- Így ni! Már látjuk a beváltó helyet!
Hidan kb még fél órát ott feküdt abban a körében. Kivártuk, de neki kellett hoznia a hullát. Többször próbálta elhagyni, vagy átpasszolni nekem, de sikertelen volt.
- Na látod Hidan. Mindjárt odaérünk.
- Kurva büdös.
- Azért hozod te.
Szépen néztem Hidan-ra egy olyan mondandóval, hogy "Ki ne verd a balhét basszus, mert te jársz pórul".
Be sétáltunk.
- Fúj bazdmeg.- nyögtük ki egyszerre Hidan-nal, persze el is pirultam
- Egy mosdóban van a hullaátvevő hely? Jobb helyet nem találtak?
- Maradj már csendben Hidan!
Be sétáltunk. Egy igen idős ember állt bent.
- Á Kakuzu-san. Újabb embert hozott?- ekkor rám tévedt a tekintete- Micsoda csinos hölgyemény.
- Köszönöm, de én inkább kimentem. Meg fulladok.
- Én meg azért megyek ki, mert nem akarok senkit se szét verni.- morogta Hidan az orra alatt
- Mit mondtál?- kérdem tőle barátságosan, azt tettetve, hogy nem hallottam semmit
- Nem lényeges.
- Én is el mondtam a titkomat.- állok meg a női mosdó előtt
- Nem akarom szét verni a pasast.- húzott gyorsan ki
- Várjatok meg! Nélkülem eltévedtek.Miután végeztem a dolgommal a hajamat kezdtem igazgatni. Mintha számítana, ha jól állna... Valamit hallottam kintről ezért a ház lapos tetejére teleportáltam a Kamui-val. lapulva figyeltem az eseményeket. Hidan harcol, Kakuzu meg... PÉNZT SZÁMOL BAZKI. Senki sem támadja... jobban is teszik. Veszélyesen erős a csávó.
Hidan eléggé felcseszte az agyát, mert már megrajzolta a saját körét. De ekkor.... a feje le került a testéről. Sikítani tudtam volna egy akkorási NEEEEEE-t, de mielőtt megtettem volna észhez tértem. Halhatatlan.
Le jutottam Asuma elé a Kamui-val.
- Yanne.- lepődtek meg mindannyian és hátra hőköltek
- Nicsak, félnek a törpétől?
- Kussolj Hidan, vagy a frissen visszavarrt fejed megint a földön lesz
Nagyot sóhajtottam és rám nézett.- Had szórakozzak kicsit.
Pár másodperc múlva Kotetsu kapott egy mély sebet a hasába, összeesett.
- De gyors...- elemez Shikamaru
Asuma sensei mögött álltam már.
- Sajnálom Yanne.- egy gyilkos suhintást hajtott volna végre, csak hát éppenséggel áthatolt rajtam, meglátta a Sharinganom
- Mangekyou.- motyogja
Teljes erőből belé ütöttem. Shikamaru próbált megfogni az árnyékjaival.
- Rajta Hidan. Végső csapás a Tiéd. Ennyi örömöd legyen.
- SZENT JASHIN FIGYELJ RÁM!
Eltűntem a Kamui dimenziómba. Egy könnycsepp lehullott a mellkasomra. Csak egy. Asuma-sensei-t sajnálom. Nem tudtam volna megölni...A tábortűz forró lángjai nyaldosták a fákat. Kakuzu már aludt a pokrócában Hidan még az eget bámulta.
- Fent tartottam neked egy helyet.- mutat maga mellé
- Álmodban. - feküdtem le a tűz mellé a földre
Fészkalódást hallottam, majd valaki felvett a helyemről.
- Hidan bazdmeg tegyél le!- suttogok
- Le teszlek. Mellém.- mondja kaján vigyorral a száján
- Pukkadnál meg.
Le tett, be takart, majd mellém feküdt.
- Jó éjt.
Nem válaszoltam, jelezve, hogy durcás kedvemben vagyok. Háttal voltam neki. Kezet éreztem a derekamon. Erőszakosan el taszítottam.
- Így legyen hozzád kedves az ember...
A pokróc szélére húzódott, ahogy én is. Két méter választott el tőle. Éreztem, ahogy a hasamban kavarogni kezd valami. Össze húzzam magam. Kisame-nek igaza lenne? Elmondjam neki?Nehezen aludtam el. Arra keltem, hogy Kakuzu és Hidan valamit ügyködnek a tűznél.
- Jó reggelt.- ülök fel
- Reggelt.- köszöntek vissza egyszerre
- Sütöttünk ki neked húst, mivel te nem szereted a halat.- biccentett Hidan az ételem felé ami közvetlenül mellettem volt egy tálon
- Kösz ez kedves.
Miután megettem chakra gyakorlattal kezdtem a napom. Kiválasztottam egy fát és fel sétáltam a tetejére. Szívtam egy kis friss levegőt. Nagyon jól esett, végül le teleportáltam a Kamui-val.
- Indulunk.- oltotta el a tüzet a víz elemű technikájával Kakuzu
- Rendben. Felől em mehetünk.- megindultam egy irányba, ők meg követtek- Ha engem kérdeztek rossz előérzetem van.
- Félsz valamitől?
- Félni? Én? Soha!
