Pov. Sophie
"Wattttt?! Ik en rogue, dat gaat echt niet samen. Ik ben een loner wolf." "Een loner wolf en rogue is precies het zelfde!" "Nee dat is het niet! Een rogue wil nog terug naar een roedel, als hij de kans krijgt, maar ik sta er niet op te wachten. Ik hoef me niet aan regels houden en hoef niks te delen. Dat is toch een droom!" "Ik ben een alfa dus jij gaat nu naar mij luisteren! Jij gaat met mij mee naar mijn roedel en daar gaanwe kijken wat we met jou aan moeten. Heb jij dat begrepen!" "Kijk daar gaat het fout. Jij bent geen alfa, nog niet. Jij bent een toekomstige alfa, een wereld van verschil. Dat moet jij nog even leren van je papie en mamie. En het tweede ik luister niet naar toekomstige alfa's, ik ben een loner wolf. Remember!" "Ik word echt gek van die wolf. Mag ik hem alsjeblieft een kop kleiner maken. Plzzzzzz Sophie???????" "Nee gek straks hebben we problemen!" "Maar als hij dood is, kan hij ons toch niets meer aan doen?" "Nee hij niet, maar zijn roedel wel en zo ver we nog niet weten uit welke roedel hij komt moeten we voorzichtig zijn met onze daden!" "Maar je vind het dus niet erg om hem te vermoorden, ik namelijk wel een beetje. Iets in mij trekt hem aan. Ik weet niet wat het is, help mij Sophie." "Ik weet ook niet wat het is. Je moet het maar zelf uit zoeken. Kom maar terug als je et weet." Dan sluit ik het af met Lucy. Yesss nu ben ik de eerste die het afbreekt. "Hallo, is er iemand thuis?" zwaait Aiden voor mijn hoofd met zij hand. Ik grom. "Dat is waaaay too close!" "Sooo doe rustig, je reageerde niet meer. En je ogen werden niet wazig. Dus dat betekendde dat jij niet aan het mindlinken was met iemand, of met je wolf in gesprek was." "Weet je. Ik ben veel specialer dan dat jij denkt." "Nou, je zou willen dat jij speciaal was, het enige waar ik aan kan denken is een witte wolf. Die zijn pas speciaal. Maar dat kan toch niet. Ze zijn allemaal dood." Terwijl hij dat zei werd ik helemaal rood. Chipss, hij mag het echt niet weten, anders kan ik weer gaan verhuizen. Daar heb ik dus totaal geen zin in! "En nu ga je luisteren!" De al bekende Alfa stem. De meeste zouden krimpen en een klein piepje los laten en gelijk luisteren, maar ik kan er tegen. Ik kan tegen de krachtigste alfa stem. En kan de krachtigste alfa laten piepen met mijn krachtige stem. Ik noem het geen Alfa of Luna stem, omdat ik het geen van bijde ben, dus het kan niet van mijn status zijn. Die dreigende stem. Waar het vandaan komt, het komt doordat ik een wittewolf ben, maar het kan nooit alleen van de witte kant zijn. Meer weet ik er niet over. Ik weet niets van mijn familie, heb ik het eigenlijk wel? Oke dat is ook wel weet overdrijven. Maar terug naar het kleine wolfje dat tegen mij een alfa stem zette. Als ik recht in de ogen van Aiden kijk, zie ik even snel een vragende blik in zijn ogen, maar dat was zo snel, dat ik net weet of het wel echt daar was. "H-h-hoe kan jij tegen een alfa stem, dat heb ik nog nooit bij een rogue gezien." "Ik zei toch ik ben geen rogue, maar een loner wolf. Dat is een wereld van verschil. Onthoud dat toch toekomstige alfa." Als ik klaar ben met al dit gedoe, wil ik weg lopen. Ja inderdaat wil. Ik werd weer eens tegen de muur geduwd door, onze kleine wolf. Aiden. "Jij gaat nergens heen! Jij gaat met mij mee naar mijn roedel." "Uhmm aangezien dit niet jouw territoruim is, hoef ik niet naar je lusiteren. Dus daggggggggg. Ik moet nog een afspraak halen met een directeur." "Je weet niet waar het is." "Ik vraag het wel aan iemand." "Aan wie? Ik zie niemand hier staan, omadat iedereen naar zijn/haar les is gegaan." "Dan ga ik een les binnen om te vragen waar dat kantoortje van de directeur is." Ik draai me om en ga naar een lokaal opzoek. "Dat durf je toch nooit." Schreewd hij mij nog na. "Let jij maar eens op. Aiden. " Als ik de eerste de beste lokaal heb gevonden. Sla ik de deur open. Iedereen kijkt mij aan, maar daar heb ik scheid aan. Als ik rond kijk, zie ik een arrogante zak achter in zitten. Ik ga het hem vragen. "Dat gaat Aiden nooit goed vinden!" "Daarom juist. Ik weet dat jij een aantrekkings kracht tot hem hebt, dus moet hij dat ook hebben." "Misschien is hij wel onze Mate! Ik moet hem zien in wolfenvorm, dan kan ik het het beste ruiken. Zorg er voor Sophie" "Hey ik ben niet de dochter van de aangodin." Met die woorden gezegt te hebben sluit ik de link af. Ik word er steeds beter in, om als eerste de link af te sluiten. Applausje vor mij! Als ik daar ben vraag ik een beetje flirterig aan hem. "Heyyy, ik ben nieuw hier en een beeje verdwaalt. Kan jij mij helpen?" Ugghhh, ik walg van me zelf. Het zijn niet echt actie's die ik graag doe. Maar ik moet Aiden even plagen. "Ja, natuurlijk, princes." Ughh dat soort jongens, ze zijn echt onuitstaanbaar. Als hij mij de klas uit lijdt, hoor de docent helemaal door het lind gaan, omdat ik zomaar binnen kwam en ik een leerling mee nam. Nou pech gehad. Ik ben belangrijker dan de les. Als ik weer bij Aiden ben zie ik hem erg rood aan lopen. Zo rood dat de kleur rood op hem jaloers zou zijn. "Ik zei het toch, ik druf het echt wel!" "Jij gaat onmiddelijk terug naar je les en draait nooit meer je hoofd naar haar om, of je gaat er aan! Begrepen?!!" "Ja alfa begrepen. "Nou wat sta je hiet nog, terug naar je les!" En toen zag ik een mens rennen, dat was niet normaal. "Waarom noemt hij jou alfa, terwijl je het nog niet bent?" "Dat gaat je niets aan! Kom mee ik breng je naar de directeur.
1042 woorden Sorry dat het zo lang duurde, had veel te doen qua school en sport. Maar, de vakantie komt er aan dus dan komen er wel nieuwe delen aan. Nog geen vaste dagen sorry. Ik maak dit allemaal op een laptop, dus als iets niet mooi staat, sorry. Mijn telefoon is dood gegaan.
JE LEEST
Another classic story
WerewolfJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...