✦ 016
flashback,
taehyung, derse girdiğinde amfidekilerle şöyle bir bakış atmış gördüğü kişiyle ikinci kez dönüp tekrar bakmıştı. düşmesini engellediği, inci çiçeği kokusunun sahibi ön sıralardan birinde oturuyordu. şaşkınlığını gizlemeye çalışarak gülümsedi,
"merhaba arkadaşlar, bugün profesör seminerde olduğu için soru çözümüne ben geldim." öğrencilerin kafa sallayışını izledi ve dosyalarını açmadan önce göz ucuyla tekrar jimin'e baktı - o çoktan gülümsemekten kısılan gözleriyle kendisine doğru bakıyordu.
önünü görebiliyor mu acaba, diye merakla geçirdi içinden ve kimseye fark ettirmeden ona göz kırptı. genç adamın daha da gülümsediğini fark edince kendi gülüşünü bastırmaya çalışarak arkasını döndü ve tahtaya yeni bir soru yazmaya başladı.
derin bir nefes aldı, sınıf içinde kendini belli eden güzel çiçek kokusunu içine çekerken istemsizce gülümseyerek bir elini cebine koyup soru yazmaya devam etti.
✦ uzun zamandır kendi başımayım,
"bay kim!" diye arkasından seslenen jimin'in sesini duyunca gülümsedi,
"evet?"
onun ellerini önünde kavuşturarak utangaç bir çocuk gibi gülümsemesini izledi, alfasının bu güzel görüntüyle kendisinden geçtiğini hissedebiliyordu.
"ben size ödev hakkında soru sormak istiyordum."
"sen edebiyat öğrencisi değil misin jimin? neden bu kadar alakasız bir dalda ders seçtin?" merakla sordu taehyung, jimin'in beline dokunup onu kendi küçük ofisine doğru ilerletirirken.
"annem ve babam doktor, sanırım sayısal olmanın nasıl bir şey olduğunu merak ettim."
"zeka genetik sanırım." diyerek kıkırdadı taehyung, jimin'in bu üstü kapalı iltifatla mutlu olduğunu görebiliyordu - itiraf etmesi gerekirse, onunla böyle gizlice ve küçük şeylerle flört etmek hoşuna gidiyordu.
jimin gülümsemesini bozmadan onun önüne not defterini açarak iyice taehyung'a yaklaştı. genç adam, gözlerinin önündeki beyaz boyna bakarken içini çekti - alfası o boyna sokulması, öpücükler kondurarak derin nefesler çekmesi için ona yalvarıyordu.
jimin kalbimin sesini duyabiliyor musun? senin varlığın için yalvaran kurdumu veya, diye düşündü ve küçüğün kendisine anlamsızca baktığını fark edince kafasını sallayıp kendini toparlamaya çalıştı.
"evet, neymiş bakalım sorun?"
✦ belki bana nasıl sevileceğini gösterebilirsin, belki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızların altında; vmin
Fiksi Penggemar[omegaverse] , tamamlandı. kurtlar ve insanların barış içinde yaşadığı bir devirde, insan park jimin - öğretmeni fizik asistanı kim taehyung'a aşık olur ; ufak bir düzeltme, alfa kim taehyung'a. - texting, düz yazı