Pov Sophie
Mijn wekker gaat om half 8. Ik laat het nog even sluimeren, ik heb toch tijd genoeg. Als ik weer mijn wekker af hoor gaan druk ik weer op sluimeren. Ik val weer rustig in slaap. "Wakker worden trol, anders kom je nog te laat voorje eerste schooldag. Dat moeten we niet hebben!!!!" "Rustig hoor ik sta op het is toh kwart voor 8." "Niets te kwart voor acht het is 10 over 8." Omg ik ga te laat komen. Ik sluit de link af met Lucy en sprint het hele huis door. Snel kijk ik op de klok. Over tien minuten moet ik op school zijn. Ik sprint mijn appartement uit en race naar de auto. Als ik daar aan kom zie ik dat ik nog maar 2 minuten heb. Gelukkig ka ik het smoesje gebruiken dat ik nieuw ben en het klaslokaal niet kon vinden. Hellaas gaat iedereen mij dat wel aanstaren. Ugghhhh dat haat ik altijd zo erg. Als ik de school binnen ren zie ik allemal kinderen naar hun klas lopen en ik moest mijn rooster,kluisleutel en plategrond kijgen. Als ik bij het loket sta, zie ik een oude vrouw achter het loket zitten. Ze ruikt niet naar mens, maar ook niet naar weerwolf. Als ik nog iets beter ruik, ruik ik..... "Het is een vampier dom wicht! IK wist dat je wijnig kon, maar een vampeirengeur niet herkennen is wel heel erg. vampierej stinken altijd naar uien gemenkt met bedorven vis! Echt viessssssss." Ik doe of dat ik het niet heb gehoord, maar ze heeft wel gelijk. Het is een vampier en je kan het makkelijk herkennen door de stank. Sorry hoor maar ik moet nog wakker worden. Jullie hebben vast gehoord dat Lucy niet de liefste innerlijkewolf is, maar ze kan heel aardig zijn. Heel soms dan. Als ik weer een beetje terug op aarde ben zie ik dat die vrouw al een tijdje tegen me aan het praten is. Als ik net aandachtig wil gaan luisteren, zegt ze wat mijn kluisnummer is, mijn boeken op het deks legt en daar boven op ligt weer een platengrond van deze school. Ze wenst me een fijne eerste dag. Ik bedank haar, ookal heb ik er niets van opgestoken. Als ik op mijn plattengrond wil kijken, schrik ik van de luide bel. Jeetje die staat wel erg hard. "stomerd, je kan beter horen van wegen mij. Soms heb ik echt spijt dat ik met jou zit opgeschept. Maangodin heb meedeleven met mij. Aldtublieft. Ohhh wacht ik kan ook gewoon mam zeggen, maar dan denkt ze vast dat er iets ergs is. Dus dat is een slecht idee. Ik heb gelukkig wel opgelet, niets intressant. Je moest wel voor een groepje uitkijken, geen idee wie, maar dat zie je van zelf wel." "Thanks ik wist niet dat je aardig kan zijn. Dat groepje waar ik voor moet uitkijken zijn vast de badboy's van de school." Laat ik maar langs mijn kluis gaan en de school een beetje verkennen. Ik moest om half negen op school zijn, maar ik had het eerste uur vrij. Want het tweede uur hebben ze mentoor uur. Dan kan ik gelijk kijken wie er in mijn klas zitten en mijn mentoor bestuderen. Niet op een vieze mannier. Als ik een beetje rond kijk, merk ik wel op dat er veel weerwolven op deze school zitten. Ik ben 17 dus ik ka mijn mate al vinden, nog niet gevonden en geen behoefte aan. Sommige ruiken sterken dan andere. Net als ik in de aula wil gaan zitten, gaat de bel. Nou op naar de eerste les hiet in Canada. Als ik het gevonden heb zie ik dat ik 1 minuut heb voor dat de bel gaat. Ik zoek een plekje dta vrij is. Ik zie allemaal meiden voor in zitten met veel boeken op tafel, zij zijn vast de meiden die veel doen voor school en hoge cijfers hale. Nerd