✦ 029
dört ay sonra,
"taehyung... doktorlar yanlış anlamış olmasın? ikiz olmasın yavrular? sanki karnım daha da büyüyecek, öf böyle basketbol topu gibi!" taehyung karnını ovuşturarak konuşan eşine bakarken endişeyle dudaklarını ısırdı,
"evet dersen ağzına sıçacakmış gibi bir hali var." diyerek kahkaha attı salonun öteki ucundan namjoon, kolunun altındaki hyunwoon'la oyun oynamaya devam etmeden önce jimin'e takıldı, "hey jiminie, üzülme tatlım - orada olan şey basketbol topu değil, bir bebek."
"taehyung?" jimin'in ağlamaklı sesini duyunca, kuzenine ters ters bakıp eşini kucağına çekti alfa. "bebeğim, daha dört ayımız var elbette daha da büyüyecek karnın - orada bizim ufak meleğimiz var, büyüyecek ve sonra dünyaya gözlerini açtığı an sen yine eskisi gibi olacaksın."
"çirkin olmayacağım yani? hala güzelim değil mi?"
"istesen bile olamazsın." diyerek onun şakağına dudaklarını bastırdı taehyung, "bu dünyadaki en güzel şey sensin."
"peki ya bebeğimiz?"
"evet..." diyerek eşinin şiş karnını okşadı nazikçe, "bir de o. siz ikiniz benim tüm dünyamsınız."
"sen de bizim taetae." omega eşinin boynuna ufak bir kedi gibi gibi kıvrılıp orada güvenle otururken taehyung onun nasıl olup da her geçen gün, biraz daha muhteşem olabileceğini düşünüyordu. düğünlerinin üzerinden üç geçmişti, jimin'in karnı daha fazla büyümeden ve onun bu koşuşturma içerisinde yorulmasını istemediğinde hemen düğünlerini yaparak resmi olarak evlenmişlerdi. yüz kişiyi geçmeyecek ufak bir düğündü, zaten birbirleriyle eşleşeli uzun zaman olmuştu - onlar için çok da bir anlam ifade etmeyen kısa bir törendi.
düğünlerini hatırlayınca hafifçe güldü ve onun karnına dikkat ederek kolunu beline sarıp eşinin koltukta daha rahat oturmasını sağladığında jimin kafasını taehyung'un boynuna biraz daha sakladı.
doktorlar, onlara her zaman tek bebeğin olacağını söylüyorlardı ama jimin'in karnı beş aylık bir hamileye göre daha büyük durunca herkes daha fazla yavru olduğundan şüpheleniyordu. kendi kendine gülerek onun karnını okşadı, artık onun gelmesini bekleyemiyordu - bebeğini kollarına almak ve tamamlanmış aileleriyle mutlu bir şekilde yaşamak istiyordu.
bir veya iki bebek çok da bir şey değiştirmezdi, onlar jimin ve kendisine aitti - sadece bunu bilmek bile taehyung'u daha çok bebek yapma isteğiyle dolduruyordu. o kuzenleriyle birlikte geniş bir ailede büyümüştü ve şimdi kendi ailesinin de böylesine büyük olmasını istiyordu - kendi çocukları, seokjin ve namjoon'un bebekleri; belki de jungkook ve yoongi ikilisin sahip olabileceği ufaklıklar.
evlerinin geniş bahçesinde bir sürü ufaklığın koşuşturmasını ve o kalabalığın için tüm mutluluğu ile bulunmak istiyordu - ancak şu an değil, her haftasonu evlerine damlayan kuzenini kovabilmek için hazırlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızların altında; vmin
Fiksi Penggemar[omegaverse] , tamamlandı. kurtlar ve insanların barış içinde yaşadığı bir devirde, insan park jimin - öğretmeni fizik asistanı kim taehyung'a aşık olur ; ufak bir düzeltme, alfa kim taehyung'a. - texting, düz yazı