Volt fal, nincs fal

434 35 5
                                    

~Itachi szemszög~

- Pain. Jelentem meghoztuk az ötfarkút.- nyitunk be, Kisame Samehada-ján lógott
- Tegyétek le, holnap elkezdjük a kiszívását. Már este van.
- Rendben Pain.
- Pihenjetek. Van információtok Tobi-ról?
- Eltűnt egy jó időre megint.
- Kerítsétek elő Yanne-t és Lolát!
- Rendben, és ki tud még a hatfarkúval való terveddel?
- Csak mi négyen Itachi.
- Tovább nem zavarok. Megyek Loláért. Te meg a húgodért.
- Nem a vér szerinti.- motyogok
Lassú léptekkel besétáltam Yanne szobájába, ahol már jó ideje egyedül van.
- Yanne.- kerestem
Sehol sem volt ezért benyitottam a fürdőbe. Finom mentolos illat ütötte meg az orrom. Ezek szerint lefürdött volna?
- Hogy az embert még fürödni sem hagyják bazdmeg!- kiált fel
Csak egy alsónemű volt rajta, a még vizes törölközőjével takarta magát.
- Már láttalak így...
- Akkor még nem volt még mit takarni. De húzz már ki kis apám!
Hozzám vágott egy valamit.... nem tudom mit.
- Mit vagy úgy oda?
- Arra vársz, hogy lebasszak egy jó nagy sajtos tejfölöst?
- Megyek már! Pain hívat!

~Yanne szemszög~

Megfürödtem, jaj de jól esett. Ez után átmegyek Lolához és megpróbálom összehozni Sasorival. Vagy legalább is érdeklődök.
...
Lassú lépteket hallottam és ajtó nyitódást. A tükröt néztem egy leselkedő Itachi-t láttam.
- Hogy az embert még fürödni sem hagyják bazdmeg!- kiáltok fel
Megfordultam a törölközőmmel takartam magam aminek hála megint vizes lettem kissé. Itachi állt az ajtóban. Hiába vagyok alsóneműben, akkor is egy 21 éves fiú áll előttem.
- Már láttalak így!
- Akkor még nem volt még mit takarni. De húzz már ki kis apám!
Nagyon ideges lettem, körbe néztem, a hozzám legközelebb lévő dolog a fogkrém tubus volt. Hozzá basztam. hogy szépen fejezzem ki magam.
- Mit vagy úgy oda?
Na itt elszállt az agyam.
- Arra vársz, hogy lebasszak egy jó nagy sajtos tejfölöst?- kiáltottam el magam megint
- Pain hívat.- csapta rám az ajtót
- Te kérded basszus, hogy mit vagyok oda?!
Mérgemben ököllel belevertem a falba egy nagyon nagyot. Az egész fal repedezni kezdett.
- Ó, hogy a kurva...
Villám sebességgel felvettem magamra az Akatsukis köpenyemet és összehúztam. Alattam csak egy fehérneművel. Hogy miért tettem ezt? Úgy van megoldva a rejtekhely felépítése, hogy a fürdőnk utáni helyiség Hidan és Kakuzu szobája. Magyarán ők vannak mellettünk. A fal leomlott. Kakuzu és Hidan néztek mint borjú az új kapura.
- Mi a jó isten történt odaát?- hallom Hidan hangját
- Itachi bazdmeg ez is miattad van!- ordítom el magam
- Yanne. Akkor most rajtad nincs semmi?- jön a kérdés Kakuzutól
- Az isten verne meg ám téged is.
Magamhoz fogtam a ruhám a két fiú szobáján keresztül át baktattam át Lola szobájába. Ő csak nézett.
- Öt percet kérek.
Magamra csaptam az ő fürdő ajtaját

- Yanne... Istenem....- fogja a fejét Pain- Mindegy, úgyis költözöl. Lolával leszel véglegesen egy párban!
- Ezaz!- öleltük meg egymást.
- A ti képességeitek kombinálhatóak. Elég jól. Most pedig felvázolom az e-heti terveket.
Figyelmesen hallgattuk minden szavát.
- Holnap nekikezdünk az ötfarkú kiszívásának. Egy hónap múlva Sasori és Deidara összeszedi az egyfarkút, utána ti mentek a hétfarkúért.
- Bijuu-ért megyünk!- örültünk a fejünknek
Na ezt még párszor el mondtuk.
- Menjetek pihenni. Hosszú napok várnak ránk.
- Ömm Pain istenség.- kezdte Lola- Mennyi idő egy Bijuu kiszívása?- nézegette a gyűrűjét
- Mivel újra megvan a létszám Nem lesz két nap.
Nagyot sóhajtottam.
- Akkor én megkérek valakit, hogy vigyék át az ágyamat Lola szobájába.- sétáltam ki
- Te Yanne.- kiált utánam Pain- Mi ez a rejtélyes erő ami kilyukasztotta a falat?
- Mi az, hogy kilyukasztotta? Az egész fal leomlott!- kiáltotta be Kisame
- Te honnan tudod?- nézek a halra
- Beleremegett a bázis... Hidan és Kakuzu meg abbahagyták a veszekedést, gondoltam megnézem melyikük halt meg, erre meg. Volt fal, nincs fal.
- Pain, a kérdésedre válaszolva: Ha dühös vagyok akkor mindig szétzúzol valami, bár ezt már megszokhattad.
(Kisame és Kakuzu átvitték az ágyat)

