Szöges kéz és Mangekyou

534 46 0
                                    

A múlt éjszaka nyugodtan aludtam el. Nem akartam Hidanékkal aludni, mert féltem, hogy meghall valami olyat, amit nem kéne.
Sasorival összenéztünk, miután Deidara elaludt. Kuncogni kezdtem. De aztán hamar bealudtam.
Csöndre keltem. Túlságosan is csönd volt. Tobi még aludt. Sasori még durmolt, Deidara ágya pedig összetúrva. Irritált a rendetlenség és összerendeztem.
- Kiüldözted?- kérdi halkan Sasori
- Mindig azt hiszem alszol. Most nem én voltam.
- Deidara-senpai elment lefürödni...- motyog Tobi
Oh igen... minden szobához van egy közös fürdő. Tisztáztam a fiúkkal, hogy mindig én megyek először fürödni.
- Hh... azt hittem megbeszéltük...
- Nem fürödni mentem, te idióta!- jön ki a fürdőből a szőke
A haját nagyon jól megcsinálta.
- Deidara a robbantáson kívül a haja megcsinálásában is jó.
- Gúnyolódj csak Yanne...
Sasori lassan felült az ágyán. Nevetni kezdett. Én egy bő hosszú nadrágban és egy hosszú ujjú pólóban aludtam. Kicsit tartok Deidarától, hogy visszavág.
- Én ki mentem kajálni.- jeleztem
Ki siettem a konyhába ami ezúttal nagy volt. A mi szobánk is akkora, hogy az egész Akatsuki elférne benne, meg Hidanék szobája is akkora... miért nem lehet összefalazni?
- De ahg!- hallom Kakuzu hangját
- Mi az Kakuzu? Problémáid adódtak?
- Perverz.- hallom a vissza választ
- Kivételesen nem arra gondoltam. De mi a gond segíthetek?
- Rossz a mikró!
- Attól, hogy nem tudod hogy működik, még jó.- sietek oda hozzá
Tipikus férfi létére csak egy nadrág volt rajta. Jó alakja van amúgy Kakuzu-nak is. De Hidané a BEST.
Az ennivalója már bent volt a mikrohullámú sütőben. Pár beállítást bütyköltem rajta.
- Tessék.- indítottam el
- Köszi szépen Yanne
- Szívesen máskor is.
Ekkor Hidan állt meg a nappaliban. Odasiettem hozzá.
- Hidan! Bocsi a tegnapiért.
- Hh... Elismerem. Erős vagy. Deal?- nyújtja a kezét
- Deal...- fogok vele kezet
Erősen megszorítottam. A következő pillanatban felsikítottam a fájdalomtól. Hidan kezére ugyanis tű félék voltak ragasztva. Az mind beleállt a kezembe. Folyt a vér a kezemből, de annyi, hogy egy poharat is megtölthetnénk vele.
- EZ aljas volt!- kiáltok rá- Kicseszettül fáj! Sőt! Kurvára fáj!
- Mi ez a sikítozás már reggel?- jön ki Kisame, aztán meglátja a rengeteg vért
- Te meg mi a retket csináltál Hidan? SASORI!
Kiáltja az alacsony vörös nevét
- Nagyon nagy geci vagy ugye tudod?-  nézek Hidan-ra
- Élvezd a törődést Yann.- mosolygott
Yann? Ez valamiféle becenév? Pirultam.
- Degenerált.- forgatja a szemeit Sasori
Kivett egy szöget a kezemből.
- Bazdmeg! Óvatosan!
- Mit balhéztok már reggel?- kérdi Konan
- Hidan szögeket állított Yanne kezébe.
Konan úgy nézet Hidanra, mint akit meg akar ölni. Pain sikeresen leállította.

Sasori rendbe tette a bal kezemet is.
- Egy hétig szó sincs edzésről!
- Sasori!
- Ha meglátom, hogy edzeni próbálsz hátra fogom kötözni a kezeid.
- Kegyetlenség! Én akkor is edzeni fogok! Nem fogok előre haladni!
- Egyet értek. Had edzen. Ha fáj neki úgyis leáll.- szól Itachi
- Értelmes mondatod is van?
- Yanne.- jön oda hozzám Pain
O-o...
- A káromkodásodból egy kicsit vegyél vissza.
Elfordult. Ment a saját dolgára.
- Nem azért káromkodom, mert menőnek tartom! Hanem azért, mert jól esik bazdmeg!
Itachi a homlokához csapta a tenyerét Hidan mosolygott Sasori like jelet mutatott Kakuzu evett Konan meg szigorú pillantással Pain-re nézett.
- Akkor te szokj le a Shinra Tensei-ről.- válaszol a kékhajú barátnőm
Kösz Konan... mosolyogtam rá. Indultam a lufikért.

Most már csak magamban hangoztattam a trágár szavak halmazát és egymás után durrantak szét a lufik. Kakuzu odajött hozzám.
- Nagyon pipa lehet rád Hidan, ha a véred is összegyűjtötte. Három kémcsőnyi véred van nála.
Nagyot nyeltem. Ennyire utálna engem? A szám megremegett. A hangom megcsuklott.
- Utál??
- Szerintem nagyon pipa rád.
A következő pillanatban szétdurrant a kezemben a lufi. Egyenesen Kakuzu és az én Arcomba. Nem káromkodtam. Még magamban sem. Egyszerűen szomorú vagyok...
- Vigyázok Kakuzu. És köszi.
Az volt az utolsó lufi amit Tobi adott. Szerintem holnap nekiállhatok a másik fokozatnak. De ahhoz pici labdák kellenek. Majd elmegyek a városba bevásárolni.
Elköszöntem Kakuzutól és mentem egyenesen a fürdőnkbe. Leültem a szőnyegre átfogtam a lábaimat. Elkezdtem könnyezni. De még véletlenül sem sírni. A lábfejemet néztem ahogy fel le mozgatom. Ez megnyugtató volt valahogy... elütöttem az időt. Aztán a három tomoés sharinganom bánatomban felébredt. Láttam a chakra áramlásomat. Most kicsikét zavartabb és a jobb kezemben fényesebb, mint akárhol.
- Bemehetek.- hallok egy hangot kívülről
Sasori az.
Letöröltem a könnyeim.
- Gyere Százorí mester.- viccelődtem
Bebújt, most magasabbnak tűnt nálam.
- Mi a baj Yanne?- kérdezte
- Semmi. Nincs bajom, csak fárasztó lufikat pukkangatni.
A szememet nézte. Sasori a szememet kémtelte. Nem tudtam előle eltitkolni, hogy szomorú vagyok.
- A szemed! Nézz a tükörbe Yanne!
Nem értettem mire céloz. Vállat rántva felálltam. Lassan kinyitottam a szemem.

Egy gyönyörű szép Mangekyou rajzolódott ki a szememben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy gyönyörű szép Mangekyou rajzolódott ki a szememben. Odakaptam.
- A Mangekyou-m.- könnyeztem ki örömömben- VÉGRE!
Sasori aggódva nézett rám.
- Ugye nem ölted meg Deidarát?- nyel nagyot
- Baka... titeket sosem tudnálak bántani.- a mosolyom lelankadt a Mangekyou-m egyre csak csillogott villogott.
- A Mangekyou-m Hidan miatt van...

𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)Where stories live. Discover now