Yorum yapın arkadaşlar üzüyorsunuz beni. Hadi bakalım bölüm çok kısa ama siz bol bol yorum yapın.
İyi okumalar 💙
Muah
Sirius yanımıza gelip Lily'e kızgın bir şekilde baktı.
-"Kibar ol Lily." James ve Remus'da kafalarını salladılar. En azından onlardan tepki almadığım için mutluydum. Sirius bana döndü ve gülümsedi.
-"Tanışmadık. Ben Sirius,sana hesap soran Lily, şuradaki Lily'nin eşi James ve buda Remus."
İsimlerini sayarken dolan gözlerim hepsinin kaşlarını çatmasına sebep olmuştu. Ağzımdan buruk bir şekilde çıkan kelimeleye engel olamamıştım.-"Biliyorum." Bu onları daha da şaşırtınca gelecekten geldiğimi bildiklerini ama detaylara sahip olmadıklarını anladım.
James kafasını kaşıdı ve konuştu.-"Sanırım bilmediğimiz çok şey var çocuklar hadi bir banka oturalım."
Diğerleri de bunu onayladı ve gidip hepimiz karşılıklı bankalara oturduk. Lily ve James karşı bankta,Sirius ve Remus benim yanımda oturuyordu. Hepsinin gözlerinden merak okunuyordu. İlk konuşan Remus oldu.
-"Her şeyi en başından anlatmak ister misin?"
Ah evet hadi yalanlarımı sıra sıra dizmeye başlayayım.
-"Gelecekten geliyorum. Bu benim görevim. Size bir açıklama yapmak zorunda değilim. Sadece bu görevin Sihir Bakanlığı onaylı olduğunu bilin yeter."
Dumledore'da olayların detayını bilmiyordu. Şuan ben burakdayken, gelecekte klonum vardı ve ben normalde ne yapıyorsam onu yapıyordu. Büyük ihtimalle herkes şuan normal yaşamına devam ediyordu.
Lily tek kaşını kaldırıp konuşmaya başladı.
-"Peki kimin tarafındasın?"
Cidden Harry'nin annesi olduğu için Lily'e çok saygım ve sevgim vardı ama bu tavırları içimdeki sevgiyi azaltıyordu.
-"Dumledore onaylı dediğime göre? Ayrıca benden daha fazla bilgi istemeyin. Bu bir görev. Ve ben bana söyleneni yapıyorum."
Onlara böyle davranıyordum çünkü bu konuştuklarımı Dumledore'a anlatacaklardı ve ben bu görevi tek başıma yapmak istiyordum. Banktan kalktım ve hepsine bir baktım.
-"Tanıştığıma memnun oldum. Bir daha beni böyle abuk subuk çağırmayın. Gelirken buraya geleceğimi hiçbir ölüm yiyen farketmesin diye canım çıktı. Bir şey diyecekseniz de şifreli mektup yollayın."
Hepsi onayladı ve Sirius ayağa kalktı. Elimi sıkıp beni kendine çekip hafifçe sarıldığında kibarlığından hiçbir şey kaybetmediğini anladım.
Benden ayrıldı ve gülümsedi.-"Bize güvenebilirsin. Eğer o somurtkanların ararsında sıkılırsan buraya gel. Hepimiz aynı evde yaşıyoruz ve seni ağırlamaktan mutluluk duyarız."
Kibarca gülümsedim ve diğerlerine baktım. James ve Remus dostça,Lily soğuk ve sinirli bakıyordu. Cebime bir kağıt sıkıştırdığında söylediği evin adresi olduğunu anladım.
-"Şimdi gitmek zorundayım. Umarım tekrar görüşebiliriz."
Hepsi kafasını salladığında odama cisimlendim.
Günün tüm yorgunluğuyla kendimi yatağa bıraktım ve uyumaya başladım.
Arkadaşlar hemen kısacık bir bölüm yayınlamak istedim içimden geldi. Merak etmeyin diğer bölüm üç dört güne gelir. Görüşürüz.
-Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen❤️-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect (Tomione)
FanfictionHermione Granger arkadaşlarının ölmesini engellemek için geçmişe dönüp Lord Voldemort'u bir şekilde durdurmayı kafasına koyar. Tom Riddle&Hermione Granger