"Ehm, nemohla bys mi ukázat, kde jsou tady záchody?" zeptal se mě James asi po půlhodině prochazení v zahradách, když jsme se vraceli zpátky. "Jasně. Ale budeme muset jít nahoru, tady bude narváno, vzhledem k tomu, kolik je tu lidí." Tak jsme vyrazili po schodech nahoru, ale jakmile jsme došli k výklenku s oknem, zastavil mě a upřeně se na mě podíval. "Už jsem ti říkal, že jsi v těch šatech neskutečně sexy?" "Ehm...ne. Teda děkuju. Asi," nervózně jsem se zasmála a chtěla pokračovat v cestě, jenže mě James přirazil na stěnu a nalepil se na mě. "Pusť mě! Co děláš?!" "Ale no tak prdelko, vím že to chceš taky." "O čem to tu do hajzlu mluvíš?! Pusť mě nebo začnu křičet!" "No tak to si klidně křič. On tě stejně nikdo neuslyší, všichni se baví dole," zasmál se a začal mi vyhrnovat šaty a líbat mě po krku. "Ne-nech toho!" Snažila jsem se ho odstrčit, ale byl na mě moc silnej. Možná bych do budoucna mohla začít posilovat. Jakmile narazil na rozepínání šatů, začala jsem docela dost panikařit. "POMOC!" zařvala jsem, co mi to dech dovolil, ale nikdo mě samozřejmě nemohl slyšet. "Nebraň se tomu, bude to jenom chvilka." Začal si rozepínat kalhoty, když v tom odněkud přiletěla rána a srazila Jamese na zem.
"Ještě jednou se k ní ty hajzle přiblížíš, tak se postarám o to, abys neměl krvavej jenom obličej! A teď už kurva vypadni!" Moc jsem nevnímala okolí, ale viděla jsem, jak se nakonec James zvedl a odešel pryč. Stála jsem tam, zhluboka oddechovala, s polorozeplýma šatama a třásla jsem se po celým těle. "Jsi v pohodě? Ublížil ti?" Nezmohla jsem se na víc, než se se vzlykama Ryanovi sesypat do náruče.
Mohli jsme tam stát asi deset minut, když k nám dolehl rachot z chodby. Napjala jsem se, protože jsem se bála, že si James přinesl posily a jdou si to vyřídit s Ryanem a nakonec i se mnou. Ukázalo se ale, že to byl jenom Charles. "Co se to tady děje, Ryane?! Viděl jsem Jamese se zakrváceným nosem, říkal, že jsi ho zmlátil!" Ryan mírně pokýval hlavou. "Ano pane, dal jsem mu jednu ránu pěstí." "A proč to-co se to tady stalo?!" zeptal se, když mě uviděl v jeho objetí. "James chtěl slečnu znásilnit, pane. Náhodou jsem tudy procházel, když jsem uslyšel ten křik. Nenapadlo mě, jak jinak ho odsud dostat. Samozřejmě jsem za vámi chtěl hned přijít, ale slečna není v úplně nejlepším stavu." "Pane Bože, tak ji rychle odveď do pokoje, ať už se na oslavu nevrací," říkal ta slova spíš Ryanovi než mně, protože asi pochopil, že nevnímám nic jiného, než vůni Ryanova trička. "Zvládneš to dojít?" "A-asi jo." Ale samozřejmě se mi hned v prvním pokusu udělat krok podlomily kolena, a tak mě radši Ryan vzal do náruče a do pokoje mě odnesl.
ČTEŠ
Bodyguard✔
Teen FictionAbych to vysvětlila, asi tak před týdnem nám přišel dopis s pozváním na Nový Zéland, kde má mamčin bratr, Charles, menší zámeček. Úplně nechápu, jaktože jsem o něm za celých patnáct let mé existence neslyšela. Matka o něm vůbec nemluvila, ale když p...