✦ 025
xxx cinsel içerik,
genç adam az sonra kontrolünü yitireceğini biliyordu çünkü jimin'in yüzündeki karşı konulamaz teslimiyeti görebiliyordu; onun sevgili eşi - bir tanecik omegası, daha fazla ondan kaçmayıp ona geri dönmüştü. taehyung içerisinde kendisini yönlendiren başka bir dinamiğin varlığını hissedebiliyordu, aklı başından tam olarak gitmeden ona dokunabilmek için yalvaran ellerini yumruk yaptı, "jimin... bundan emin misin?"
karşısındaki adamın cevabı netti, gülümseyerek onaylayıcı bir şekilde gözlerini yummuştu ve kendi gibi ufak birkaç adımda taehyung'un yanına yaklaşarak genç adamın yanmaya başlayan yüzüne dokundu.
"eğer tüm dünya bizim yerimize karar alıyorlarsa biz de bu düzeni değiştiririz. benim alfam olmak istemiyor musun? şimdi daha fazla bekleme ve öp beni." sesi emrediciydi, taehyung ona doğru eğilirken ikinci kez düşünmedi bile. dudakları, küçük olanın dolgunluklarını ezerken elleri onun ince belini buldu ve sanki jimin'i göğsünden içeri sokmak ister gibi kendine bastırdı.
"bu anı ne kadar bekledim bilemezsin." içgüdüleri kendisine hakim olmadan içindeki insanın birkaç mantık kırıntısıyla konuştu, "bu gece seni yakacağım, seninle yanacağım." birkaç saniyelik konuşma için bile ondan ayrı kalmaya dayanamıyormuş gibi dudakları jimin'in dudaklarını tekrar esir aldı. ufak adımlarla onu arkadaki yatağa ilerletirken bir yandan küçüğün dudaklarını sertçe öpüyordu; elleri çoktan onun gömleğinin düğmelerini bulmuştu bile ve sabırsızlıkla gömleği yakalarından tutup iki kenara çekiştirerek tüm düğmelerini kopardı - bu omegayı güldürmüştü, onun güzel gülüşünü duyunca istemsizce kendi de güldü ve sabırsızlıkla küçüğün kemerini çözerken onun gülüşünden öptü.
onu tamamen soyduktan sonra bir an için duraksayarak yatağında çıplak şekilde yatakta yatan dünya güzeline baktı, dudakları az önceki sert öpüşmeden dolayı şişmeye başlamıştı bile. jimin ona alttan alta gülerek bakarak yatakta doğrulup taehyung'un tişörtünü çıkarmaya çalışınca genç adam artık kendisini rahatsız etmeye başlayan kıyafetlerden birer birer kurtuldu. daha şimdiden aletinin sertleştiğini ve ona acı verecek şekilde attığını hissedebiliyordu; ihtiyaçla inildeyerek kendini jimin'i geriye ittirip açılmış bacaklarının arasına girdi ve kendini sertçe ona doğru bastırdı. omega zevkle inildedi, taehyung onun kayganlığının gittikçe daha da tatlılaşan çiçeksi kokusunu soluyabiliyordu. alfasının etkisiyle sahiplenici bir tavırla hırladı, onun bu teslimiyetini görmek isteyebilecek her düşmanına ültimatom veriyordu. "benim... sadece benim omegam. benim eşim."
kendisinden geçmek üzereydi, ondan daha fazlasını isteyen tarafını durduramıyordu - bir an önce omegasının derinliklerinde olmak ve onu mühürlemek isteğiyle dolup taşıyorken dişlerini jimin'in köprücük kemiklerine geçirdi, sonra biraz daha aşağı eğilerek koyu pembe göğüs uçlarını dudakları arasına alarak sertçe emip dişlerini geçirdi. sahiplenici davranmaktan kendini alıkoyamıyordu, jimin'in süt beyazı tenini izleriyle süslemek ve onun en başından beri kime ait olduğunu göstermek istiyordu. biraz daha aşağı inerken onun dümdüz karnına öpücüklerini ve ısırıklarını bıraktı, kasık çizgisine vardığında tanrının ona hediye ettiği apollon kemerini görüp gülümsedi. bu adam mükemmeldi, her hücresi özenlice yaratılmıştı. dudaklarını onun erkekliğine yakın bir yere bastırarak ısırdı, en başından beri asıl isteği onu alarak eşi yapmaktı ama son kalan mantığıyla kendisini durdurmuştu - ta ki jimin birden onu geriye doğru ittirip yatakta üzerine çıkıncaya dek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızların altında; vmin
Fanfiction[omegaverse] , tamamlandı. kurtlar ve insanların barış içinde yaşadığı bir devirde, insan park jimin - öğretmeni fizik asistanı kim taehyung'a aşık olur ; ufak bir düzeltme, alfa kim taehyung'a. - texting, düz yazı