ilk gün (bölüm 11)

95 15 10
                                    

Arkadaşlar 11.bölüm olacak ve çok sık bir şekilde yeni bölüm atıyorum . Bu yüzden emeklerime karşılık olarak oylarsanız çok mutlu olurum fazla uzatmak istemiyorum iyi okumalar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Günlerden Perşembe ilk defa erken kalktım ve şu an okula gidiyorum . Babam dün mahkemeye gitmiş ama eve biraz geç gittiğim için herkes uyumuştu ve ben ne olduğunu öğrenemedim.
Umarım dava etmemiştir bunun olmasından çok korkuyorum suçsuz birisi hapise girecek, ve evet gireceğinden eminim çünkü mahkeme olayı anlamaya çalışmayacaktır kanıtlara bakacaktır.
Ve kanıtlarda ortada adam öyle bir plan yapmış ki FBI ajanları gelse gerçeği anlayamaz işte bu yüzden babamın vazgeçmesi gerek ama nasıl.
Ben bu düşüncelerle yola devam ederken Emir aradı telefonu açtım ve çok solgun bir şekilde konuşmaya başladı.

"Alo Pelin"
"Emir merhaba iyimisin sen sesin iyi gelmiyo"
"Okuldamısın sen evdemi"
"Yoldayım okula gidiyorum"
"Hmm anladım okulda olsanda yüz yüze konuşsak dahil iyi olurdu ama..."
"Sen bana ne olduğunu söyler misin okula kadar bekleyemem hadi anlat"
"Şey baban babamı dava etmiş"
"Ne"anlık bir şok yaşadım gerçekten yapmışmıydı inanamıyorum şimdi ne olacak.
"Evet söylediğim gibi anneni babamın adamının vurduğunu söyledi ve olayı anlattı "
"Sonuç ne peki"
"Sonuç baban şikâyetini geri almazsa mahkemeye çıkılacak ve. Büyük ihtimalle babam suçlu bulunacak"
"Tamam sen sakin ol mahkeme ne zaman"
"1 hafta sonra"
"Tamam ben babamı ikna edicem sen rahat ol"
"Pelin bunu yapamazsın bu kararından asla dönmeyecek bu..."sözünü kestim böyle umutsuz olması beni delirtiyordu.
"Emir saçmalama sadece bana güven tamammı ben halledicem"biraz durdu derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Tamam sana güveniyorum ama ikna edemezsen üstüne gitme babanla aranın bozuk olmasını istemem"
"Olmayacak merak etme dediğim gibi ben halledicem"
"Tamam bende dediğim gibi sana güveniyorum"
"Peki okuldan sonra görüşmek üzere"
"Görüşürüz"

Konuşmayı kapattık ve bu sırada okula gelmiştim sınıfıma çıktığımda dersin başlamasına 10 dakika vardı. İlk defa erken gelmiştim bu beni çağırdılar tuhaf hissedirmişti. Her neyse ders başlayana kadar kitap okumaya karar verdim çantamdan hikaye kitabımı çıkarıp okumaya karar verdim . Tam okumaya başlayacaktım ki önümde oturan kız (Sevde) bana doğru döndü gerçekten çok garipsedim çünkü ben sınıftan hiçkimseyle konuşmam yüzüme çok sevecen bir şekilde baktı ve konuşmaya başladı.
"Şey Pelin merhaba biliyorum aramız bozuk ama düzeltmek istiyorum her şey eskisi gibi olsun istiyoruz"sondaki ruz hecesini çoğul anlamda kullandı nasıl yani yoksa...

"Pelin biz hepimiz yani tüm sınıf olarak senden çok özür diliyoruz yaptığımız şeyler gerçekten çok hatalıydı seninle dalga geçmememiz gerekiyordu sen çok yeteneklisin ve sanırım birazcık da olsa kıskandık ama gerçekten yaptığımız herşey için çok üzgünüz ve sende bizi affedersen eskisi gibi devam etmek istiyoruz"dedi ben şaşkın ifadelerle yüzüne bakarken tüm sınıfın dikkat alanı ben oldum herkes durmuş benim affetmemi bekliyordu bense birazda olsa onları süründürmek istiyodum ama işte vicdanım buna el vermez konuşmaya başladım.
"Sanırım bende fazla tepki gösterdim özür dilerim ve bir daha benimle bu konuda dalga geçmeyeceksiniz sanırım affedicem"
"Pelin sen ciddisin dimi evet ciddisin affettiğin için teşekkürler"deyip bana sarıldı bende ona birkaç dakika o şekilde kaldıktan sonra zil çaldı ve yerlerimize geçtik. Ders inklap'dı bu ders her zaman uykumu getirirdi fakat dersten sonra dan kursu olduğu için çok heyecanlıydım uykumun gelmesi gibi bir durum olamazdı derse girdim ve bitti , sonra diğer derse ve diğer derse bu şekilde tüm dersleri bitirdim.
Ve asıl benim için heyecanlı olan kısım geldi hemen telefonumu çıkardım ve annemi aradım kursa gideceğim haberini verdikten sonra aramayı kapattım. Yola çıktım aslında taksi çağırmayı düşünüyodum ama yürümeye karar verdim yarım saat kadar yürüdükten sonra vardım.
Hızla bir şekilde hocanın gelmemi istediği yere geldim yine çok kalabalıktı bu gün herkesin hangi grupta olacağın belirlenecekti ama dikkatimi Bir şey çekti Emir ortalarda görünmüyordu gözüm onu aradı ama yoktu gelmemişti.
Babasına üzülmüş olmalıydı .
5 dakika sonra içeriye 3 tane hoca girdi ikisi seçmelerde bizi izleyen hocaydı diğeri ise ses hocası ve benim müzik öğretmenimdi. Kısa bir konuşma yaptılar ve kimin hangi grupta olduğunu söylemeye başladılar herkesi tek tek okudular geneli c grubunda %30'luk 1 kısımda B grubuna seçildi sıra bana gelince A dediler ve herkes bana bakmaya başladı özellikle Merve bana sanki beni öldürmek istiyormuş gibi bakıyordu . Gerçi alıştım artık Merve tarafından kıskanılmaya .
Hocalar tek tek herkesle kısa bir şekilde konuştu ve herkes gruplarının olduğu salona gitti ama ben tektim ne yapacağımı bilmiyordum sonra müzik hocam beni yanına çağırdı ve beni kendi grubumun yanına götürdü A grubundaki kişilerin hepsi uzun eğitimler sonucunda burada olduğu için hepsi benden yaşça büyüktü ama alışacaktım hoca beni tanıttı ve aralarına katıldım.

bana diğerleri gibi bakmıyorlardı çünkü buradaki herkesin hayali aynıydı müzik herkesle çok iyi anlaştım ve dans antrenmanına başladık ben daha ilk defa yaptığım için onlara göre biraz acemiydim ama zaman ilerledikçe herkesten daha iyi olacaktım.

Arkadaşlar bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir bu bölüm bir olay katmamaya karar verdim ama bidahaki bölüm çok olaylı geçecek bilginize oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum sıradaki bölümde görüşürüz.

Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin