Kisame Samehadával chakrát adott Lolának. Nagyon aggódtam érte. Én nekem is eleredtek a könnyeim... Sasori az egyik legjobb barátom volt. Szomorúságomban Deidarát öleltem. A Mangekyoum előjött. Ilyenkor automatikuson megjelenik.
Hajnali HÁROM és még nem alszok. Az egész Akatsuki rejtekhely feketében pompázik.
- Hát itt meg mi a fasz történt?- hallom Hidan hangját
Kifutottam a szobából. Könnyes szemekkel Hidan felé futottam. Kakuzu fogta a két farkú Jinchuriki-jét. Felugrottam a Jashin-ra és amilyen szorosan lehetett sírva át öleltem. Ő leejtette a kaszáját. Halkan sírtam a vállán, fejemet a fejének támasztottam oldalról. A lábamat a derekán összekulcsoltam.
- Mi a szar? Yanne?! Ilyen váratlanul ne ugorj! Sőt egyáltalán mi történt? Ne is...
Itt elhallgatott.
- Sasori meghalt.- sírom a nyakába
- Hogy mi?- horkan fel Kakuzu
Éreztem, hogy Hidan keze remegni kezdett ezért a saját lábamra álltam és úgy öleltem. Fogaimat összeszorítottam.
- Jól van törpe semmi baj.- a hátamat megsimította
Melegség árasztott el. Bele is bizseregtem.
- Istenem... nem lehet halkan megjönni...- sétál ki Pain
Látta, ahogy Hidant ölelve kieresztem a bánatom, pár másodpercig csend volt.
- Itt a kétfarkú.- dobta le a lányt Kakuzu
- Két nap múlva kiszívjuk. Mindenki megérdemli a pihenést.- hozta a döntést- Főleg Lola, igaz Yanne?- címezi nekem a kérdést
- Igaz.- töröltem le a könnyeim és a "majdnem" átlagos Uchiha arckifejezéssel néztem
- Egek de gyorsan tudsz flegmába váltani...
- Hidan, ebben mi volt "flegma"?
- Az arckifejezésedre gondoltam törpe.
- Chö...
- Ti pár nap múlva mentek a kilencfarkúért.- mutat a kettő frissen jövőre
- Nem mehetnék én Lolával?- nyűgösködöm- Akcióra vágyom.
- Csak bosszúra. Nem engedem, hogy mészárlás legyen belőle. Végén a Jinchuriki-t is kinyírod.
- Istenem... Ne most menjenek! Most jöttek haza! Pihenniük kell. Deidarának meg vissza kell varrni a karjait.
- Vissza varrni a karjait?- húz magához Hidan
- Izé izé, ne!
Kakuzu elment a szobájukba, úgy ahogy volt ledőlt és aludt, ezt onnan tudom, mert Hidan hangosan kommentálta, majd kijött a nappaliba.
- Te, váratlanul sírva kirohansz hozzánk és a nyakamba ugrasz, utána amikor elengedlek még ölelsz. De én nem húzhatlak magamhoz?
- Nem.
- Ugyan már Yanne.- leült mellém és át karolt- Sajnálom, részvétem.
Az alsó ajkaimba haraptam. Bólogattam. Maga mellé húzott. Vonakodva engedtem.
- Na ugye. Nem fáj.
- Chö.
- Vagy.- szól a perverz hangján- Csináljam úgy hogy fájjon?
Felnéztem rá.
- Kurvára perverz vagy.
- Te is, mert fogod az adást.- vág nagyon perverz képet
YOU ARE READING
𝕍𝕖́𝕣𝕓𝕖𝕝𝕚 𝔸𝕜𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚𝕤 (𝔹𝔼𝔽𝔼𝕁𝔼ℤ𝔼𝕋𝕋)
FanfictionUchiha Yanne egy nagyon erős konohai ninja volt. Ugyanis "bátyjával Itachi-val megszökött klánuk kiirtása után. Az Akatsuki nevezetű bűnszervezet tagjai lesznek. Itachi tartogat pár titkot számára amit főszereplőnk nem visel el jól. Legjobb barátja...