Íme valami 2. évad szerűség.💖
Négy évvel később. Naruto Shippuden felállás.Életkorok:
Uchiha Yanne (Főszereplő): 19
Uzumaki Lola: 14 (annyi, mint én hehe) [Jó... áprilistól 15 leszek]
Deidara: 19 (idősebb Yanne-nál)
Sasori: 35
Pain: 35
Konan: 35
Hidan: 22
Kakuzu: 80+ [A vén fószer]
Itachi: 21
Kisame: 31(?)
Tobi/Obito: 32(?)A stílusom nagyon megváltozott. A fekete hajam megnövesztettem és valami fura frizurát vágattam magamnak. (Hidan szerint fura) Ami négy évvel ezelőtt történt nem emlékszem. Pontosan, ahogy mondom. Nem emlékszem semmire. Ugyanis egy kibaszott nagy emlékkiesésem volt.Az utolsó emlékem az amikor a tóba estem Hidannal. De az rég volt. Koncentráljunk a jövőre. Konan és Pain is úgy gondolta hazadugják a képüket. Két év után rendes tőlük... A kedvenc csengős fülbevalómat szoktam hordani amit Itachi-tól kaptam. Amikor felépültem kibontottam Hidan ajándékát is. Egy Jashin medál volt benne. Azóta az év óta a karácsonyok olyan... mások. Feszült a hangulat. Lolából próbáltam kihúzni pár dolgot, de azon az estén ő is elájult. Sasori azt mondta súlyos chakra hiányért. Azóta a kislányból már "nagy"lány lett. 14 éves és Akatsuki köpenyét kapta szülinapjára. Már visszaköltöztünk az eredeti főhadiszállásra. Minden hétköznapi már. Most nyár eleje van. Nagyban kint ültem a konyhán, ettem az ebédemet. Itachi és Kisame nemrég mentek el ötfarkút fogni. (Tudomásom szerint őt előbb elkapta az Akatsuki) A még akkor kapott kardom a hátamon függött a csodaszép tartójában.
- Hh. Yanneee!- nyújtja el a nevem Lola és fáradtan ledobja magát mellém
- Hogy ment az edzés?
- Fárasztóan.
- Sasori még él?
- Picit lefagyott, de él és virul. Döntetlenben állapodtunk meg.
- Yan-chan.- jön be Hidan a konyhába
Oh hát igen... Hidan... Ömm, hogy is mondjam. Talán még jobban belé estem, mint eddig voltam. Ahogy az évek teltek megférfiasodott.
- Hagylak titeket kettecskén.- suttogott, hogy csak én halljam
- Baka.- suttogok én is
- Dolgunk van!
- Neked és nekem? Dolgunk?
- Igen.- rántott fel a rámenem mellől
- A rámeeeeeeeeenem!- nyafogtam neki
- Sokkal érdekesebb vagyok, mint az a bugyuta rámen gyere már.
- Remélem jó okod van kirángatni a kajám elől.
- Konantól kikapok ha nem megyek gyógyfüvet szedni.
- Miért nem viszed Kakuzut?
- Unalmas és pénzt számol.
- DEIDARA! SASORI!- hívatja Pain magához a két fiút
Ők csak rohantak be. Sasori az évek alatt egy centit se nőtt szerintem...
Hidan békésen szedte a gyógynövényeket, én meg néztem. Amikor végzett egy résszel felállt, átkarolta a vállam.
- Na gyere törpe.
YOU ARE READING
𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)
FanfictionUchiha Yanne egy nagyon erős konohai ninja volt. Ugyanis "bátyjával Itachi-val megszökött klánuk kiirtása után. Az Akatsuki nevezetű bűnszervezet tagjai lesznek. Itachi tartogat pár titkot számára amit főszereplőnk nem visel el jól. Legjobb barátja...