ve hayat devam ediyor,

1.3K 147 59
                                    

✦ özel bölüm

biz bir elmanın iki yarısıyız, 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

biz bir elmanın iki yarısıyız, 

o en çok sevdiğim ve ben

"taehyung sen mi geldin canım?" diye seslendi jimin, mutfaktaydı ve bir şeyler pişiriyordu. sırtı masaya dönüktü ancak kapı sesinin ardından arkasında heyecanla konuşan ufak oğlanın sevimli sesini duydu.

"baba!" ancak bu seslenme kendisine değildi, daha evin girişinden bile alınabilen taehyung'un okyanus kokusuna verilen bir tepkiydi. sandalyede heyecanla kıvranan oğlanın kapıya doğru koşuşunu izlerken onu uyardı,

"taemin, koşma lütfen."

"baba, baba!" ikinci sevimli bir sesin daha geldiği yöne baktı jimin, başka bir yavru kapıya doğru koşuşturuyordu.

"evet bebeğim." diye seslendi genç alfa kapıdan, yavruların neşeli çığlıklarını duydu ve taehyung'un kıkırdamasını. merakla mutfaktan çıkınca küçük canavarların eşinin sırtına tırmanmaya çalıştıklarını fark etti. yağmur ve orman kokusunun birleşimi olan iki ufak alfa yavru, babalarının güvenli kollarında jimin'in yanına vardığında omega sevgiyle gülümsedi.

kendi kendine güldü jimin, bu her akşam gördüğü bir manzaraydı - ikizler, alfa babalarının gelişiyle beraber koşarak onu kapıda karşılarlar ve onun kucağına çıkabilmek için uğraşırlardı. taehyung'sa bundan asla bıkmazdı, her zaman sevimli bebeklerini güzelce öper ve sonra bir koluna kızını bir koluna oğlunu alarak jimin'in yanına gelirdi.

"kıskanmalı mıyım?" diyerek güldü jimin, taehyung'un omzuna kafasını yaslamış kızının saçlarını okşarken eşi eğilip sulu bir öpücük verdi ona.

"bilmem, kıskanmalı mısın jiminie? yavrular en çok beni seviyorlar, hımm - ne dersin?"

"babalarının yolundan gidiyorlar derim." diyerek taehyung'u tekrar öpmek için uzandı jimin, eşinin sıcacık tenini dudaklarının altında hissedince derin bir nefes aldı. 

"beni kendine daha çok aşık etmeye çalışıyorsun, haksızlık bu." diye sızlandı taehyung ve ikizleri güvenlice koltuğa indirip eşinin beline sarıldı, bir eli jimin'in şişmeye başlamış karnına dokunurken sordu. "o nasıl?"

"çok iyi, artık eskisi kadar kötü değil midem de."

"güzel." jimin'in saçlarını öpüp eğildi ve karnını öptü. "sabırsızlanıyorum, gelmesini bekleyemiyorum."

"bence önceden biraz hazırlanmalısın... sonuçta ikizlerin doğumunda az kalsın bayılacakmışsın namjoon hyung hala gülerek anlatıyor bunu."

"o zaman bir daha asla bebek yapmayacağım diye söz vermiştim kendime." gür bir kahkaha attı taehyung, jimin'in karnını tekrar okşarken gülüşü sakinleşti. "ama bizim minik mucizelerimizi gördükçe yeni bebekler istemekten kendimi alamıyorum."

yıldızların altında; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin