Herşey güzelleşti(bölüm 10)

99 16 22
                                    

Bugün ilk defa müzik dersine girecekim, önceden söylediğim gibi okulumuzda müzik dersi yapılmıyordu, Gerekli bir ders olarak görülmüyordu. Ama bu ders benim büyük ihtimalle en sevdiğim ders olacaktı. Mutlu bir şekilde uyandım .ve evet ilk defa mutlu bir şekilde uyanıp okula gidicem hızlı bir şekilde banyoda rutin işlerimi bitirdikten sonra üstüme hiç sevmediğim okul formamı giydim. Çantamı alıp aşağı indim. Tüm ailem masadaydı ben geç kalmıştım.

"Beni neden uyandırmadınız"
"Öyle güzel uyyordunki uyandırmaya kıyamadım,zaten okula gitmek içinde bolca vaktin vardı bende biraz daha uyusun dedim" dedi ablam çok samimi bir ses tonuyla
"Tamam sorun değil Ben çok acıktım birşeyler yemezsem yakında açlıktan ölecem"
"Peki anladım sen geç masaya bende sana krep koyiyim"
"Ayyy bayılırım"
"Biliyorum sen sevdiğin için yaptım zaten"deyip krepleri alıp yanımıza geldi ve bana 2 tane koydu.
Bizde masada hem sohbet ediyorduk hemde yemek yiyorduk.

"Anne daha iyimisin"
"Sen beni merak etme ben gayet iyiyim"
Dedikten sonra kısa bir sessizlik oldu ve babam konuşmaya başladı.
"Kızım seni bugün okula ben bırakacaktır ama işim çıktı bu yüzden özür dilerim"
"Sorun değil bana ben zaten yürümek istiyordum , peki senin ne işin vardı"
"Ben mahkemeye gidicem"dediğinde boğazıma yediğim krep takıldı ve öksürmeye başladım sonra sorun olmadığını söyledim ve bir bardak su içtim, daha iyiydim.
"Mahkemeye neden gideceksin"aslında vereceği cevabı biliyordum ama hemen ümidimi yitirmedim

"Annenin olayı yüzünden minhyok'un adamları yaptı bu çirkin şeyi ve onu dava etmeden de içim rahat etmeyecek"
"Ama baba onun adamı diye omu yapmış olmak zorunda"ben cümlemi tamamladığımda ablam konuşmaya girdi.
"Baba Pelin haklı o adam böyle bir şey yapmaz belki ona zarar vermek isteyen birileri var" ablam o kadar haklı konuşuyordu ki babam ona inansa herşey düzelecekti.
"Bu konunun uzamasını istemiyorum kızım yemeğini ye sonrada okula gideceksin geç kalma"
Asla vazgeçmeyecekti ama Minhyok'un yapmadığını ona bir şekilde anlatmam gerekiyordu. Fakat ben ne kadar denesemde bana inanmayacaktı bu yüzden söylemeye karar verdim yemeğini yedim ve evden çıktım.
20 dakika sonra okula vardım. Sınıfıma girdiğimde herkes bana bakıyordu ne olduğunu sordum ve bana sıramın üstünü gösterdiler. Sıranın üstünde bir zarf vardı ,hızlıca sırama doğru ilerledim ve zarfı açtım yazanları okumaya başladım

Merhaba Pelin Gürsoy
Sizi dün seçmelere katıldığınız dans kursundan seçilip seçilmediğinizi söylemek için bu mektubu gönderdik sonucu söylemeden önce hakkınızda birkaç şey söylemek istiyoruz.
Öncelikle çok yeteneklisiniz içeri girdiğiniz andan beri çok stresliydiniz ama bunu aşarak inanılmaz bir şekilde dans ettiniz. İyi yapabildiğiniz tek şey bu değil mimiklerinizide çok güzel kullandınız her şeyinizle çok iyiydiniz ve şimdi yavaştan konuya giriyim... Bu kursa 3 bölüm var A B ve C grubu C grubuna daha yeni gelenleri ve geliştirmeye çalışacağımız kişileri alıyoruz. B grubuna temel eğitime gerek duymayan ufakda olsa tecrübeli kişileri alıyoruz. A grubu ise tamamen profesyonel kişileri alıyoruz ekstra yetenekli olunmak gerekiyor. Sana gelirsek öncelikle aramıza hoşgeldin grubuna gelirsek ilk defa yeni gelen birini A grubuna alacağız buna hiç tereddüt etmeden karar verdik . Umarım istediğin konuma ulaşırsın hayırlı olsun
Dancing studio...

