Pov. Spohie
Ik kijk om me heen en zie iedereen geschrokken kijken. Ze hebben naruutlijk nog nooit iemand met rooie ogen gezien. Er komt een lage harde grom uit mijn mond. Ik kijk de wachter heel boos en dreigend aan. "Waar is Isabel?" "Ze is naar de wolven stad samen met haar vriendinnen." "Sorry Luna, maar jullie toekomstige Luna gaat er aan." "Wacht.... Weet je het zeker?" "Ja, heel zeker." "Dan help ik je." "Dank u wel Luna." Hoe meer ik denk aan Isabel, hoe bozer ik word. Ik voel dat Lucy het heeft oer genemen. Nu maar hopen dat ze niets stoms gaat doen.
Pov Lucy.
"Nou waar is die stad?" "Hallo wolf van Sophie, wat is jouw naam?" "Lucy, maar ik heb geen tijd voor deze onzin. Vertel me maar waar die bitch." "Rustig, Je ogen worden nog roder. Heb je een mate, zodat je iets rustiger word?" "Nee, daar doe ik nu nog niet aan. En ik doe helemaal niet rustig, ik gaa die bitch halen." "En ik zei al dat ik je zou helpen, dus niet zo onbeleefd naar mij toe Lucty!" "Sorry Luna. Ik repecteer u hele erg, maar ik ga die bitch pakken. U zou helpen en hoe het langer duurt, hoe bozer ik word." "Nou, laten we gaan." De Luna en ik veranderen. Net als ik weg wil rennen, ruik ik een heerlijke geur. Ik heb, maar een seconde de tijd gehad om aan de geur te reuken, of ik hoor al. "Mateee, iedereen uit de buurt. Ze is van mij!" "Rustig aan hoor. Ik heb je nog niet geaccepteerd, dus ik ben nu nogvan niemand. En ik zal nooit van iemand worden." "Daar zal ik niet zo zeker van zijn Pupy." "WTF, ik ben geen pupy. Ik ben veel schattiger dan een pupy." "True." Voordat ik nog iets kan zeggen voel ik al iemands adem in mijn nek. Hooooo. We gaan echt no niet aan het matingsproces beginnen. "Wie de hell denk jij dat je bent, om mij hier en nu een mark te geven!" (een mark s een bijt in de nek geven van je mate, zodat iedereen kan zien dat zij al iemand heeft. De eerste helfd van het matingsproces.) "Ik ben Aiden, de Alpha van deze roedel en deze roedel heeft en Luna nodig. Dus daar ga ik nu voor zorgen. Sophie" Kutttt, het is Aiden, de Aiden. Ik haat hem. Hij is de Badboy van school en ik moet hem zeker veranderen. Denk het niet. Ik voel allemaal kusjes in mijn nek. Ik probeer hem weg te duwen, maar als het bijna lukt, is hij op de plek waar de mark moet komen. Ik ontspande even. Hij voelde het en ik voel hem gewoon grijzen tegen mijn vel aan. Hij begint er op te zuigen. Op dit moment raak ik paniek. Ik wil dit niet en zeker niet tegen mijn wi in. Hij lijkt niets te merken en gaat gerust door. Hij laat zijn tanden groeien en schraapt met zijn tanden langs mijn vel. Ik schrik er van dat ik een klein piepje los laat. En die domme koe denkt, dat ik het fijn vind. Mijn wolf probeerd het over te nemen. Dacht het niet, anders is morgen al het matingsprocees voltooid. Ik voel een scherpe pijn in mijn nek. Hij is mij nu aan het marken. Kutttt. Ik voel hoe hij het bloed likt dat er uit kwam. Toen ik paniekerig om me heen keek, zag ik dat iedereen er nog stond. Dit word mij iets te veel. Ik zie steeds meer zwarte vlekken voor mijn ogen dansen. Ik word er helemaal in mee gezogen. En voor ik het weet zie ik alleen nog maar zwart en ik voel me langzaam in een diepe slaap valllen. Als ik mijn ogen open doe, zie ik dat ik in een witte kamer ben. Huh dit herken ik wel, maar ook weer niet. Dan zie ik twee mensen staan. Ze lijker erg op mij. Ik zie een klein jongetje er bij staan. En de vrouw heeft en net geboren kind in haar armen. Als ik er naar toe loop schrik ik. Ze lijken allemaal op mij. Als ik naar de baby kijk in de vrouw haar armen, zie ik een paar herkenbare dingentjes. Dat ben ik. Dus dat betekend dat zij mijn ouders zijn en hij mijn broer. Als ik ze net wil aan raken vervagen ze. Nu ben ik in een pack. Ik kijk om me heen ik zie nu een meisje van 4 zitten die samen met haar broer aan het spelen is en dat hun moeder op hun let. Tot er een onbekende man naar binnen stormd. "Luna we worden aangevallen door de Darkblood Pack. Ik kreeg te horen van de Alpha dat u en uw kinderen naar de schuilkelder moeten." Ik zie de vrouw schrikken. "Ik breng ze weg en dan kom ik zo snel mogelijk terug om samen met Samuel te vechten. Voor de eer van onze pack. "Wij danken u Luna, wegens de hel Lightmoon Pack." Ik zie dat de Luna de kinderen naar haar toe roept en samen naar de achter deur gaan. Het jongetje van 7 weet wat er aan de hand is en is erg bang, maar het kleine meisje weet het helemaal niet. Ze kijkt iedereen verbaast aan. Ze rennen via de achterdeur naar het bos. Steeds dieper en dieper. Omdat ze in een Alpha lijn zitten kunnen ze zich al transformeren rond hun 7de. Alleen ik zie al aan het jongetje, dat hij een sterke wolf heeft en al sinds zijn 5, zijn wolf al had. Het meisje zat op de rug van de Luna. Ze gingen steeds dieper het bos in. Tot ze bij een boom waren met een gat er in in aan de onderkant. Soort grot in een boom. De Luna keek met tranen in haar ogen haar kinderen aan en zei "Ik kom jullie halen, ga niet weg tot ik jullie heb gehaald." Beide kineren knikte. Net voor ze weg ging keek ik in de ogen van de Luna. OMG, dat is mijn moeder! Dat hoofd leek echt op die vrouw van mijn eerste fisioen. Dat betekend dat Aiden's Pack mijn pack heeft aan gevallen. Wat een klootzak! Ik zie dat er een week verstreken is en dat ze daar nog steeds onder liggen. Het jongentje was het zat om te wchten en nam de eerste stappen naar buiten. HIj ging eten halen. Later kwam hij terug met een klein konijntje. Maar wat hij niet wist was, dat hij achter volgt werd. Hij bracht zo de vijanden naar hun schuilplaats. De bijanden doken op toen ze zagen, dat ze de schuilplaats had gevonden van de twee kindertjes. Het jongtje zei tegen het jongere meisje "Ren Amber, ren. Ik hou ze tegen kijk van af nu niet meer om. Ik red me wel." Wacht wat Amber. Was dat mijn echte naam? Ik vond Sophie wel een mooie naam, dus had ik hem gekozen. Het neisje keek voor de laaste keer om en zag dat haar broer werd meegenomen. Ze schreeuwde "Nee, Luke." Toen werd het weer zwart voor mijn ogen. Het bleef ook een tijde zwart.
1200 Woorden
Bedankt voor het lezen. Gelof dat we de 200 reads hebben gehaald op naar de 300.
JE LEEST
Another classic story
WerewolfJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...