Heyy lieve lezerss,
Hier ben ik dan eindelijk. Terug van weg geweest. Heb echt geen goed excuus, ik was gwn vergeten dat ik aan het schrijven was. Owh en voor ik het vergeet nog de beste wensen.
Liefsss meee
Pov. Sophie
De volgende ochtend kwam er een gare wachter en die gaf me een prik met wolfsbane. Helemaal k*t, maar ik kon er niets aan doen, want ik werd soort van vastgebonden. Nu zit ik alleen en ik heb echt hongerrrr. "Yoooo billenlikerrr, wanneer komt me etuhh??" "Kun je alsjeblieft je grote moffel houden? Ik wordt echt gek van je!" "Awhhh dat is zoo sweet of you to say. Luv you to boobobear." "Waarom moet jij altijd zo sarcastisch zijn? Het is echt irritant. Het is alsof je niet normaal een gesprek kan voeren zonder dat je sarcastisch reageert. Het is hinderlijk." "I know right. Maar toch willen mensen mij hebben en jij staat hier mij te bekijke, omdat ik zo belangrijk ben:)" "Pas maar op hoor dametje, want ik kan je zo alle hoekjes van de kamer laten zien." "Awhh wat lief een rondleiding. Is het wel gratis en heb je dan ook zn paraplutje of iets zodat ik je kan herkenne? Het is hier namelijk zooooo groot en druk." "Haha wat grappig, maar toeval ik wel. Ik neem dan wel een knoppel mee." "Oehhh spannend. Ik heb zo het gevoel dat je het spelletje begint te begrijpe. Je iq is toch wel hoger dan het aantal hersencellen van je." "Ik ben er helemaal klaar mee. Later sukkel. Ik ga denk ik genieten van mijn 3 gangen menu." "Dat is oneerlijk, ik heb honger en jij zit hier op te scheppen met je 3 gangen menu." "Jammer babe, volgende keer beter;)" Ughhh dat is echt het top punt van gemeen zijn! Maar okee. Ik ben zo in mijn gedachtes dat ik niet door had, dat hij vertrokken was. "Yoooo sophieee, wakey wakey. Het is tijd om ons plan te bespreken." "Heeey ik was helemaal niet aan het dromen en dat weet je Lucy. Je weet dat ik dat niet leuk vindt als je dat zegt." "Okeyy baby, maar nu moet jij je effe concentreren. We moeten hier uitkomen, want ik heb een erg slecht gevoel over het plan van de rogue's." "Uhmm weet je dan wat het is?" "Are you stupid or just acting stupid?" "Definitely the first one." "Af en toe Sophie, wil ik echt een ander persoon. Dit is echt een hel om jouw innerwolf te zijn." "Heyy weet je wat zwaar is? Jij in mijn hoofd. Je kan me alleen nog maar afzeiken. Nee dat is leuk." "Okeee. Jeezzz ga gelijk huilen in een hoek." "Zou in graag willen, maar de bewaker van net moet mij nog een rondleiding geven." "Haha zo leuk ben jij. Oke terug naar het plan." "I know righttt. Okeey alleen omdat je het zooo lief vraagt. Wat is je plan?" "Mijn plan? We zouden het samen bedenken." "Owhh echt? Ik ben er niet bij met mijn hoofd. Ik mis iets ofzo. Maar ik weet niet wat en ik slaap so slechtt." "Je mist onze mate. But so do I. Dus als we even snel een plan bedenken om hier uit tekomen, zou dat fijn zijn." "Ik mis hem niet, hij is een eikel. Okee ik heb echt een goed plan. Waarom laten we niet de maangodin mijn lichaam over nemen. Dan zijn we binnen no time thuis." "Wowww rutig aan jij. Misschien is het slim als jij gwn gaaf slapen. Jij praat echt onzin." "Maar ik heb nog niets gegeten en ik heb echt heeeeeeel veeeeelll hongerrr." "Okeee ik weet het, we hebben nog niets gegeten. Maar misschien helpt het als je gaat slapen." "Maar ik ben net wakker." "Je zei toch dat je te weinig slaapt, ik zeg pak