Éppen az ágyamon feküdtem és gondolkoztam amikor elkapott az az érzés, hogy el kéne menni mosdóba. Oké... felkeltem a helyemről. Már reggel hét óra van és mindenki alszik, kivéve Hidant és engem. Őt nem zavarom, had csinálja a dolgait. Benyitottam a fürdőbe. Egy Itachit láttam egy szakés üveggel a földön feküdni.
- Itachi! Baka! Még felfázol te szerencsétlen!
Hiába beszéltem hozzá az ugyanott volt ahol eddig. Megnéztem a pulzusát. Él. Amit elfelejtettem mondani. Csurom vizes és nincs rajta póló. Csak egy nadrág. Végig néztem a felsőtestén. Egész jól ki van dolgozva. Miket mondok... kurva jó teste van az Uchihának... Felkaroltam fel ültettem, megtöröltem a felsőtestét, hogy ne fázzon meg. Ezek után már nyitogatta a szemeit.
- Yanne? Mi történt?
- Az történt, hogy le ittad magad a sárga földig.
- Sajnálom.
- Mit sajnálsz?
- A csókot.
- Semmi gond. Tobi volt...
- Azt sajnáltam, hogy élveztem- mosolygott én meg elpirultam- Ahogy látom te is.
- Ciki szituáció te idióta. Most pedig elviszlek a jó puha ágyikóba és kialszod a másnaposságod.
- Fáj a fejem...
- Úgy iszol... hogy tudod, hogy nem bírod az italt...
Felsegítettem, átkaroltam egyenesen a szobájáig vezettem. Kisame a fejét fogva feküdt az ágyában.
- Meghoztam a szintén másnapos társad halpofa.
- 'Tachiiiiiii!- nyújtja el és csuklik
Az Uchiha lefeküdt az ágyába.
- Megbocsátok.- mosolyogtam
- Tényleg?- kérdi
- Csak felkaptam a vizet...
Azért én is beláttam, hogy Itachi, csak jót akart. Tobi ráébresztett arra...
- Én mentem gyakorolni az új technikámat.
- Majd megnézünk.
- Csak ha jobban lettél Kisame tes.- nézek rá kedvesen
Hagytam azt a kettő másnaposat aludni. Gyorsabb tempóban átsétáltam a mi szobánkba. Tobi az asztalomra tett egy levelet, hogy elment reggelizni, hogy ne pánikoljak be ha nincs itt. Tök aranyos, én nagyon megkedveltem az új társam. Elő vettem egy nagyon jó ninja felszerelést. Valami hasonlót amit Dei szokott hordani az Aka köpenye alatt. Bár, most is hasonló van rajtam.
A nadrágot már felvettem. Egy melltartóban álltam a tükör előtt azt csatolgatva. A tükörnek háttal álltam, hogy normálisan be tudjam csatolni. Én meg konkrétan az ajtó felé voltam fordulva.
- Törpe!- jön be kopogás nélkül Hidan
Nem vette szemügyre jobban, hogy én milyen állapotban vagyok. Becsukta maga után az ajtót.
- Konan kérte hogy...- most tévedt rám a tekintete
Én a hajammal próbáltam takarni amit lehetett. Full piros volt a fejem, nemcsoda, hiszen Hidan előttem... a megtestesült helyesség.
- Hidan!- kiáltok rá nagyon nagy fáziskésés után
- Bocs törpe!- kisietett mielőtt hozzá vágtam volna valamit, becsapta az ajtót, biztos szar a szemem és azért láttam, de szerintem Hidan arcán megjelent egy kicsi pír
YOU ARE READING
𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)
FanfictionUchiha Yanne egy nagyon erős konohai ninja volt. Ugyanis "bátyjával Itachi-val megszökött klánuk kiirtása után. Az Akatsuki nevezetű bűnszervezet tagjai lesznek. Itachi tartogat pár titkot számára amit főszereplőnk nem visel el jól. Legjobb barátja...