Négy év múlva minden elvész,
beléd szörnyeteget pecsétel Pain,
a családod haldoklóban,
szemed a legerősebb fegyvered, ne feledd.
És a társad sem az akinek mondja magát. Rá különösen figyelj.
Ijedten keltem fel. A jósnő szavai itt zengenek a fejemben. Ezután már nem nagyon volt erőm visszaaludni.
- Ijedt vagy.- szól Lola aki szintén fent van- És álmodban is beszélsz. Mi ez a jóslat? Négy év múlva minden elvész?
- Tudod, négy évvel ezelőtt Karácsonykor elmentünk fát venni. Volt egy furcsa öreg néni. Nem kért pénzt. Csak jósolt.
- Ez megijesztett. Mi van ha igaz? SASORI NEM MEHET BIJUU-ért.
- SHHH!- csitítgatom- Még fel keltesz valakit!
- Nem megyünk le az alsó szintre fürdeni kicsit a medencébe?
Ó igen. Beújítottunk egy medencével ott lent. Néha be szoktunk ücsörögni. Elmosolyodtam.
- Csendben!
Ő be ment a fürdő szobájába én meg át slisszoltam a volt szobámba és egy két részes fürdőruhát vettem fel. Természetesen a fürdő ajtaja be volt csukva. Vissza osontam az új szobámba.
- Wááá, de jól nézel ki.- nézett rám aztán magára
Lekonyult az ajka.
- Nem vagyok olyan formás...
A tenyeremet a homlokomhoz csaptam.
- Igen is jó alakod van!- najó, ezt fura kimondani- Én ennyi idősen hozzád képest semmi voltam!
De most tényleg... halál komoly...

Lementünk halkan. Szerintem senki sem hallott meg minket. A tűz jutsummal fel melegítettem a vizet.
- Amúgy hány óra? Már hajnalodik.
- Kábé olyan fél hét körül lehet.- mártózik meg a vízben Lola
Szép fejér haját gyönyörű kontyba kötötte.
Én is ezt tettem, de messze se lett olyan szép mint neki.
Pár perc múlva nagy koppanást hallottunk fentről.
- Valaki felkelt jegyezem meg.
- De Deidara!- hallunk halk motyogást
- Ez Sasori.- pirult el Lola
- Láttam őket lejönni tudod milyen jó testük van? ÁH ember, nem hagyhatom ki.
- Ez Deidara lesz.- kuncogok
Kinyitotta az ajtót.
- Perverz.- mondjuk közösen Lolával
- Túl hangosan dumálsz Barbi.- nézem a körmeim
- Na tegnap este pont így láttalak és felcseszted az agyad a semmit.- hajol át a kettő alacsony felett Itachi
- Az más szituáció volt 'Tachi. Sajnálom, hogy úgy beszéltem veled. Nem vagyok jó testvér.
- Ne mondj ilyeneket. Én is hibás vagyok.
- Rendben.
Tekintetem Sasori-ra vándorolt. Loláról le sem
bírta venni a szemét.
- Jól áll a fürdőruha Lola. Szép világoskék.
- Köszönöm!- a lány feje tiszta vörös volt
- Yanne ilyen emós üzemmódban van. Tipikus Uchiha.
- Adok neked tipikus Uchihát Tejbedara!
- Húztam.
Pár másodperc eltelt, a vörös és 'Ita még mindig ott álltak.
- Ne stírölj ilyen feltűnően Sasori!- fordul el
- Izé... ITACHI KAJA!- vonszolja el Itachi-t és bevágta az ajtót
- Na erre mindenki felébredt.- mondom szarkasztikusan
Az alacsony barátnőm az egekbe nyújtotta az öklét.
- Megnézett.- suttogta vidáman
- Mázlista... téged legalább megnéznek.

Uu emberek, most rohadtsok ihletem van és ilyen 02:10-kor irom és wá de jó
Mondjuk vissza kéne arra állnom, h 10-kor leteszek mindent de sebaj
Január 11-ig van időm.
Amúgy mizu veletek? Meséljetek valamit.

𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)Where stories live. Discover now