Karácsonyi vásár

504 43 0
                                    

- Dei. Nálad van a könyv?- kérdezem még mindig belé kapaszkodva

- Naná.- mutatja fel

- Sikerrel jártunk. Amúgy nem akarsz leszállni a földre?

- Tényleg, úgy szebb a karácsonyi vásár.

- Karácsonyi vásár?

- Iwagakuréban egy bevett szokás... Gondolom itt is lehet.

Elkezdett esni a hó. Gyönyörű látvány, nem végre az a szürke eső koptatja a járdákat, hanem a hó. Reggelre akár térdig is érhet.

- Gyönyörű.- motyogom Deidarának

- Az.- mosolyodik el

Leszálltunk az agyagmadaráról és körbenéztünk. Gyönyörűen minden ki van világítva. A legszebb hónap a tél... Az Aka köpenyünk rajtunk volt. Itt az emberek tisztelnek és köszönnek.

- Ohayo!- köszön ránk egy lány

Alig lehet tíz.

- Szia kislány! Mit szeretnél?

- Hagyjad Yanne. Menjünk.

Nem is figyeltem Deidarára.

Egy kis aranyos lány állt előttünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy kis aranyos lány állt előttünk. Tele volt kötözésekkel, szemei egy Hyuga-éra emlékeztettek. De ez a lány nem abba a klánba tartozik, kis pöttöm fehér hajjal és vörös arccal. Alul öltözve ebben a hidegben.

- Mond csak. Vannak szüleid?

A kislány sírni kezdett.

- Jó na. Ezt nemnek veszem. Figyelj nagyon fázhatsz. Elviszünk.

- Nem!- csap tarkón finoman Deidara

A lány megszeppent és a szöszke felé tartotta a kezét.

- Nem bánthatod!- motyog

Dei-nek a lábai kezdtek megfagyni.

- Oi-oi-oi! állj le kislány!- tiltakozott Deidara

- Figyelj. Ez csak egy baráti tockos volt.- mosolyogtam- Nem fájt. Engedd el.

A kislány bólintott.

- Hány éves vagy?- fogom meg a kezét

- Tíz.

Megvártuk míg a kislány kiolvasztja teljesen Deidarát. Ha nem fogom meg a művelet után összeesik... Felvettem. A kezeimben elaludt. Ugráltunk házról házra a rejtekhelyig. Mivel már késő volt mindenki lefeküdt pihenni. Gondolom én. Lassan belopództunk a szobánkba. Levettem a kislányról a pulcsiját. Lefektettem az ágyamra és betakartam.

- Új lakótársunk van?- visít Tobi

- Kussolj!- rivallunk rá Deidarával

- Ha Sasori felébred nekünk annyi te idióta! Elfelejtetted?- folytatja Deidara

𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)Where stories live. Discover now