- Meddig gyalogolunk még?- teszi át a kaszáját Hidan a másik vállára
- Már nem sokat. Pár óra.
- Chö.
Egy elég kihalt tájon jártunk, lombtalan fák, sivatagos beütésű hely, már majdnem kiértünk.
- Istenem... megint?- sóhajt Kakuzu
- Érzitek?- nyalja meg a szája szélét Hidan
- Ó, kihívásos harc.
Kakuzu megszilárdította magát, Hidan elugrott, én a Kamuival eltűntem egy pillanatra, majd vissza tértem. Kakashi-t és a nyolcas csapatot pillantottam meg.
- Yanne.- képed el
- Nem vagyok az a beszédes fajta, szóval intézzük el gyorsan.
- Én viszont szórakozni akarok.- rontott neki Hidan Kakashi-nak
- Ilyen idiótát...- morgolódunk Kakuzu-val egyszerre
Shikamaru próbált elkapni az árnyékjaival, de hát sikertelenül. A sharingan segítségével azt meg tudom csinálni.
- Kár, hogy nincs meg az Amaterasu... Akkor már mindannyian égnének.
Kakuzu nekirontott Choji-nak. Én Ino-nak. Minél közelebb kell férkőznöm hozzá. A Genjutsummal elkaptam. A hasába rúgtam és egy szép manőverrel bele vágódott egy fába. Mikor hátra néztem Kakuzu-nak kivette az egyik szívét Kakashi. Összeesett, nem akartam, de a Kamuival mögé teleportáltam és egy irtó nagyot belé ütöttem, egyenesen Shikamaru-nak szállt. A bordái nem lehetnek jó állapotban.
- Harcképtelen.- sóhajtottam
- Hé ti!- hallottunk egy merészebb kiáltást
- Naruto...- fogom a fejem- Erősítés. Intézd el őket Kakuzu. Hidan meg hova lett? A franc essen belé. Ha ezekkel végeztünk a főhadiszálláson tali Kaki-chan.
- Inkább menj azután a féleszű után.
Kamui-val teleportáltam. Pár percig kerestem őket, de aztán meglettek, Shikamaru-nak háttal elbújtam, Hidan megláthatott volna, ha akar, de túlságosan le volt foglalva a fiú sértegetésével, végül elegem lett, leugrottam bevertem egyet Shikamaru-nak. Elkábult.
- YANNE?!?!?! MEGÖLTEM VOLNA!
A fiú zsebéből kivettem egy injekciós tűt.
- Ebbe Kakuzu vére van, jobb, hogy nem szúrtad át magad.
- Megölhetem a csávót!!!
- Idióta, ezt ne most. Menjünk vissza neki segíteni.
- Chö.
Már messzebb voltunk attól a helytől, kicsit megimbolyogtam háttal nekitámaszkodtam egy fának.
- Jól vagy?- áll elém Hidan
- Nagyon jól vagyok.- mosolyodtam el
Hátulról robbanás hallattszódott. Pár könnycsepp lehullt az arcomon. Össze szedtem magam. Itt és most elmondom Hidan-nak.
- Figyelj Hidan.- néztem rá komolyan
- Még is van valami baj?- hajol közel hozzám
Nagyot nyeltem, alig bírtam megtenni. Mindkettő kezemmel megfogtam az arcát, remegett a félelemtől. A fejét lehúztam az enyém szintjére. Összetoltam az ajkainkat. Ő el ejtette a kaszáját. Mikor vége lett a kezem még mindig fogta az arcát.
- Mi a fasz?- motyogta a számra
- Hazudtam neked múltkor. Egyáltalán nem bánt a klánom kiirtása. Négy éve beléd vagyok esve te idióta.
Most ő tolta össze az ajkainkat. Meglepődtem. Nem is kicsit.
- Yanne?- néz komolyan rám- Miért nem mondtad el?
- Másféle reakciót vártam.- morgolódtam
- Mi a faszért voltál annyira elutasító? Tegnap este például...
- Nem akartam, hogy tudd eleinte. Aztán Kisame tanácsot adott...
- Vár várj... erről mindenki tudott csak én nem?
- Nem! Sasori-nak, Deidarának és Lolának elmondtam. Kisame és Itachi tiszta véletlen folyamán jött rá
- Itachi tudja???
- Mondom, hogy véletlenül tudta meg.
- Mindegy, most nem is ez a fontos.- terült el rajta egy kaján vigyor
A fának támasztotta a kezeit és csókolni kezdett. Egyre mélyebben és mélyebben. Egyáltalán nem sietett.
- Izé, kedvellek.- mondta tipikus Hidan hangnemmel
Ekkor ismét minden lelassult. A Jashin villám gyorsan megfogott és arrébb taszított.
- Kamui! MOST!- kiabálta nekem
El akartam érni.
- Hagyj itt engem!
- Nem!- kiáltottam
- MENJ MÁR!🖤🕊
YOU ARE READING
𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)
FanfictionUchiha Yanne egy nagyon erős konohai ninja volt. Ugyanis "bátyjával Itachi-val megszökött klánuk kiirtása után. Az Akatsuki nevezetű bűnszervezet tagjai lesznek. Itachi tartogat pár titkot számára amit főszereplőnk nem visel el jól. Legjobb barátja...