MULTİ LÖŞĞKÇJBDİXNSKDSĞLÖĞSÇKKSXNKSĞŞÇKDNKXNSKXÖJSJĞLŞÖWOXNKXKDKXNSĞÇSĞVSĞSLMMKXNSKXNSKNXKWNCKSNXKSNXKOSKDOSJŞÇKÖLPOİEİDOEOOTPOTROLÖSKŞĞÇKDNKĞŞÇĞDKDJDKSNCKSMCLDMLÖAHŞGSİNXKSÇŞKDNXKNDKCM.
Öhüm iyi okumalar.
Harry karşımda düşünceli bir biçimde otururken ne yapmam gerektiğini kafamda tartıyordum. Tüm Hogwarts öğrencileri olarak hepimiz farkındaydık ki büyük savaşa çok kalmamıştı. Büyük ihtimalle en fazla altı ayımız kalmıştı. Harry her gece kan ter içinde uyanıyordu. Hogwarts'daki gergin hava ise elle tutulur biçimdeydi. Ron zaten son zamanlarda o kadar korkuyordu ki gece Harry ile bile yatmak istemişti. Tabii Harry'de kabul etmeyince araları bozuldu. Ama çok değil hâlâ konuşuyorlar.
Ben mi? Şey benim aklımda delicesine tehlikeli ama başarabilirsem tüm büyücülük dünyasını kurtarabilecek bir fikir var. Zaman makinası ile geçmişe dönüp Voldemort'u bir şekilde engellemek. Nasıl olacağını bende bilmiyorum ama Voldemort'un hareketlerine göre yapacağım planı şekillendireceğim.
Akşam yemeği vakti gelmişti bu yüzden Harry'nin omuzlarını pat patladım bana bakması için. Harry irkilerek bana döndüğünde konuştum.
-"Hadi Harry yemeği kaçırırsak bu gece midemizin gurultusundan uyuyamayacağız!"
-"Haklısın hadi inelim. Ron nerede?"
-"Bilmiyorum umarım başına bir bela açmamıştır."
-"Unutma Herm burada bela peşini bırakmayan kişi benim. Ron büyük ihtimalle açlığından hemen inmiştir."
İkimizde kıkırdadık. Harry'yi uzun zaman sonra ilk defa gülerken görüyordum. Gördüğü kabuslar ve duyduğu sesler onu çok etkiliyordu. Haklıydı tabiki. Her gece dehşet verici bir kabus gördüğünüzü düşünün. Üstüne üstlük günde bir kaç defa Voldemort'un zihninize girip korkunç şeyler fısıldadadığını düşünün. Ürpertici değil mi?
İkiside yemek salonuna indiklerinde Hermione her gün olduğu gibi salonun şatafatlı görüntüsünden etkilenmişti. Leziz yemekler için orada yerine oturmuş Ron'u gördüğünde sırıttı.
-"Bizim kaçak aç fare buradaymış Potter."
İkiside birbirine bakıp güldü. Gerçekten Ron şapşal bazen sinir bozucuydu ama Harry ve Hermione onunla arkadaş oldukları için pişman değillerdi. Hadi ama şapşal kızıl ve en önemlisi aç bir fare ile arkadaş olmak ikisini çok mutlu ediyordu. Aralarında bazen tatsızlıklar oluyordu ama onlar inanılmaz üçlüydü.
Ron'un yanına vardıklarında Ron ağzındakileri bitirmeden konuştu.
-"Noyo no kodor goç koldonoz."
-"Aceleci olan sensin Ron daha akşam yemeği saati başlayalı iki dakika olmadı."
Ron omuzlarını kaldırıp indirdi. Bu sanırım 'ne yapabilirim ama açım' demekti. Hermione gülümsedi ve Harry ile birlikte Ron'a yemekte eşlik etmeye başladılar.
Yemek yerken Hermione ise planı kafasında detaylıca kurmuştu. Ters gidebilecek şeyler olma ihtimalinide göz önünde bırakarak bir sürü b planı yapmıştı. Sonuçta karşısına çıkacağı kişi Lord Voldemort'tu Dünya'nın en güçlü büyücüsü. Voldemort'un zekasıda çok kuvvetli diye düşünüp bunuda göz önünde bulundurdu karamel renginde saçlara sahip kız.
Aslında altı ay kısa bir süre değildi ama Voldemort'un güvenini kazanıp ona yaklaşmak onunla arkadaş olmak kolay olmayacaktı. Bu yüzden altı ay ona çok az bile gelebilirdi.
Kızın aklını kurcalayan bir şey daha vardı. Lord Voldemort 22 yaşlarındayken nasıl görünüyordu. Acaba o burunsuz soluk tenli adam gençken de o kadar çirkin miydi diye aklından geçirdi Herm. Sonra bu düşündüğüne güldü Hermione. O adam nasıl yakışıklı karizmatik biri olabilirdi ki. İmkanı yoktu. Hermione bu düşüncelerle kendini yatakhaneye attı. Sanırım en merak ettiği şeylerden biri buydu. Genç Voldemort yani Tom Riddle nasıl görünüyor.
Selam!Çok uzun bir bölüm yazamadım çünkü üşendim açıkçası löşkmçşkosnxksm. Neyse konumuza dönelim. Aslında hiç Tomione shiplemiyordum ama sonra fanficlere baktığımda hoşuma gitti.
Bir şey daha eklemek istiyorum bu bir alternatif evren yani Harry Potter kitabıyla kesişen yerleri olabilir. Alternatif evrenlerde yazarın kendi yazdığı şekilde kabul edilir. Bana birinin gelipte "Kitapta böyle değil." Tarzında bir cümle söylediğini duyarsan fena sinirlenirim.
-Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen❤️-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect (Tomione)
FanfictionHermione Granger arkadaşlarının ölmesini engellemek için geçmişe dönüp Lord Voldemort'u bir şekilde durdurmayı kafasına koyar. Tom Riddle&Hermione Granger