
"Dediğim gibi sahnede iken sesinizi fazla zorlamayın. Özelikle konser uzunsa sakın yapmayın bu sadece sizi daha fazla yorar. Kendi sesinizi kullanın inceltmeyin veya kalınlaştırmayın"
"Anlaşıldı." Hep bir ağızdan anladığımızı dile getirdik ve 3 saatlik ses eğitiminin sonuna vardık.
Bir Korece isim almam gerekiyordu çünkü adımı kimse telaffuz edemiyordu bend chung-cha olmasına karar vermiştim. Peki şimdi asıl önemli olan konuya gelelim .son zamanlarda gerçekten çok yoruluyordum ve toparlanmam gereken yerde dahada fazla batıyordum. Sabah 6'da uyanıp 6:30'a kadar yemek yeyip, 7'de 3 saat sürecek ses eğitimine girmek ve, 10'dan 1:30'a kadar dans derslerine giriyordum. 2'de okula gidip akşam 7'de çıkıyordum ve yine bitmiyordu. 9'da esneklik dersleri veriliyordu bu sadece 1 saatti ama çok yorucuydu. 10'da ise dil eğitimi başlıyordu ilk 1 saat ingilizce, 2. saat japonca, 3. saat Korece dersi vardı. Gece 1'de tüm dersler bitiyordu ve bende bitiyordum. Herşeye yetişmek gerçekten çok zordu.
Ama ben bunun böyle olacağını zaten biliyordum. Bunu bilerek buraya gelmiştim ama yaşamak bambaşkaydı. Sadece 1 ayda tükenmiştim idoller 3 veya 4 yıl nasıl dayanmışlardı. Daha fazla staj görenler de vardı. Mesala BangChan tam 10 yıl staj görmüş ve şu anda çok başarılı bir idol. Bulunduğu konumu fazlasıyla hak ediyor.
Peki ben buna devam edebilecekmiydim...
3 yıl sonra=}
JYP ENTERTAİNMENT New ARTİST:
Chung-cha - Victory officıal mv.
5dakika önce 20.bin görüntüleme 4.bin Like 890 dislike
Yorumlar:
- Kız Koreli değil sanırım çok değişik.
-ayyyy şarkı harika şimdiden favlarıma ekledim.
-bu kızı nasıl idol yapmışlar inanamıyorum berbat.
- Gözleri mükemmel, sanırım düştüm.
- Bir Türk olarak yaptığın işe çok sevindim daha iyi yerlere geleceğini de biliyorum.
'Chung-cha hazırmısın inkigayo vakti. İlk birinciliği almaya çık sen yaparsın biliyoruz." Bunu söyleyen menajerimdi. Evet hazırdım ama bir şey eksikti.
"Başarılar güzelim" evet şimdi tamamlanmıştı hazırdım. Teşekkür edip sıkıca sarıldım ve artık zamanı gelmişti. Derin bir nefes alıp sahneye çıktım ışıklar kapalıydı , şarkı başlamıştı ve bende şarkıya girecektim. Işıklar yandı söylemeye başladım. Her şey yolunda ilerledi ve şarkının sonuna kadar tüm izleyenler eşlik etti. Sonunda ise
1
10
50
Belkide daha fazla insan var gücüyle alkışlıyordu. İşte buydu . Evet benim olmak istediğim konum buydu. Başaramıyacağım söyleniyordu ama ben başardım ve bunu ilk şarkım Victory 'şampiyonluk' da anlattım. Mutluyum ama üzgünüm de duygulanıyordum. Belkide çok zorlandım ama buna değdi...
~~~~~~~~~~~~~~
Selam
Size söylemek istediğim şeye geçmek istiyorum.
Ben kitabın fazla uzadığını düşünüyorum ve bu yüzden bu kitabı burada bitirmeyi düşünüyorum.
Ama bu demek değil ki tamamen bırakıyorum. Bu ilk kitabın sonu 2. Kitapta Pelin 18 yaşında bir idol olarak karşınıza çıkacak.
Aslında bitirmek gibi bir düşüncem yoktu ama yeni bölümler için aklımda çok güzel fikirler var ve bunun için pelin'in idol oluyo olması lazım bende onun tüm eğitim sürecini yazarsam eğer en az 70 bölüm çıkardı bu yüzden kısa kesmeye karar verdim.
Bu zaman aralığında hem idolluk hayaline ekleyeceğim yeni bölümleri kafamda tam olarak netleştirecek, hemde sınırların ötesinde isimli 2. Kitabıma bölüm atacağım. Umarım anlayışla karşılarsınız.
Sizleri seviyorum ilk kitabın finali olduğu için her zaman söylediğim gibi sıradaki bölümde görüşürüz diyemiyeceğim KANSJSKSM
2. kitaba başlarken haber vereceğim :)
Kitap ile ilgili tüm düşüncelerinizi , yeni fikirlerinizi, eleştirilerinizi buraya yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|
Fiksi Penggemarİdol olmak isteyen bir kız, başına ne gelebilir ki. [06.11.2021]// #1 İdol olmak ✓ [19.12.2020]// #1Pes etmemek ✓ [02.12.2020]// #1Seoul ✓