19.

259 9 4
                                    

Pov Sophie

Na de heerlijke douche klim ik snel het bed in. Ik droom over hoe alles waar ik van hou, langzaam vervaagd alles tot ik alleen ben in een donkere kamer. Ik voel me zo alleen en gebroken. Ik zie niet eens een lichtje of iets. In eens staat Aiden daar, hij kijkt neerbuigend naar me. "Hoe kan ik je ooit als een Luna zien, je bent lelijk en zwak. Je verdient geen mate, ik Aiden van de Darkbloodpack, wijs jou Sophie de lelijke en zwakke mate af." Ik voel een helse pijn in mijn hart, alsof er een mes telkens opnieuw in mij werd gestoken. "Hoe kun je, wat gaat je moeder er van vinden. Wat ga je doen met de pack, een pack zonder een Luna is niets. Je moet ervoor zorgen dat de pack overleeft en een goede Luna krijgt.  Je pack is bijzonder, ze volgen je blindelings." "Dat gaat jou niets aan. Ik verban je van het territorium van de Darkblood pack, als iemand je nog een keer zie op mijn territorium zie dan..." "Ik weet al genoeg Aiden, hoe kun je zo laag zakken?" Voor hij ooit een antwoord kan geven loop ik al weg. Ik ren harder en harder. Weg van de verschrikkelijke mate. Als ik denk dat ik eindelijk van het territorium af ben zak ik door mijn benen. Hoe heeft hij dit kunnen doen? Waarom? Ik zit zo in mijn gedachtes dat ik niet merk dat ik ingesloten ben door allemaal rogue's. Ik heb geen energie meer over en laat ze me in elkaar slaan. Ik schrik wakker. Het was allemaal een droom. Ik raak gelijk mijn mark aan, ik voel een steek door mijn hele lichaam. Nee, nee, nee, hoe kan dit? Als ik denk aan gister weet ik het weer. Die billenlikker heeft me gemarked. Waarom moet het altijd tegen mijn wil in? Ik dacht dat mijn wolf de dochter van de maangding was, zou zij niet voor ons uitkijken. Het enige wat ik heb beleeft is angst, verdriet en pijn. Wat is dit voor een mislukte wereld. Heel mijn lichaam doet pijn, het komt vast door dat ik ben gemarked door de billenlikker. Ughh ik voel me vies. Als ik denk aan de mark dan voel ik een steek door me heen gaan. Owhh nee. Ik was zo in mijn gedachtes dat ik niet hoorde dat iemand in de gang liep. Ik schrok van het geluid van de deurklink, dus kijk ik gelijk op. Daar zie ik hem staan, de billenlikker die dit allemaal heeft veroorzaakt. Als ik hem in mijn klauwe krijg dan... "Dan wat Sophie?" Ik kijk hem verbaast aan. "Hoe?" "De mark sukkel. Door de mark kan ik mee luisteren naar je gedachtes." "Niet waar, ik moet je toestemming geven, tenzij..." Neeee! Heb je het matingsproces afgerond?" "Zozo mijn princes is erg slim, proud of you" "Hoe? Ik slaap altijd zo ligt, ik zou het hebben gemerkt." "Je was voor twee dagen weg, dat was mijn perfecte moment." "Jij m*therf*cker. Ik was nog maagd, je hebt het van me afgepakt!" Ik kijk hem boos, maar ook gebroken aan. "Ja dat merkte ik, man jij bloede veel. Dacht even dat jij aan je maandelijks ding zat. Maar he toen bedacht ik me, he ze kan ook nog maagd zijn. En damnnn je was strakkk. Heerlijk! Zou het zo weer doen." Nee, nee, nee. Dit kan niet zo zijn. Aiden hij heeft dit allemaal gevoeld, wat zou hij wel niet denken. Het enige wat hij voelt is pijn en hij zal denken dat ik hem hen  verraden ." "Owhh haha daar had ik nog niet over na gedacht. Ik kan hem nu heel makkelijk aanvallen. Thankss princes, voor de tip, dit is de perfecte mogelijkheid om hem neer te halen. Allemaal dankzij jou en dat zou ik je mate vertellen. We zullen een top team maken. Jij en ik samen regeerend over de pack. Althans ik regeer en jij staat aan mijn zij mooi te zijn. Hij geeft me zo'n hele vieze knipoog en loopt weg. Owhh nee hij loopt gevaar. Kan ik hem mindlinken? Aarde aan Lucy? F*ck zij is natuurlijk zwakker door dat ik nu aan iemand anders ben verbonden. Ik kan helemaal niets, ik voel me zo machteloos. Hoe kon hij een meisje dit aandoen, iemand op zijn zwakste moment misbruiken. Achterbaks, maar he nu weten we hoe hij te werk gaat. Ik heb helemaal geen band meer met Aiden, want ik zat ook nog niet officieel in zijn pack. Normaal zou ik nog iets kunnen doen door de mark die hij had gezet, maar he die bestaat niet meer. Door die billenlikker, waarom moet hij alles verpesten. Ik was bijna bij mijn happy ending. Ik zou mijn mate leren kennen en daarmee zou ik oud worden en een mooi gezin starten. Ik laat me zelf naar achter vallen op het bed, hoe heb ik dit kunnen laten gebeuren? Hoe kon ik zo stom zijn? Uit het niets begin heel zacht te snikken en het gaat rustig over naar harde snikken en watervallen , die uit mijn ogen vallen. Hoe? Hoe kan hij zo zijn? Mijn hele leven ligt nu in zijn handen. Ik ben niets zonder hem, afhankelijk aan de verkeerde man. Deze man is alleen nog maar op macht uit, hij zal naar hell gaan. Wie of wat heeft hem iets aangedaan, waardoor hij zo is geworden. Niemand wordt slecht geboren, toch? Misschien zijn mate, is er wat met haar gebeurt? Want dit zou ze nooit goed vinden, dat weet ik nu al. Owhh nee als ze nog leeft, heb ik een aartsvijand voor het leven. En het was niet eens mijn schuld. Wacht als hij dit bij mij flikt, dan zal ik hem toch karma geven. Owhhh wacht maar hoor. Wat nou als hij helemaal geen mate heeft gekregen? Neeeee, dat kan niet, hij heeft vast een mate. Ik zou niemand ik een eenzame dood gunnen. Een mate kan je veranderen, daarom geeft maangodin je een mate. Ik denk dat als je mateloos bent, nog wreeder wordt dan dat je al bent. Een eenzaam leven is niet leuk. Je gunt iedereen een gelukkig leven toe. Wow ik klink echt als heilige maria en ik kan er echt niet tegen. Owhh wacht misschien is het zo, doordat ik het matingsproces met de billenlikker heb afgerond, dat ik zijn luna ben? Dus ook het Luna instinkt heb? Ookal ben ik nier zijn mate, we hebben wel een band, een zelfde band die je met een mate ook krijgt na het voltooien van je matingsproces.Ik vind het maar allemaal oneerlijk hoor! Een ding weet ik zeker, ik ben verloren.

1160 woorden

Heyy thanks voor de stemmen! Ik weet niet helemaal zeker meer of ik het een leuk boek vind. Het duurde erg lang om weer verder te gaan, ik moet een beetje gaan bedenken wat ik met het boek ga doen. Liefsss meee

Another classic storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu