çünkü beklediğim kişi sensin, final

1.5K 161 170
                                    

✦ FİNAL

✦ FİNAL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"taehyung!" 

"tae... ah!" jimin'in ona seslenen telaşlı sesini duyunca yattığı yerden kafasını kaldırdı taehyung,

"ne oldu hayatım?" bir süre cevap gelmeyince doğruldu uzandığı yerde, "jimin?" endişeyle kalkarak mutfağa doğru adımladı. "jimin?" cevap yine gelmeyince korkuyla merdivenleri ikişer ikişer inerek kendini mutfağa attı,

"jimin!"

"ne diye bağırıyorsun sevgilim? buraya gel, eğilemiyorum - şuradan unu ver." taehyung mutfağa girdiğinde eşini tezgaha yaklaşmış bir şeylerle uğraşırken gördü,

"kalbime indiriyordun az kalsın." diyerek homurdandı ağzının içinden elini kalbine koyarak. doğum yaklaştıkça jimin'in her an gözünün önünde olmasını istiyordu ve şimdi duştan çıkmış uzanırken birden eşi öyle seslenince zamanın geldiğini düşünerek kendini atmıştı aşağıya.

"korkacak bir şey yok, hadi unu verir misin bana?"

"ne yapıyorsun sen böyle?" dedi unu uzatırken taehyung, eşinin hazırlamaya çalıştığı şeye göz ucuyla bakarken. "neden sen yapıyorsun ki hem? çalışanlar nerede?"

"kek yapıyorum, kendi ellerimle yapmak istedim bebişlere." 

"hımm..." diyerek eşinin boynuna ufak bir öpücük kondurdu, "bana niye daha önce seslenmedin? beraber yapardık."

"dinlenmeni istiyorum, daha iyileşmedin."

"jimin... bebeğim iyileştiğimi doktor söyledi ya? biz kurtlar daha hızlı iyileşiyoruz biliyorsun. tamamen sağlıklıyım ve bay park, sen bu kocaman karnınla öyle paytak paytak dolanmaman gerek - oturmalı ve dinlenmelisin."

"bir şeyim yok benim." diyerek burnunu kırıştırdı jimin ve yumurtalarını çırpmaya devam etti, "gayet iyiyim."

"yuva yaptın değil mi yukarıda?" diyerek başka bir konuya atladı taehyung, onunla böyle önemsiz bir şeyle tersleşip eşini strese sokmak istemiyordu. aklını başka yere çekerek onu yaptığı işten uzaklaştıracaktı, sakince ona doğru yanaşıp kollarını eşine doladı ve bir elini ufak mikserin olduğu eline götürürken jimin hafifçe mızıldandı.

"evet... vakit geliyor taehyung, omegam bebekler için sürekli beni dürtüp duruyor."

"fark ettim." onu gücendirmemeye çalışarak güldü taehyung, "tüm tişörtlerim kaybolmuş."

"kızdın mı bana?" 

"sana kızabilmem mümkün mü?" onun yumuşak yanağını öpüp sandalyeye doğru çekiştirirken gülümsedi genç alfa, "sahip olduğum her şey senindir."

taehyung jimin'den devraldığı işe devam ederken omega arkasında sinirle homurdanıp bir şeyler atıştırmaya devam etti, "beni kandırıp işi elimden aldığını görebiliyorum taehyungie."

yıldızların altında; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin