Hello
Yeniden dediğinde duramayan bir adet Aleyna kwmxnxisj
Bölüm atamadığım için kusura bakmayın.
Maalesef koronaya yakalandım ve çok zorlayıcı bir süreçten geçtim. Atlatmış olmama rağmen hala etkisi sürmeye devam ediyor. Aynı zamanda sınavlara girdim, ama hepsi bitti şükür.
Ama şanssızlık ki yine hastayım. Bu yüzden çok uzun yazamıyorum. 2 part olacak bu bölümde. Bu bölüm kısa diğeri uzun olacak. Şimdilik idare edin
tekrar sory
❤️
* * * * * * * *
Birkaç gün önce:
"Vay canına ameliyat bayağı iyi geçmiş he ?"
"Evet bu kadarını ben bile beklemiyordum."
"Onun teşekkürünü estetik doktoruma yapın."
"Tamam neyse de sen son kez anlat planı."
"Pekala; İlk aşama senin Pelin'in sevgilisine benzemek için yaptıracağın ameliyat olacaktı o tamam. Sen görevini yaptın zaten seni o zannetti. İkinci Olarak yapacaklarımız ise sadece bana kalıyor. Bittiğinde ikisi birbirinden nefret eden iki insan olarak kalacak."
"Umarım başarabilirsiniz. Daha kısa bir süre geçti ama her kanalda Pelin'in kayıp olduğu ile alakalı haberler var aynı zamanda Düşmanımın oğluyla kızımın birlikte olması beni delirtiyor."
************
Günümüz:
Eskiden çok fazla zorbalık görmüştüm ve benim bunları unutmam mümkün değildi. Hayatımı cehenneme çevirmişti. Onlar farkında bile değildi beni ne kadar kötü etkilediğini ama güven duygumu yok etmişti. Basit geliyor gibi görünebilir ama yaşayan bilirdi ne kadar kötü olduğunu.
Bu sebeple de yeni biriyle tanışırken güvenmem çok zor olurdu. Sanki yeni tanıştığım tüm insanlar bana zarar verecek düşüncesine kapılrdım. Bu düşüncemi Emir değiştirdi. Kimseye öyle kolay yaklaşmam ama Emir'i gördüğüm gibi içimde bir şeyler oldu.
Fakat şimdi ona olan güvenim kaybolmuş gibiydi. Öyle bir şey yapmış olabilir miydi?
Zannetmiyordum. Neden durmadan mesajla rahatsız etsin ki ? Üstelik kendine de zarar verecek değil.
Kafam allak bullak olmuştu ve o görüntü beynimden silinmiyordu.
Gözlerim yavaş yavaş açılmaya başladı.
Gördüğüm ilk şeyler kocaman ultra lüks bir odaydı.
Ne ara buraya geldiğimi bilmediğim yataktan kalktım etraf çok sessizdi. Kapıya yöneldim ama kilitliydi. Sonra adım sesleri duydum ve gittikçe yaklaşıyordu. En sonunda kapı kilidinin sesini de duymamla kapı açıldı.
Baştan aşağı siyah takım elbiseli yaklaşık 30 - 35 li yaşlarda bir adam vardı karşımda. Önce alnımdaki yaraya baktı sonra biraz daha inceledikten sonra konuşmaya başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Instagram: Wattybook 1364
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|
Fanficİdol olmak isteyen bir kız, başına ne gelebilir ki. [06.11.2021]// #1 İdol olmak ✓ [19.12.2020]// #1Pes etmemek ✓ [02.12.2020]// #1Seoul ✓