3 ay sonra:
*********************
Yarın Kore'ye gitme zamanımdı. Her şeyi burada geride bırakıp orada yeni bir hayata başlayacaktım. Hazırmıydım bilmiyorum.
Arkadaşlarım, ailem , okulum ve tüm yaşadıklarım. Hepsini terk edecektim. Bu benim için çok büyük bir değişim olacaktı . Ama burada nasıl güzel anılarım varsa orada da geri döndüğümde anlatacağım güzel anılar biriktirecektim.Ya idol olamazsam diye de çok düşündüm ama sonra beynime yapamayacağım ihtimali daha da yerleştiği için düşünmemeye karar verdim . Düşünmem gereken şey başaracak olduğumdu.
Emir tekrar Kore'ye döndü oraya gidince de beraber zaman geçireceğimizi söyledi, onun bu şekilde konuşması heyecanımı bir nebze düşürüyordu. Bora ile de ailem hakkında tatil boyunca araştırma yaptık ama hâlâ bir sonuca varamadık. Hiçbir şeyden emin olmadan da konuşmak istemiyordum ailemle. Ben yokken de araştırmaya devam edeceğini söyledi. Aramız başta kötüydü ama okul yaz tatiline girdiğinde anlaşmaya başladık.
Oraya götüreceğim şeyler hazırdı. Heyecandan 1 hafta önceden hazırlamıştım. Ayrıca Korece ve ingilizcemi de geliştirmiştim. İngilizcem iyiydi aslında ama Korece'ye daha fazla çalışmam gerekiyordu.
Odamdan çıktım ve oturma odasına geçtim. Annem , ablam ve babam orada oturuyordu ablamın yanına geçtim. Herkes bana gururlu anne bakışı atıyordu.
"Kızım nasılsın heyecan varmı?"dedi annem. Yok ya ne heyecanı alt tarafı yarın Kore'ye gidicem. Ne heyecanı olabilir ki?
"Evet anne biraz heyecanlıyım ama o kadarı normal" Kesinlikle Pelin normaldir o sen hiçbir şeye normal bir tepki veriyor musun acaba ? Ben görmedim de.
"Soru sormayın kıza zaten heyecanlı dahada kötü olacak. Sen sakın kötü düşünme tamammı başaracaksın ben sana güveniyorum" dedi ablam. Haklıydı ben neden bu kadar heyecan yapmıştım ki kapanacaktım.
Yemek yedik , sonra masayı topladık çay içmeye başladık. Sonra telefonum çalmaya başladı. Bora arıyordu. Konuşmak için odama çıktım çünkü burada çok fazla ses vardı.
"Efendim Bora"
"Pelin nasılsın" evet normal olarak nasıl olduğumu değil yarın için heyecanlı olup olmadığımı soruyordu.
"İyiyim heyecanlıyım, sen?"
"İyiyim. senden bir şey rica edebilirmiyim?" Ne isteyecekti ki.
"Tabiki dinliyorum."
"Sana bir konum atıcam oraya gelebilir misin. Bu arada izin alamam diye düşünüyorsan düşünme ben izin aldım" Annemle bile konuşmuştu demekki önemli bir şey vardı. Merak ediyordum.
"Eeee tamam ama neden geliyorum"
"Sürpriz hazırladım sana bu yüzden söyleyemem hadi bekliyorum"
"Tamam görüşürüz orada"
"Görüşürüz bekliyorum"
Konuşma sonlandı. Bende hazırlanmaya başladım. Düz beyaz bir t-shirt ve siyah kumaş bir pantolon giyip evden çıktım. Attığı konum biraz uzaktı taksi çağırdım ve yarım saat sonra çok şık olan bir otele vardım. Yanlış gelmiş olamazdım. İçeriye girdim ve bir görevli beni karşıladı çok sıcak davranıyordu. Bana otelin terasına çıkmam gerektiğini söyledi. Asansöre bindim ve 18. kata çıktım. Terasa vardım kapıyı açtım ve etraf karanlıktı. Hiçbir şey göremiyordum.