Okuduğumda şok içinde kağıda bakakaldım yazan şeylerin gerçek olup olmadığını düşünmeye başladım ama sonra yan tarafımda benim hakkımda konuşan kişileri duyunca gerçek olduğunu anladım.
Ben başarmıştım... hayallerime doğru giden bu yolda ilk basamağı çıkmıştım ve devamını da çıkacaktım . O an çocuk mutluydum kim ne derse beni kıramazdı zarfı çantama koydum ve telefonum çaldı arayan Emir'di.
Ah doğru ya onunda seçmelerinin sonuçları açıklanacaktı. Merakla telefonu açtım.

"Alo Emir"
"Pelin merhaba,ben şey için aradım"
Sesi çok solgun geliyordu ne olmuş olabilirdi.
"Emir iyi misin sen ne oldu"
"Şöyleki ben seçmeleri kazanamadım"
"Ne"

Ağzımdan sadece bu iki kelime çıkabildi nasıl yani kazanamadımı.

"Emir ben senin adına çok üzüldüm ama takma kafana tamamı sen daha iyi yerleri hak ediyo"konuşmamı kesen şey Emir'in gülmeye başlaması olmuştu. Nasıl bu kadar çabuk atlatabildi.
"Emir sen iyimisin cidden ruh halin çok çabuk değişti"
"Pelin sen gerçekten buna inandım mı ?"
"Ne demek o tabiki inandım"
"Ya ben şaka yaptım tabiki alındım"
"Ya off bende endişelendim seni nasıl seçmediler diye"
"Ben seçilmeyecek birimiyim sence"
"Değilsin ,hangi gruptasın peki?"
"Şu an tam belli değil B ve A arasında kalmışlar 2 gün sonra kurs başlayınca gelmemi ve o zaman söyleyeceklerini söylediler"
"Anladım ama umarım aynı grupta oluruz"
"Sen hangisindesin"
"Ben A dayım"
"Vaovv ilk defa katılacak biri A grubunda tebrik ederim seni"
Konuşmaya devam ediyorduk ki zil çaldı. Emir'de duymuş olacaktıki senin sanırım derse girmen gerekiyor sonra konuşalım dedi ve aramayı kapattık.
Ders müzik'di sonunda bu gün gelmişti hocayı beklemeye başladık ve 5 dakika sonra içeriye yaklaşık 1.67 boylarında siyah saçlı ela gözlü esmer bir kadın hoca girdi ve bana yüzü çok tanıdık gelmişti.
"Merhaba gençler yeni müzik hocanız ben olucam ve bildiğim kadarıyla ilk defa işleyeceksiniz bu yüzden sıfırdan başlayacağız ama önce sizleri tanımak isterim"
Herkes sırayla ayağa kalkıp kendini tanıttı ve sıra bana geldi klasik bir tanıtma konuşmasından sonra hoca konuşmaya başladı.
"Kızım ben seni daha önce gördümmü"
"Hocam bilmiyorum ama banada siz çok tanıdık geldiniz"
Sonra hoca aydınlanmış gibi baktı yüzüme ve konuşmaya başladı.
"Tamam ben hatırladım ,sen dün dancing studio'ya seçmeler için gelen kızsın değilmi?"
O an bende hatırladım nasıl yani o kursta hocamıydı.
"Evet hocam ben oydum"
"Hmm anladım bu sınıfta olmana sevindim dersine girmek beni mutlu edecek, ve çok yetenekli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim,ben o kursta ses hocasıyım ve sesini duymak için sabırsızlanıyorum"
"Teşekkür ederim hocam , bende sizin öğrenciniz olacağım için çok heyecanlıyım"
Konuşma burada sonlandı hoca kalan 20 dakikada bu derste neler işleyeceğimizi anlattı ve ders bitti.
Bunu rahatlıkla söyleyebilirim ki geçirdiğim en güzel dersti.

Bugün herşey çok güzel geçti umarım diğer günlerimde bu şekilde geçer . Ama hala aklımda bir şey vardı babam Emir'in babasını dava ettimi ettiysede sonucunda ne olacak benim için merak konusuydu.

Arkadaşlar bu bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir biliyorsunuz ki çok sıklıkla yeni bölüm atıyorum ve çok emek veriyorum sizde oylar ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum bidahaki bölümde görüşmek üzere

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar bu bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir biliyorsunuz ki çok sıklıkla yeni bölüm atıyorum ve çok emek veriyorum sizde oylar ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum bidahaki bölümde görüşmek üzere...

Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin