018

1.3K 180 123
                                    

✦ 018

✦ 018

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


taehyung arabayı çalıştırıp jimin'i yalnız bıraktığı ilk andan itibaren pişman olmuştu bile, güvensizlikle jimin'e çıkışması ve onu bir an bile dinlememesi içini kemirirken aniden fren yaptı.

"ne yapıyorum ben? jimin o... bir açıklaması vardır hepsinin." kafasını direksiyona vurarak iç geçirdi, "eğer gerçekten benimle olmaktan pişmansa bile, onu böyle bir gecede tek başına bırakamam. güvenle eve gittiğinden emin olurum ve... sonra... ayrılmak isterse, onu tamamen bırakırım."

çünkü onun mutluluğu benim isteklerimden daha önemli, diye geçirdi içinden ve durduğu arabayı boş yolda çevik bir hamleyle geri döndürdü. onu bir başına bıraktığı tepeye geri dönerken içi içini yiyordu, kanlı dolunayda tüm kurtlar kendi içgüdüleriyle hareket etmeye başlarken onu öylece orada bırakmıştı. dolunayın etkisiyle  delirmek üzere olan alfasını bastırmaya çalıştı, jimin'i güvenli evine bırakmadan dönüşemezdi.

seni bu kadar özel yapan ne?

tepeye vardığında arabanın frenlerine sertçe bastı ve tekerlekler yerde izler bırakarak durdu. gördüğü şeyle, korkudan neredeyse aklını kaybedeceğini hissederek arabadan inip jimin'i en son bıraktığı yere koştu. sevgilisi oradaydı işte, yerde -  kanlar içinde yatıyordu.

"jimin!" diye haykırdı, sesi tüm tepede yankılanırken koştu ve onu kollarına çekti. kafasının arkasından akan kan kollarını kırmızıya boyarken şokla tekrarladı, "jimin... jimin, hayır hayır hayır... beni bırakma hayır." onu çevik bir hareketle kucağına alarak arabaya doğru ilerlemeden önce fark etti korkunç detayı, biri jimin'i ısırmıştı. bileğinde bir yara gibi duran ısırık izi onu iyice panikletirken koşmaya başladı.

"hayır... hayır, hayır ben gideli ne kadar oldu, nasıl olabilir bu?" içindeki paniği bastırarak jimin'i dikkatlice arka koltuklara yatırdı, onun kanlar içinde kalmış ifadesini gördükçe bayılacak gibi hissediyordu ancak kendini durdurdu - duygularının onu şu anda zayıf bırakmasına izin veremezdi, şu an yapabileceği en ufak bir hata sevgilisini hayattan koparabilirdi. 

"neden böyle oldu?" diye acıyla mırıldandı, arabayı son hızla kullanıyor ve onu en yakın hastaneye götürebilmek için tüm gücüyle savaşıyordu. "hepsi benim suçum... neden seni yalnız bıraktım? neden? aptalım ben aptal! jimin... yemin ederim bunu yapanı bulacağım ama lütfen... lütfen gözlerini aç. beni böyle bırakamazsın."

benim razı olduğuma seni inandıran ne?

jimin'in kıpırtısız bedenine bakarken acıyla yutkundu, sevgilisi bembeyaz olmuş yüzüyle öylece arkada yatıyordu ve taehyung olacak şeyi düşünürken bile geleceğin ne kadar da karmaşık olabileceğini şimdi çok daha iyi anlıyordu. bir insanın kurda dönüşmesi aslında çok basit temeller üzerine kuruluydu; bir alfa veya omega, eşini dolunayda ısırırdı ve insan olan kurda dönüşürken yanında olan eşi tüm acısını alarak ona destek olmaya çalışırdı. zorlu ve acı dolu bir süreçti, kurt dinamiğinin bedeninde canlanmasını beklemek insan olan için oldukça zorluydu. 

yıldızların altında; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin