✦ 021
✦ flashback,
"merhaba baba."
taehyung aldığı kararın üzerinden geçen günlerden sonra aile evine geldiğinde babasını her zaman olduğu yerde buldu. yaşlı adam pencerenin önündeki koltuğa kurulmuş gazete okuyordu, taehyung'un geldiğini fark edince gözlüklerinin üzerinden oğluna bir bakış attı.
"merhaba, seni burada görmek ne güzel." babasının iğneleyici sesiyle kurduğu cümleye sadece sırıtmakla yetindi, onunla bir şeyler tartışmak istemiyordu.
"yardımın lazım."
"genelde hep öyle oluyor zaten." diyerek bacak bacak üstüne yaşlı adam ve gözlerinin oğlunun heyecanla parıldayan gözlerine dikti. "söyle bakalım, ne yardımı bu?"
"bana birini bulman lazım, adı park jimin." babasının gülümsediğini fark edince, eşinin isminin ailesine o kadar da yabancı olmadığını anladı. ailede gizli bir şey kalmayışının getirdiği bıkkınlıkla oflamamak için kendini sıkarak babasının gözlerine baktı,
"bu ufak omega hepiniz için çok değerli anlaşılan, hatırlıyorum da... birkaç yıl önce falandı, hoseok da benden aynı yardımı istedi."
"hoseok mu?" şaşkınca sordu taehyung, hoseok neden jimin'i aramıştı ki?
"ama neden senden istedi ki? seokjin hyung da yapardı bunu."
"ne seokjin'in ne de senin bilmeni istemiyordu çünkü." tabii ya, gizlilik. jimin'in hiçbir alfayı görmek istemeyeceğini düşünmüş olmalıydı hoseok. içten içe öfkelenmesine engel olamadı taehyung, ne kadar korkunç zamanlar geçirdiğini bilen bir diğer kişi de hoseok'tu - bunu nasıl ondan saklayabilmişti?
"ve? onu buldun mu?"
"buldum, en son kanada'da bir okulda eğitimini tamamlamak üzereydi. belki de... geri dönmüştür?"
"bunu benden sakladınız... neden?"
"çünkü hiç sormadın taehyung." diye konuşan hoseok'la birlikte kafasını mutfağa doğru çevirdi, genç omega elini sıkıca tuttuğu ufak oğluyla beraber orada dikiliyordu. ufak oğlanı kucağına alarak gizleyemediği öfkesiyle taehyung'un karşısında dikildi,
"ne zaman çıkıp bize jimin'i bulacağım dedin ki? sen o gittikten sonra kendi içine çekildin, o da zaten her şeyi bırakarak gitmişti - ben de kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalıştım, bazı zamanlar... görüşüyoruz. o kadar."
"o nasıl?" diye sordu taehyung, tüm cümleler arasında en önemli olanı buydu çünkü.
"daha iyi." hoseok şefkatle gülümsedi, "onun peşinden gitmeye karar vermen beş yılını aldı taehyung, sana söylemediğimiz için bize kızamazsın çünkü ne sen ne de jimin buna hazır değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızların altında; vmin
Fanfiction[omegaverse] , tamamlandı. kurtlar ve insanların barış içinde yaşadığı bir devirde, insan park jimin - öğretmeni fizik asistanı kim taehyung'a aşık olur ; ufak bir düzeltme, alfa kim taehyung'a. - texting, düz yazı