Yeni kız[Bölüm 23]

57 8 92
                                    

Hello.

Yeni bölümle karşınızdayım. Gayet eğlenceli bir bölüm oldu.

Bu arada kitaba giren yeni karakter biraz özel karakter gibi birşey oldu. İlerleyen zamanlarda anlayacaksınız ama bence iki okuyucum farkına varacak:)

Bol bol yorum yapmayı unutmayın. Ve oy

İyi okumalar...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Durmadan bir şeylerin kısıtlanması bana çok fazla darlayıcı geliyordu ,ve zaten kısıtlanılmaktan hoşlanmazdım. Ama bu aralar bu duyguyu fazlasıyla yaşıyordum. en çok da stajyerlik zamanımda...

telefonum çalıyordu ve arayan şirket ceo'su idi. yüksek ihtimalle çıkan haberleri görmüştü. Ne diyececeğini de az çok tahmin ediyordum. daha da uzatmayarak telefonu açtım.

"Chung-Cha, her neredeysen acil şirkete geliyorsun. Konuşmamız gereken çok önemli konular var." Sanırım benim burada itiraz etmek gibi bir şansım yoktu.

"tamam en hızlı şekilde geliyorum." deyip telefonu kapattım ve tekrar oturma odasına yöneldim.

"Benim çıkmam gerekiyor şimdiden çok özür dilerim." Biraz aceleci bir şekilde konuştukdan sonra kapıya doğru yöneldim. Arkamdan Emir konuşmaya başladı. Durdum ve arkamı döndüm.

"Pelin sakin olsana bir , nereye böyle" Endişeli bir şekilde. Ardından Dong konuşmaya başladı.

"Nereye böyle! Bileyim söyle !" Dedi tüm ciddiyeti bozarak.

"Dong , bir şeye de dalga geçme be."

"Tamam haklısınız. Chung gerçekten nereye ?"

"Emir ile fotoğraflarımız yayılmış. Tamda bunun üstüne şirket arayıp acil gelmemi istedi. Bu konudan dolayı olduğuna eminim." Emir'in gözünde ben sana böyle olacağını söylemişim bakışları vardı.

"Tamam sen geç olmadan çık sonra konuşuruz." Yanına doğru gittim. Hafif uzanır pozisyonda olduğu için önce eğildim, sonra sıkı sıkı sarıldım.

"Kendine dikkat et. Sakın yürüme bak arkadaşların boşuna durmuyor burda."

"Aynen öyle Joon sen iste yeterki dünyayı da önüne getiririz." Dedi Jung-Woo.

***

Hızlıca asansörden inip en üst kata çıktım. Jyp'nin odasının önüne geldiğimde gergin bir şekilde kapıyı çaldım. Onay geldikten sonra kapıyı açıp içeriye girdim.

"Hoşgeldin Chung, geç otur." Sesi telefonda duyduğuma göre daha sakin çıkıyordu.

"Kötü birşey mi oldu ?"

"Aslına bakarsan, asistanım bana senin birisiyle ki- o birisi erkek arkadaşın olarak görünüyor. Fotoğraflarının sosyal medyada yayıldığını söyledi. Aslında ben başta pek umut vermedim. Sonuçta yasak olduğunu biliyor neden yapsım dedim. Sonra Instagram'a girdim ve hiçbir şey yoktu." Ne ! Nasıl yoktu ben baktığımda doluydu ?

"Nasıl anlamadım."

"Yani, oyun oynamış işte. Seni de buraya kadar yordum. Yakında albüm zamanına gireceksin zaten yoğun olursun." İçime rahatlama girmişti. Ama bir yandan da resimlerin nasıl yok olduğunu merak ediyordum.

"Sorun değil efendim. İzninizle çıkabilir miyim ?" Kafasıyla onayladı bende dışarı çıktım.

Hemen telefonumu elime aldım ve Instagram'a girdim. Gerçekten hiçbir şey yoktu. Nasıl olurdu da birden temizlenirdi ?

Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin