Merhaba. Umarım çok bekletmemişimdir. Her zamanki gibi kısa bir bölüm oldu ama idare edin.
Bu bölüme bol bol Hermione & Tom diyaloğu koydum bu yüzden güzel bir yorum sayısı istiyorum.
İyi okumalar.
Muah ( ˘ ³˘)
Konseyde bulunan tüm ölüm yiyenler bir masaya toplanmıştı. Bellatrix ve Lucius karşımda oturmuş gergince bu ani toplanmanın nedenini tartışıyorlardı.
Yaklaşık yarım saat önce küreyi incelerken aşağıdan gelen gürültüyü duyup aşağıya indim.
Şimdi ise
Buradaydım işte.
Kapıdan içeri yavaş bir bir şekilde giren Tom Riddle herkesi susturmaya yetecek bir ciddiyetle masaya ilerledi. Ardından Nagini'nin geldiğini görünce şaşırmadım.
Tom ellerini masaya yasladı. Gözleri beni arar gibi masada dolaştı. Beni bulduğunda yüzü biraz gevşesede eski haline dönmesi uzun sürmedi.
-"Emma Holland adındaki kişiyi çevrede gören oldu mu?"
Emma beni kaçıran kadın mıydı? Ah evet öyleydi.
Masadaki herkes başını iki yana sallarken Lucius boğazını temizledi.
-"Ben bir iksir dükkanına girerken yan taraftaki iksir dükkanında oturuyordu. Beni görünce hemen cisimlendi Lord'um."
Tom'un çenesinin sinirden kasıldığını anladığımda o kadına cidden kinlenmiş olduğunu farkettim. Kafamdaki düşüncelerden kurtulup Tom'a baktığımda onun da bana baktığını gördüm. Çok geçmeden gözlerini benden çekti.
-"Çıkın."
Masada bulunan tüm insanlar odadan çıkıp gittiklerinde bende ayağa kalkmak için hareketlendim.
-"Sen otur Granger."
Lafını bitirip yanıma yaklaştı ve beni omzumdan hafifçe ittirerek sandalyeye oturttu.
-"Edindiğim bilgilere göre Emma seni tekrar kaçırmak için plan yapıyor. Gözümün önünde duracaksın Granger. Bahçeden dışarı çıkman yasak. Ayrıca cisimlenmende yasak."
Beynimi işgal eden soruları susturup konuştum.
-"Hâlâ yakalayamadınız mı Lord'um?"
Sanki Emma'yı yakalayamaması onun gururuna dokunuyormuş gibi çenesini sıktı. O kadın niye bu kadar önemliydi Tom için? Harry'nin anlattığı kadarıyla Tom hortkulukların bilgisini Slughorn ve Emma'dan almıştı. Şimdi ise Slughorn umrunda değildi ama Emma'yı öldürmek için elinden geleni yapıyordu. Hani bilgileri almak için Emma'nın sevgilisini, bebeğini ve ailesini öldürmüştü? O zaman niye Slughorn'dan bilgi almak için hiçbir şey yapmamıştı?
Emma'nın bana anlattığı şeyler ya yanlıştı ya da eksikti.
Sorumun yanıtı çok gecikmedi.
-"Hayır."
Bunu söyleyip odadan çıkacakken son anda konuştum.
-"Hâlâ sizin odanızda kalmaya devam mı edeceğim?"
-"Evet."
❥❥
Odaya gelmiş oturuyordum. Aslında şu sıralar artık bir şeylere başlamak istiyordum. En azından Tom'un şuan hortkulukları yapıp yapmadığını öğrensem yeterdi. Belkide çoktan bitirmişti bile. Bitirdiyse niye o canavara dönüşmemişti? Acaba dönüşmesi zaman mı alıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect (Tomione)
FanficHermione Granger arkadaşlarının ölmesini engellemek için geçmişe dönüp Lord Voldemort'u bir şekilde durdurmayı kafasına koyar. Tom Riddle&Hermione Granger