Sonra birden etrafta renkli ışıklar yandı konfeti patladı ve kapı girişinde 2 tane volkan beni karşıladı. İlerledim ve karşımda tüm arkadaşlarımı gördüm. Sonra etrafa biraz göz gezdirdim. Benim resimlerimi gördüm ama bunların biraz değişik resimlerdi edit yapılmıştı. Sanki sahnede imiş gibi resimlerdi ve çok güzellerdi.
Neredeyse ağlamak üzereydim ki Sevde'nin üzerime atlar gibi sarılması ile tüm ağlama isteğimi kaybettim çünkü belim kırılmak üzereydi."Kız yavaş ölüyodum"
"Ne yapayım ben Pelin yarın gidiyosun seni son defa görüyoruz"
"Yalnız ben ölüme gitmiyorum canım benim hatırlatırım"herkes gülmeye başladı ve Bora konuşmaya başladı.
"Pelin haklı ölüme değil hayallerine gidiyo sakin olun." Dedi ve gülümsedi.
"Bize sakin olun diyo ama kendisi sen yarın gidiyosun diye başımızın etini yedi, üstelik tüm bunları tek başına hazırladı" nasıl yani bu kadar çok şeyi yalnız başına mı hazırlamıştı.
"Bora çok teşekkür ederim sana böyle bir şey beklemiyordum."
"Rica ederim son gününü arkadaşlarınla mutlu bir şekilde geçirmek istersin diye düşündüm" çok doğru düşünmüştü. Zira ben odamda sabahlayarak gidecektim.
"Çok güzel düşünmüşsün.... Ama keşke Emir de burada olsaydı"
Omuz silkti, sıkıntılı bir nefes verdi ve konuşmaya başladı."Gelecekti ama malûm babasının mevzusu yüzünden gelemedi. Fakat sen Kore'ye gidince sana bir sürprizi olduğunu söyledi."
"Tamam anladım" Uzatmak istemiyordum Bora'nın Emir ile arası bozuktu ve şu anda Emir'den bahsedip moralini bozmam yanlıştı.
Çok güzel bir pasta yaptırılmıştı iki katlı ve üstünde garip bir kod vardı acaba neyi açıyordu. Bora bana telefonumdan kod okuma uygulamasını açıp okutmam gerektiğini söyledi. Dediğini yaptım ve okuttum bir video açıldı.
Herkesin benim hakkımda çok güzel şeyler söylediği bir videoydu bu beni çok duygulandırdı gözlerim dolmaya başladı. Ama ağlamayacaktım kendimi tuttum.
***********************
3 saat sonra oradan ayrılıp eve geçtim gerçekten çok yorgundum. Ama güzel bir gün geçirmiştim. Fakat garip olan bir şey vardı Emir 3 gündür aramamıştı mesaj dahi atmamıştı. Umarım yine aynı şeyi yapmazdı.Biraz bilgisayarımda zaman geçirdim biraz dedim ama 3 saat bakmışım. Saat 12 idi ve artık uyumam gerekiyordu. Telefonumdan müzik açtım , sesini kıstım ve yatağımın yanındaki sandalyenin üzerine koydum. Sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Bittii umarım beğenmişsinizdir bayağıdır yazamıyordum malûm sınavlarım vardı ama bitti ve ilk fırsatta bölüm attım.
Sizce Emir'in sürprizi ne olabilir ?(düşünürken yaratıcı olun çünkü çok güzel bir şey yapacak).
Pelin ile Bora kardeş mi ?
Pelin stajını tamamlayıp idol olabilecekmi ?
Bölüm ile ilgili görüşlerinizi buraya belirtin oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum 💓❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|
Fanficİdol olmak isteyen bir kız, başına ne gelebilir ki. [06.11.2021]// #1 İdol olmak ✓ [19.12.2020]// #1Pes etmemek ✓ [02.12.2020]// #1Seoul ✓