7.

648 21 8
                                    

Pov. Sophie
Het geprek met de directeur was echt heel oneerlijk gegaan. Ik heb kantinedienst en blokrooster en die barbie's hoeven alleen maar na te blijven 1 middag. En nog steeds zijn ze boos, terwijl ik een hele week om 8 uu moet melden tot half 6, want dan sluit de school. Onzin toch!! Ik heb nu echt even frissen lucht nodig. "Lucy ben je er mee eens?" "Hell yeah" "Dan blijven we daar ook gelijk slapen." "Dat vind ik een goed idee. Ik wist niet dat jij was." "Ik zit vol met verassingen, goed he? Mag je me nu wel?" "Misschien, je moet me nog even de tijd geven om dit allemaal te verwerken, morgen krijg jij je antwoord. Als ik het niet vergeet." "Nou laten we gaan dan. Alles wat we nodig hebben voor een nacht, ligt al in het huisje. Dus we kunnen gelijk gaan. "We moeten dus wel een half uur gaan rennen. We moeten even een stuk normaal, maar daarna kun je sneller rennen. In het bos gaan we in weerwolven vorm, maar dan moet je wel echt uitkijken voor andere wolven. Berepen!" "Ja, mama. Nog andere wensen?" "Ja, niets geks doen." "Dat kan ik niet beloven." "Dan weet ik niet of ik je de leiding kan geven." "Oke, ik zal me gedragen. Nou goed?" "Ja, helemaal." Daarna hoor ik niets meer, ze heeft het gewoon afgesloten. Tssss, ik hoor de eerste te zijn die de mindlink afsluit. Ughh zo hatelijk. Als ik klaar ben met de spullen pakken, loop ik naar de deur uit. Als ik joggend de stad uit bent, zet ik het op rennend. Gellukig is het grooste stuk onder weg bos. Dus kan ik wolven vorm rennne. Als ik aan de rand van het bos kom, geef ik Lucy de leiding. Je hoort botten kragen en kleding scheuren. Als Lucy het op rennen zet, lijkt het of dat ik zweef. Als die bomen die voorbij gaan. Het is eht magisch. Terwijl ik helemaal in gedachtes zit, vergeet ik helemaal op te letten. Tot ik Lucy in mijn hoofd hoor. "JIJ SUKKEL. JIJ MOET ER WEL MET JE HOOFD ER BIJ BLIJVEN, ZODAT JIJ ME KAN WAARSCHUWEN ALS WE OVER EEN GRENS GAAN, VAN EEN ANDERE ROEDEL. DOOR JOU ZITTEN WE IN DE PROBLEMEN." "rustig Lucy, aangezien ze er nog niet zijn, hebben we nog een kans om te ontsnappen." "Als er iets ergs gebeurt, don't blame me for it!" "Dat zou ik nooit doen, als het niegt terecht zou zijn. Maar de vorige keer werkte jij ons in de nesten en verdween gewoon. Dat is een heel ander verhaal. Misschien zijn we wel op het territorium van Aiden. Je weet maar nooit." "En als het dat nou was, wat dan. Dat maakt de senaio niet minder goed ofzo." "Maar je gaat hem dan wel in wolven vorm zien. Dat wilde je toch zien." "Dat maakt het inderdaat minder erg." "Maar laten we maar wel proberen te ontsnappen, ze mogen niet weten dat er een witte wolf bestaat." "Anders zijn we binnen de korste keren dood, jajaajajajjajjajajajajjajaaaaajajajahhhhhhhhh, dat weet ik. DAt zeg je altijd." "Wist je dat de meetse weerwolven meer meten dan het persoon zelf. EN ik zouhet zeker bij jou verwachten." "Waarom dan?" "Ben je dom ofzo?" "Nee, maar ik snap niet wat jij nu allemaal zegt." "Omdat jij de dochter van de maangodin bent, misschien zou jij dan veel van haar hebben, maar jij betn totaal het tegen overgestelde van haar." "Misschien ben ik dan met jou op gescheept, jij bent mijn moeder, alleen in mensen vorm. Dat is waarrom we samen zijn." "Ughhh, kon ze niet iemand anders zoeken, als oppas voor jou Lucy?" "Nou niet zo onaardig en nee ze had niemand anders kunnen vinden, anders had ze het al gedaan." "Misschien was ik wel nummer 1 als optie als oppas, voor jou. Dat weet je nooit. Ik ben al zo volwassen." "Oke stop maar met die onzin. Jij weet net als ik, dat je nog steeds van Dora houdt." "Dat is niet waar!" "Waarom dan zo vel?" "Gewoon!" Met dat gezegd, sluit ik