je kans en slaap tot je rijk bent." "Okee dan doe ik dat." "Ik ga proberen contact te zoeken met iemand van thuis. Slaap lekker." "Awhh zo lief van je. Luvv you." "Je weet niet wat je zegt Sophie, maar luv yoo too." "Dat weet ik wel Lucy. En succes met het zoeken van contact." Ik val al snel ik dromeland. Ik droom over spekjes en macie. Al het eten wat ik lekker vind. Helaas werd ik wakker gemaakt door een hele lelijke stem. De hoofd van de rogue's staat voor me cel. "Op staan oh zo mooie Luna." En ik zal je een ding vertellen als er meer dan dit aantal sarcasme in een zin past vind ik het erg knap, want damnn, zelfs ik kan dit niet. "Wat moet je!" "Mee komen!" "Oke" "nu!" "Is over een uurtje ook goed. Dat komt mij beter uit, want ik Ik heb het zooo druk. MET ALLES WAT TE DOEN IS IN EEN CEL!" "Damnn girll, je hoeft niet zo te schreeuwen! Ik heb je niets aangedaan. Je leeft nog hoor." "Niets aan gedaan? Niets aan? Owhh nee zeker niet, je hebt helemaal gelijk. Want ik ben zelf ik deze cel gestapt en opgesloten. Spuit me zelf vol met wolfsbane. Toch, want wie doet dat niet?" Wowww ik denk dat ik erg hongerig ben. Hij kijkt me so dom aan en hij irriteert mij er zo mee. "Kan je ergens anders naar kijke?" "Nee." Uhmm okee dat was snel. "Nu mee komen de Alpha wacht op je." "Wat moet hij nou weer?" "Wacht maar af." Hij lacht het dan af met zn evil lachje. Echt heel eng, nog een beetje onweer en je bent klaar. Hij loopt de cel in en bindt mijn polsen vast, maar dan echt strak. "Nog strakker, je kunt het." "Kun je niet voor 5 min je bek dicht houden. Je bent en doet irritant. En het kan niet strakker." "Goh vind je het raar. Me handen vallen er bijna vanaf af." "Oke bek houden en mee lopen!" "Wow moodswings in the houseee." Op weg naar de alpha, komen we langs een keuken. Owhh nee ik heb zooooo veel honger. Kan ik denk je los komen? Whaha, nee natuurlijk niet. Deze man voor me heeft het zo strak gedaan, dat me handen nog net niet zwart zijn. Door te weinig bloed. Deze man sleurt me letterlijk het hele packhouse door. Lijk wtf ik kan ook gwn lopen, maar dan moet je wel minder snel lopen. Ik ken me zelf, ik zou zo hard donderen. Dag al mijn tanden over de hele vloer verspreid zouden liggen. Okeeee terug naar de situatie. We komen bij de deur uit, die leid naar het kantoor van de Alpha. De man klopt netjes aan. We horen en laag gebrom. Wie de leider van de rogue's ook mag zijn, ik weet echt niet zijn naam, maar zijn hoofd schreeuwd ronald. Daarom noemen wij hem ronald. Dus ronald duwt de grote deuren die naar de kantoor leiden open. En daar zit hij dan, de man die in 1 keer mijn vrijheid afpakte en mij wegsleurde van mijn pack. We kijken elkaar recht in de ogen aan.
1173 woorden
Hey lieve lezers. Zoals ik daar boven al schreef, spijt het mij heel erg dat het zo lang duurde voor her verder schrijven van het boek. Ik schrijf hooftstukken per periode. Vandaar dat ik geen vaste dagen heb. Ik vind het te leuk, dus als ik iets heb geschreven wil ik het gelijk delen😇. Ik weet nog totaal niet hoe mijn jaar er uit gaat zien, dus kan ik niet beloven dat ik heel actief ga zijn met schrijven. Ga het zeker proberen😇. Owhh ja we hebben gwn meer dan 3k readerss🤯. Thanks you guyssss. Luvv you all and take care❤️
Liefs meee xxx
JE LEEST
Another classic story
WerewolfJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...