vindt ik niet echt een leuk word. Het is namenlijk niet slecht als je, je best doet voor school. Je denkt juist op een andere manier dan dat andere doen. Zelf ben een klein beetje op hun. Ik werk vaak voor. Het is niet super moeilijk. Ik doe nu VWO. Als ik verder kijk zie ik meiden die er leuk uit zien en een beetje aan mijn eisen voldoen. Ja ik kijk naatuurlijk wel, waar ik mee om ga. Als ik een plekje naast een meisje zie, ga ik er op af. Als er een man rond de 35 binnen loopt, weet ik dat hij mijn mentoor is. Hij kijkt de klas rond tot zijn ogen mijn ogen hebben gevonden, "Ahhh, daar hebben we Sophie van Loon. Stel je maar voor." "technisch gezien heeft u dat al gedaan. Nu weet iedereen wie ik ben en dat is de bedoeling van het voorstellen. Hartelijk bedankt meneer....." "Meneer Brown, laten we maar snel beginnen." Als ik naats mij kijk zie ik een meisje met licht bruin haar, een bril en sproetjes. "Heyyy, ik ben Sophie, wie ben jij?" "Ik ben Sarah, leuk je te ontmoeten. Je ziet er leuk uit Sophie." "Bedankt, jij ook." De hele les vliegt voor bij, omdat ik en Sarah alleen nog blijven praten. Het was super gezellig, maar nu is het pauze, hopelijk vraagt zo of ik bij haar kom zitten. "Heyy sophie kom je met mij mee, om mijn vrienden groep te ontmoeten. Zodat jij niet alleen hoeft te zitten." "Ja gezellig, ik was echt bang dat ik al alleen moest gaan zitten. Ik ga even naar mijn kluis ga je mee?" "Ja tuurlijk geen probleem." We lopen gezellig met elkaar te praten dat ik niet door heb dat er om de hoek een groepje jongens aan komt lopen. En ik ben Sophie niet als ik tegen de voorste aan lopen. Door de knal vallen mijn boeken uit mijn handen. "Kijk uit je doppen pannenkoek!" Uit kijken H**r." "Uhmm sorry hoor, je kan iemand niet iets noemen, als hij of zij het niet is. Maar sommigen snappen dat soort dingen niet. Dat neem ik niemand kwaat, hoor. Maar als je zo aardig wilt zijn, kan je mijn boeken oprapen." "TEGEN WIE PRAAT JIJ ZO. JIJ WEET ZEKER NIET WIE IK BEN HÈ." "Laar me raden, jij bent zogenaamt de badboy van de school en iedereen doet wat jij wilt en jij bent een koning voor hen. Zeg maar als ik het fout heb." "......." "Zo als ik het al dacht. Wat wil je anders loop ik weer door, dan kan ik nog genieten van mijn pauze." "Ja ik heb al een idee wat ik wil....." "Je wilt mij zeker. 1 ding dat niet gaat gebeuren en dat is jij en ik." Ik pak mijn spullen pakken en wilde weer verder lopen met Sarah. Ja wilde, ik word tegen de muur geduwd. De jongen die tegen me op liep klemt zijn lichaam tussen mij en de muur. Chips ik zit klem. Hij komt erg dicht bij. Ik adem sneller. Hij zit veelste dicht bij voor mijn gevoel. HELP!!! Niet echt goeie ervaringen met dit soort jongens. Als Hij bij mijn oor zit fluistert hij "Ik zal maar uit kijken als ik jou was. Ik ben de baas van deze school en ik kan er voor zogen dat deze school een hell voor jou wordt. Het is aan jou. Maar vergeet niet, ik wil jou. Ik rust pas als ik jou heb gehad." Het brengt mij kippenvel over mijn rug. Hij trekt zich terug. En in die tijd dat hij weer recht staat, komt het mij binnen. Zijn geur, het is een weerwolf met een hoge status, dat ruik je van meters afstand. Ohhhh hopelijk heeft hij niet door mijn parfum kunnen ruiken dat ik ook een weerwolf ben. Ik zit diep in de nesten.1308 woorden.
JE LEEST
Another classic story
WerewolfJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...