de link. Ik neem de controle weer over. ALs ik een tak hoor kraken, sprint ik weg. Die lucy heeft me opgehouden en dan mij de schuld geven. Oke Sophie blijven, dan kan je ze nog voor blijven. en hopen, dat de Alpha niet mee is gegaan. Als ik bijna over de grens ben, word ik gevloerd. Kuttttt!!!!! Ik zit dieo in de nesten. Als ik snel wil opstaan, word ik terug geduwd door een wachter. "Dat had je niet gedacht he? witte wolf!?" "Ja ik ben een witte wolf en wat ben jij dan?" "Ik ben de Beta van deze roedel." "En welke roedel is de pineut?" "Zo sla je geen toon, Rogue. Maar ik ben de beta van de roedel Dark Blood." Zo die heeft een grote ego zeg. "Sooooo ego is niet te stoppen! Wacht is dat niet de een na grooste roedel van de wereld?"
"Nee, we zijn de grooste geworden. Dat zijn we al ongeveer een week. Waar woon jij? Onder een steen?" "Ja zo iets." "Nou ik heb genoeg van jou." Na dat hij dat gezegd heeft, worden zijn ogen wazig. Ohh ja ga lekker mind linken met de Alpha, waarom ook niet? Als ik een harde winvlaag langs voel gaaan, krijg ik rilingen over rmij rug. Ik hoor ook een paar vage woorden. Witte wolf, doden, gevaar. Is dat wat er gezegd word in de link? Het kan niet zo zijn, toch of wel. De link werd gemaakt naar de Alpha en niet naar mij, dus hoe kan ik het horen? "Uhmm, ik zou mij maar niet vermoorden. Ik kan veel voor jullie betekenen." "Waarom zou jij dat zeggen?" "Je vraagt je niet af hoe ik weet dat je ingedachten was om mij te vermoorden?" "Nehh, moet waarschijnlijk door je witte wolven kant zijn." "Maar op de vraag waarom ik dat zou zeggen, omdat ik niet in de kereken wil belanden of dood wil." "Begrijpelijk." "Maar wat gaan jullie doen?" "waarom ren je eigenlijk niet weg? Je bent nog in wolven vorm, dusss. Ik was al lang weggerend." "Omdat ik in mijn eentje ben en geen zin heb in een gevecht, anders kan ik mijn wolf niet meer in bedwang houden. Dan wilt ze alles slopen, wat los en vast zit." "Ik dacht dat witte wolven snel waren." "Dat zijn ze ook, maar ik ben niet super snle voor een witte wolf, er zijn snellere dna dit. Ik heb niet echt de tijd gehad om weer in vorm te komen, dus ik ben wat langzamer dan normaal." "Smoesje, smoejes en nog eens smoejes." "Dan denk jij dat maar. Maar als ik met jullie mee ga, dan zal ik ontsnappen voor jullie ogen. Dan kan je zien hoe snel ik kan zijn." "Afgesproken." "Oke, dat betekend ook dat jullie mij niet mogen doden, anders kan ik het niet na komen." "Daar ga ik niet ovet. Dan moet je bij de Alpha zijn." "Hoo, jij bent de beste vriend van hem, jij kan hem heus wel overhalen. Want als je dat niet kan, dan ben je een slechte vriend en verdien je niet de naam Beta." "Soo, deze rogue heeft wel een hele grote mond he." "Hooo, daar ga jij de fout in. Ik ben geen rogue...." "Nee, als jij geen rogue bent, dan ben ik de prins van dromenland." "Eindelijk, ik wilde altijd al weten wie de koning was van dromenland. Maar dat ik gewoon voor hem sta, wow. Maar ik ben geen rogue, maar een loner wolf." "Dat is precies het zelfde." "Neeeehhhhh, dat is het niet. Ik heb precies het zelfde met iemand anders. Wie was het ookal weer? Ohh ja het was Aiden." "HET IS ALPHA AIDEN VOOR JOU, ROGEU. BEGREPEN." "Je hoeft niet zo te schreeuwen. "Nu is het genoeg, Verander." Ik negeer het complait en ga even alles op een rijtje zetten. Huh is Aiden de TOEKOMSTIGE Alpha van de Dark Blood.
1325 woorden
Bedankt iedereen. Vanaf het moment dat de Beta en Sophie in gesprek zijn. Is het met de mind link. Ik hou het kort, want ik vind het altijd irri als schrijvers veel zeggen onder aan. OMGGGGGG 100 lezers thankssssss guysssss. Er komt snel een nieuw deel

Another classic storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu