- Painék térjenek gyorsan vissza. Igázzák le konohát.- szorítom ökölbe a kezem
Kopogtak. Lola és én reflexből oda figyeltünk. Kisame éppen alszik szóval Tobi léphet csak be. Ő is lépett be.
- Takarodsz ki. - sziszegünk egyszerre
- Csak egy mondat lesz lányok. - jelezte vidáman - nyugi, nem öllek meg titeket.
- Neked kéne aggódnod minden percben az életedért. Nehogy véletlenül szíven szúrjalak álmodban. - Lola körül kihűlt a levegő, éreztem. Az ablak deresedni kezdett.
- Az tény és való. - értett egyet
Egy hibát követtünk el. Belenéztünk a Sharinganjába.
Fura. Fura érzés fogott el. Lola bökködött.
- El aludtunk!
- Heh?
- Már reggel van!
- El aludtunk? Hogyan? Utoljára Tobival beszéltünk.
Ki sétáltunk a konyhába. Leültünk, tovább folytattuk az eszmecserénket.
- Jó reggelt lányok. - köszön Kakuzu
- Jó reggelt. Kakuzu.- köszöntünk vissza, ekkor esett le, ijedten egymásra néztünk - KAKUZU?????
Realizáltuk. Párszor meg is csapkodtuk.
- Bassz fejbe Lola... ha ez életben van?! Akkor...- elhalkultam- Hol van Hidan?-Hadarom.
- A szobájában.
- Yanne, mintha idősebb lennél. És a kezed! - realizálja a barátnőm- ekkor felmértem őt, sokkal idősebb. Legalább öt évvel.
- Semmit se nőttél.
- Idióta.- csap tarkón
- Lola. - hallottunk egy ismerős hangot, lassított felvételbe megfordultunk
- Sasori...- suttogja Lola,
Oda rohant Sasorihoz és egy csókot nyomott az arcára.
- Na megyek az albínóhoz.
Rohantam a két fiú szobájához. Semmi sem volt feketében. Kinyitottam a ajtót. Hidan az ágyán feküdt és pengette az idejét.
- HIDAN?!?!?!?!?!
Kiakadtam, szinte kiáltottam a nevet.
- Mit vétettem megint? - áll fel lazán, és ördögien mosolygott amitől elpirultam.
- YANNE! - Kisame kiáltotta a nevem
- Itt vagyok te hal! - kiáltom vissza
- Tobi csinálja ezt!!! - lihegi
- Mi a rákot csinál Tobi? Hiszen ő meghalt. - értetlenkedett Hidan
Rá meredtünk.
- Nem rémlik? Te ölted meg Yanne. A harmadik Shinobi háborúban.
- Nem csak kettő volt? - kérdi Kisame
- Olyan furák vagytok ma... de Kiame neked máshol van dolgod! -tolja ki a Jashin a halat.
- De De...
Miután Kisame ki lett tolva Hidan az ajkaimra tapadt. Nem tudtam ezt mire vélni, ezért vissza csókoltam.
- Hidan, felteszek egy egyszerű kérdést.- szólalok meg miután elváltunk
- Mondjad Yan-chan. - éreztem a fékezhetetlen vágyat a hangjában
YOU ARE READING
𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)
FanfictionUchiha Yanne egy nagyon erős konohai ninja volt. Ugyanis "bátyjával Itachi-val megszökött klánuk kiirtása után. Az Akatsuki nevezetű bűnszervezet tagjai lesznek. Itachi tartogat pár titkot számára amit főszereplőnk nem visel el jól. Legjobb barátja...