Hayal kırıklığı...(bölüm 7)

138 18 17
                                    

Aslında gece yazacaktım ama şimdi yaşadım geldi.Yükarıdaki şarkıyı açıp okumaya devam edebilirsiniz.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Günlerden cuma gerçi günün ne olduğu umurumda değildi.Ve okula yine geç kalacaktım bu yüzden hemen üstümü giyindim ve aşağıya indim.
Ve gördüğüm görüntüyle şoka girdim.Ablam ağlayarak telefonda konuşuyordu. Ne olduğunu sormak için yanına gittim konuşmasını bitirmesini bekledim ve 2 dakika sonra konuşmayı bitirdi.
"Abla kötü bir şey mi oldu"

"Şey oldu annem dün gece geleceğini söylemişti ya "

"Eeeee gelmedi mi nerde annem"

"Şey olmuş yani , eeee eve gelmedi ve..."

"Abla ne oldu söylesene annem iyimi"

"Pelin söyiycem ama sakin olacaksın"
O an öyle korkuyordum ki zaten üzgündüm,anneme ne olmuştu. Ablamın yüzüne baktım ve konuşmaya başladı.

"Şöyleki annem eve gelirken, şey yani yolda"
Derin birkaç nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Vurulmuş"

Başımdan aşağı soğuk sular dökülmüştü. Elim ayağım titremeye başladı ayakta duracak gücümün kalmadığını hissettim . Birden yere düştüm.Ablam beni yerden kaldırıp yandaki koltuğa oturttu.

"Abla bu nasıl olabilir annemle kimin ne sorunu olabilirki aklım almıyo"

"Olayı sana anlatıcam ama şimdi değil önce sen kendine gel tamammı"

"Hayır anlat bana "

"Duymak istediğine eminmisin"
Biraz tereddüt ettim ama merak ediyordum.

"Eminim hadi anlat"

"Peki, bizim şirketin eski ortakları varya hani şu Kore şirketi o şirketin başı minhyok onunla babam arasında çok büyük bir sıkıntı olmuştu ve bu yüzden yapılmakta olan iş iptal olmuştu.Onlar bu olaya çok sinirlenmiş ve Minhyok birkaç adam tutmuş anneme zarar vermeleri için "
Sözünü kestim.
"İyi ama annemin dışarıya çıktığını nereden biliyorlardı"
Ablam yüzünü ekşitti ve konuşmaya girdi.
"Senin şu arkadaşın yani arkadaş demek ne kadar doğru olur bilemem ama  eski ortağımızın oğluymuş Emir yani o söylemiş"

Ya inanamıyorum 2 darbeyide bana Emir vurdu .Ben ona güvendim yaptığı şeylere bak .
O sırada ablamın telefonu çaldı.
Konuşması bitince bana
"Hadi hazırlan hasteneye gidiyoruz annemi yoğun bakıma almışlar"
Tamam deyip hızla odama çıktım ceketimi aldım ve hemen aşağı indim dışarı çıktığımızda taksi kapının önünde bekliyordu hemen bindik nereye gideceğimizi söyledik ve yola çıkmaya başladık.

O an düşünceler içerisindeydim bunu nasıl yapabildiğini düşündüm durdum artık hiçkimseye güvenmeyecektim. yarım saat sonra hasteneye vardık hızla içeri girip annemi hangi odaya aldıklarını öğrendik ve hemen oraya gittik o sırada teyzem ve amcamda ordaydı.Bizi görünce hemen sarıldılar.
"Kuzularım üzülmeyin tamammı geçecek babanızda yola çıktı yarın sabah burda olur"
Babamın gelecek olmasına çok sevinmiştim. Çünkü şu an ona çok ihtiyacım vardı.
25 dakika sonra telefonum çaldı arayan Emir'di tabiki açmadım sonra üst üste mesaj gelmeye başladı.
Sadece telefonun ekranında okudum ama cevap vermeyecetim.Olanarı bildiğini ve hemen konuşmak istediğini söylemişti olan herşey için özür dilediğini falan yazmış, yanlış anladığımı açıklamak itediğini
Söylemiş ,ve bunu benzeri yaklaşık 100 mesaj daha telefonu kapattım.Yaptığı şeyden sonra onunla değil konuşmak sesini bie duymak istemiyorum.
Annem ameliyat'taydı kurşunları evet doğru duydunuz kurşunları çıkartmaya çalışıyorlardı tam 3 el ateş etmiş insan demeye utandığım şahıslar.
Artık bambaşka bir hayata merhaba diyecektim olanlar beni çok etkiledi ama atlatacaktım sevdiklerimle birlikte,benim her zaman yanımda olan sevdiklerimle.

Artık bambaşka bir hayata merhaba diyecektim olanlar beni çok etkiledi ama atlatacaktım sevdiklerimle birlikte,benim her zaman yanımda olan sevdiklerimle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.
Ve sizce Emir kendisini pelin'e affetirebilicekmi.

Hayallerin İdolu (İdolluk hayali Serisi) |DÜZENLENECEK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin